Regolamentu nantu à i Ufficiali Cuntratti per esse Impiegati in TCDD

Regolamentu nantu à i funziunarii civili cuntratti per esse impiegati in tcdd
Regolamentu nantu à i funziunarii civili cuntratti per esse impiegati in tcdd

Regolamentu di Esame è Nominazione nantu à i Cuntratti Ingegneri, Architetti, Tecnici, Ufficiali di Surveglianza è Movimenti per esse Impiegati in a Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia.

CAPITULU UN

Scopo, ambitu, basi è definizioni

Ghjova

ARTICULU 1 - (1) U scopu di stu Regolamentu; Cundizioni per esse cercate per quelli chì saranu vacantmente numinati à i posti di ingegnere cuntrattu, architettu, tecnicu, geometra, speditore sottumessu à u decretu-legge di u 22/1/1990 è numeratu 399 da a Direzzione Generale di l'Amministrazione Ferroviaria di u Statu. Repubblica di Turchia, e cundizioni da circà, a forma è l'appiecazione di l'esami d'ingressu da esse tenuti, è a prucedura in quantu à a Cummissione d'esame è stabilisce i fundamenti.

caccià

ARTICULU 2 - (1) Stu Regolamentu copre quelli chì seranu numinati apertamente per a prima volta à i posti di ingegnere, architettu, tecnicu, topografi, dispatcher sottumessu à u Decretu Legge No.

sustegnu

ARTICULU 3 - (1) Stu Regolamentu hè statu preparatu nantu à a basa di l'articuli pertinenti di u Decretu Generale di Investimenti è Finanziamenti emessi in u quadru di l'Articulu 399 di u Decretu Lege N ° 8 è u Decretu Legge N ° 8 nantu à l'Imprese Economiche Statali datate 6/ 1984/233.

Definizioni

ARTICULU 4 - (1) In stu Regolamentu;

a) Direttore Generale: Direttore Generale di TCDD,

b) Direzzione Generale : Direzzione Generale di TCDD,

c) Esame d'ingressu: L'esame cumpostu di parti scritte è orali / pratiche per i candidati,

ç) KPSS: L'esame da esse tenutu in cunfurmità cù u Regolamentu Generale nantu à Esami per Quelli chì Saranu Numinati à l'Uffiziu Publicu per a Prima Volta,

d) ÖSYM: Centru di valutazione, selezzione è piazzamentu,

e) Cummissione d'esame: a cummissione incaricata di fà è valutà e prucedure d'esame d'ingressu in cunfurmità cù u principiu di cunfidenziale, libera da ogni dubbitu è ​​esitazione,

f) TCDD: Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia,

g) YDS: esame di determinazione di u livellu di lingua straniera amministratu da ÖSYM,

espressi

PARTE II

Principii in quantu à l'esame d'ingressu

Formazione di a cummissione d'esame

ARTICULU 5 - (1) Una cummissione d'esame custituita da cinque persone hè furmata per fà e prucedure d'esame. A cummissione d'esame hè custituita da u rapprisentante di e risorse umane o rapprisentanti da esse determinati da u Direttore Generale è altri membri sottu a presidenza di u Direttore Generale o di u Direttore Generale Diputatu à esse attribuitu. Inoltre, quattru membri sustituti sò determinati da u Direttore Generale, è se i membri originali ùn ponu micca unisce à u Cumitatu di Esame per qualsiasi ragione, i membri sustituti si uniscenu à a Cummissione di Esame in l'ordine di determinazione.

(2) Presidente è membri di u Cumitatu di Esame; Ùn ponu micca participà à a cummissione d'esame in i seguenti casi:

a) Ancu se u ligame matrimoniu trà elli hè rottu, in l'esame assistitu da u coniuge,

b) In l'esame à u quale ellu o i discendenti o superiori di u so coniuge assistenu,

c) In l'esame assistitu da a persona chì hà un ligame adottivu cù ellu stessu o u so coniuge,

ç) In l'esame assistitu da quelli chì anu relazioni in-law, ancu s'è i ligami matrimoniali, cumpresu u terzu gradu, sò rotti,

d) In l'esame assistitu da a so fidanzata,

e) In l'esame assistitu da quelli chì agisce cum'è rappresentante, tutore, fiduciariu o cunsiglieru legale di ellu stessu o di a so sposa.

Funzioni di a cummissione d'esame

ARTICULU 6 - (1) A Cummissione d'Esame hè rispunsevule è autorizata à determinà i prublemi da esse inclusi in l'annunziu di l'esame d'ingressu, fà l'esame, esaminà è cuncludi l'obiezioni, è eseguisce altre prucedure relative à l'esame.

(2) U Cumitatu di Esame si riunisce cù u numeru tutale di i membri è piglia e decisioni cù u votu di a maiurità. L'astensioni ùn ponu esse aduprate durante u votu. Quelli chì ùn sò micca d'accordu cù a decisione anu da dichjarà i so voti dissidenti cù e so ghjustificazioni.

(3) I servizii di secretariatu di a Cummissione di Esame sò realizati da u Dipartimentu di Risorse Umane.

Esame d'entrata

ARTICULU 7 - (1) L'esame d'ingressu hè tenutu da u Cumitatu di Esame à i tempi ritenuti appropritati da a Direzzione Generale, secondu a pusizione vacante è a necessità. L'esame d'ingressu hè custituitu da esami scritti è orali / pratichi.

(2) Esame scrittu di u Cumitatu di Esame; ÖSYM hà fattu da università, u Ministeru di l'Educazione Naziunale o altre istituzioni è urganisazioni pubbliche specializate. A materia ligata à l'esame hè determinata da u protocolu firmatu trà a Direzzione Generale è l'istituzione induve l'esame serà tenutu.

L'annunziu di l'esame d'ingressu

ARTICULU 8 - (1) E cundizioni di participazione à l'esame d'ingressu, a forma di l'esame, a data è u locu di l'esame, u puntu minimu KPSS, u locu è a data di l'applicazione, a forma di l'applicazione, i ducumenti da dumandà in u applicazione, l'indirizzu di l'applicazione in Internet, i sugetti di l'esame, u numeru di pusizioni previste per esse numinate è altre materie ritenute necessarie, almenu trenta ghjorni prima di a data di l'esame scrittu, hè annunziatu in a Gazzetta Ufficiale è in u situ web. di a Direzzione Generale è di a Presidenza di u Personale di u Statu.

Requisiti per l'applicazione di l'esame di ingressu

ARTICULU 9 - (1) Quelli chì volenu fà l'esame d'ingressu devenu risponde à e seguenti cundizioni da a data di scadenza di a candidatura:

a) Per purtà e cundizioni generali specificate in l'articulu 399 di u Decretu Lege N ° 7.

b) Per graduate da i dipartimenti specificati in l'annunziu di l'esame d'ingressu secondu i bisogni di a Direzzione Generale di istituzioni d'istruzione superiore in u paese o à l'esteru, l'equivalenza di quale hè stata appruvata da u Cunsigliu di l'Educazione Superiore.

c) Per avè ottenutu u puntu minimu KPSS specificatu in l'annunziu di l'esame di ingressu, micca menu di punti 70 chì u periodu di validità specificatu in l'annunziu ùn hè micca scadutu à a data di scadenza di a candidatura.

ç) Per purtà i termini di u travagliu, certificatu, licenza è cundizioni simili, se specificate in l'annunziu.

d) S'ellu hè statu dichjaratu in l'annunziu, avè ottenutu u puntu YDS minimu specificatu in l'annunziu o un puntu d'esame validu secondu a tabella di equivalenza YDS preparata da OSYM.

Prucedure di candidatura per l'esame di ingressu

ARTICULU 10 - (1) L'applicazione per l'esame d'ingressu pò esse fatta in persona o per mail à l'indirizzu indicatu in l'annunziu, o in linea se specificate in l'annunziu.

(2) I candidati chì volenu fà l'esame d'ingressu aghjunghjenu i seguenti documenti à u modulu di candidatura, chì utteneranu da u Dipartimentu di Risorse Umane di a Sede o da u situ web di a Sede:

a) A copia originale o certificata di u diploma o certificatu di graduazione (per quelli chì anu finitu a so educazione à l'esteru, l'uriginale o copia certificata di u certificatu di equivalenza di diploma).

b) Stampa di computer di u documentu di risultatu KPSS.

c) Curriculum vitae.

ç) 3 foto di taglia passaportu.

d) Statement of TR Identity Number.

e) Dichjarazione scritta chì ùn ci hè nisuna disabilità mentale o fisica chì pò impedillu di fà u so duvere.

f) Dichjarazione scritta di i candidati maschili chì ùn sò micca ligati à u serviziu militare.

g) S'ellu hè dichjaratu in l'annunziu, un documentu chì mostra u livellu di cunniscenza di a lingua straniera.

ğ) Altri documenti richiesti in l'annunziu.

(3) Eccettu in u casu d'accettazione di l'applicazioni per Internet, i ducumenti elencati in u sicondu paràgrafu deve esse presentati à a Direzzione Generale prima di u termini per l'applicazione. Questi documenti ponu esse appruvati da u Dipartimentu di Risorse Umane di a Sede, sempre chì l'uriginali sò sottumessi.

(4) In l'applicazioni fatte per mail, i ducumenti in u sicondu paràgrafu devenu ghjunghje à a Direzzione Generale da u termini specificatu in l'annunziu di l'esame d'ingressu. I ritardi in u mail è l'applicazioni chì sò registrati cù l'Uffiziu Centrale dopu a scadenza ùn saranu micca cunsiderati.

Valutazione di l'applicazioni

ARTICULU 11 - (1) U Dipartimentu di e Risorse Umane esamina l'applicazioni fatte in u periodu prescrittu per l'esame è determina se i candidati rispondenu à i requisiti. L'applicazioni chì si trovanu chì ùn rispondenu à alcuna di e cundizioni richieste ùn saranu micca valutate.

(2) I candidati chì rispondenu à i requisiti sò posti in una classificazione, cuminciendu cù u candidatu cù u puntu più altu in u tipu di puntuazione KPSS specificata in l'annunziu è micca più di dece volte u numeru di pusizioni previste per esse numinate. I candidati cù u listessu puntuazione di l'ultimu candidatu in quantu à u tipu di puntuazione KPSS sò ancu chjamati per l'esame d'ingressu. I nomi è i cognomi di i candidati posti in a classificazione è i posti d'esame sò annunziati nant'à u situ di a Direzzione Generale almenu dece ghjorni prima di l'esame di ammissione. Inoltre, i candidati chì dumandanu l'esame sò avvisati per scrittura è / o elettronicamente.

(3) Quelli chì ùn rispondenu micca à i requisiti di l'applicazione è quelli chì ùn ponu micca entra in a classificazione, nantu à a so dumanda persunale, riceveranu i ducumenti in relazione à a so applicazione in trenta ghjorni da l'annunziu di a lista di nomi di quelli chì ponu piglià l'esame d'ingressu. .

Esame scrittu è i so sughjetti

ARTICULU 12 - (1) Tutte e dumande in a parte scritta di l'esame d'ingressu sò preparate da a cunniscenza di u campu prufessiunale specificata in l'annunziu di l'esame d'ingressu.

(2) U sughjettu di e dumande d'esame hè annunziatu in l'annunziu di l'esame.

(3) A valutazione di l'esame scrittu hè fatta da centu punti pienu. Per esse cunsideratu successu in l'esame, hè necessariu di ottene almenu settanta punti.

Chjama per esame orale / praticu

ARTICULU 13 - (1) Candidati chì ottene almenu settanta punti di centu punti pienu in l'esame scrittu; Partendu da u puntu più altu in l'esame scrittu, i nomi di i candidati finu à trè volte u numeru di pusizioni previsti per esse numinati (cumpresi quelli chì puntuanu uguali à l'ultimu candidatu), cumprese a data è u locu di l'esame orale / praticu. , sò annunziati nant'à u situ web di a Direzzione Generale. Inoltre, i candidati chì participeranu à l'esame orale / praticu sò infurmati di a data è u locu di questu esame in forma scritta è / o elettronica.

(2) U numaru di candidati à esse chjamati per l'esame orale / praticu ùn pò esse più di u 40% di u numeru di candidati chjamati per l'esame scrittu.

Esame orale/praticu

ARTICULU 14 - (1) Candidati à l'esame orale;

a) Sugetti ligati à u campu di attività di a Direzzione Generale, inseme cù i sugetti specificati in l'annunziu di l'esame d'ingressu è a cunniscenza di u campu prufessiunale,

b) A capacità di capisce è di sintetizà un sughjettu, di esprimellu è u putere di ragiunamentu,

c) Meritu, capacità di rapprisintà, idoneità di cumpurtamentu è reazzione à a professione,

ç) Capacità generale è livellu di cultura generale,

d) Apertura à i sviluppi scientifichi è tecnologichi,

Hè valutatu annantu à un totale di centu punti, cinquanta per u subparagrafu (a) è cinquanta per tutti i sottoparagrafi (b) è (d). I punteggi dati da ogni membru di u Cumitatu di Esame sò registrati in i minuti separatamente, è u puntu di l'esame orale di u persunale hè determinatu per piglià a media aritmetica di i gradi dati da i membri da centu punti pieni. Quelli chì ottennu almenu settanta punti di centu in l'esame orale sò cunsiderate successu.

(2) L'esame praticu hè tenutu in cunfurmità cù e prucedure è i principii specificati in l'annunziu.

L'annunziu di i risultati di l'esame d'ingressu è l'obiezione à i risultati di l'esame

ARTICULU 15 - (1) Per esse cunsideratu successu in l'esame d'ingressu, hè ubligatoriu di ottene almenu punti 70 da ognunu di l'esami scritti è orali / applicati. U puntu di successu finale di i candidati si trova da piglià a media aritmetica di u KPSS, scritti è esame orali / pratichi. L'ordine di successu hè creatu secondu queste medie aritmetiche. A cummissione d'esame liste i candidati in ordine di successu, cuminciendu cù u puntu più altu, è determina u numeru di pusizioni annunziate cum'è i candidati principali, è à u più a mità di stu numeru cum'è sustituti, è registra sta situazione in un rapportu. Se u numeru calculatu di candidati sustituti hè fraccionariu, u più altu hè pigliatu cum'è a basa. Quandu si classificà in a lista principale è di riserva, a priorità hè data à u candidatu cù un puntuatu scrittu altu se i punteggi di l'esame di ingressu di i candidati sò uguali, è u candidatu cun un puntu KPSS altu se u so puntuatu scrittu hè uguale. A lista finale di successu determinata da a Cummissione d'Esame hè mandata à u Dipartimentu di Risorse Umane.

(2) A lista di successu hè annunziata nantu à u bulletin board è u situ web di a Direzzione Generale. Inoltre, i candidati riesciuti sò avvisati per scrittura di u risultatu è sò dumandati à presentà i ducumenti basatu annantu à l'appuntamentu.

(3) Una obiezione scritta pò esse fatta à a Cummissione di Esame in sette ghjorni da l'annunziu di i risultati di l'esame. L'obiezioni sò esaminate è risolte da a Cummissione d'Esame in sette ghjorni di travagliu dopu à a fine di u periodu di obiezione è prima di a data di l'esame orale / applicatu. U risultatu di l'obiezione hè notificatu à u candidatu per scrittura.

(4) A lista di successu finali hè annunziata da a Cummissione d'Esame in sette ghjorni di travagliu dopu à l'ultimu ghjornu di l'esame orale / praticu.

(5) Avè un puntuatu di settanta o più in l'esame di ingressu ùn custituiscenu micca un drittu investitu per i candidati chì ùn ponu micca entra in a classificazione. Se u numeru di candidati riesciuti hè menu di u numeru di pusizioni annunziate, solu i candidati riesciuti sò cunsiderati chì anu passatu l'esame. Esse nantu à a lista di riserva ùn custituisce micca un dirittu investitu o un dirittu di priorità per l'esami successivi per i candidati.

falsa dichjarazione

ARTICULU 16 - (1) I risultati di l'esame di quelli chì si trovanu chì anu fattu falsi dichjarazioni o datu documenti in a forma di candidatura d'esame sò cunsiderati invalidi è i so appuntamenti ùn sò micca fatti. Ancu s'è e so missioni sò state fatte, seranu annullate. Ùn ponu micca rivendicà alcunu dirittu.

(2) Una denuncia penale hè presentata à l'Uffiziu di u Chief Public Prosecutor nantu à quelli chì si trovanu avè fattu falsi dichjarazioni o datu documenti.

Conservazione di documenti d'esame

ARTICULU 17 - (1) Ducumenti esame-related di quelli chì sò numinati, in i schedari persunali di quelli cuncernati; I ducumenti d'esame di quelli chì ùn anu micca successu è quelli chì ùn ponu esse numinati per qualsiasi mutivu malgradu avè successu sò tenuti da u Dipartimentu di Risorse Umane per un annu.

PARTE TRI

Assignazione è Notificazione à una Posizione di Personale Cuntrattu

Documenti richiesti prima di l'appuntamentu

ARTICULU 18 - (1) I seguenti documenti sò richiesti da i candidati chì anu successu à l'esame d'ingressu:

a) Un documentu chì dichjara chì i candidati maschili ùn sò micca ligati à u serviziu militare,

b) Sei fotografie di dimensione passaportu,

c) Caserta penale,

ç) Rapportu di u Cunsigliu di Salute per esse ottenutu da i fornitori di serviziu di salute publica cumpletu, chì dichjarà chì ùn ci hè nisuna disabilità mentale o fisica chì pò impedillu di fà u so duvere, cumprese i dettagli specificati in l'annunziu.

(2) Quelli chì ùn presentanu micca questi documenti ùn saranu micca numinati.

Nominazione à u postu di u persunale di cuntrattu

ARTICULU 19 - (1) In u risultatu di l'esame, quant'è tanti candidati quant'è u numeru annunciatu di posti per esse numinati, i so appuntamenti sò fatti se l'inchiesta di sicurezza è / o a ricerca d'archiviu sò pusitivi.

(2) Trà quelli chì sò riesciuti in l'esame è hè più tardi capitu chì ùn anu micca scuntrà e cundizioni d'assignazione, i risultati di l'esame sò cunsiderati invalidi è i so appuntamenti ùn sò micca fatti, ancu s'ellu sò fatti, sò annullati.

(3) Quelli chì rinunzià prima di u prucessu di appuntamentu ùn hè micca numinatu.

(4) L'appuntamenti di quelli chì ùn cumincianu micca i so funzioni in 15 ghjorni senza alcuna ragiuni cunvincenti chì ponu esse pruvati cù documenti sò annullati. Se a situazione di ùn avè principiatu u duvere per motivi impellenti chì ponu esse pruvati cù documenti supera i dui mesi, u prucessu di appuntamentu hè annullatu da l'autorità autorizate à nomina.

(5) Quelli chì ùn presentanu micca i so documenti per l'appuntamentu in tempu debitu, quelli chì sò elencati in u sicondu, terzu è quartu paràgrafu, è quelli chì sò stati numinati è dimissioni da e so funzioni per diversi motivi, sò trà i candidati inclusi in a riserva. lista in sei mesi dopu à l'annunziu di a lista di quelli chì anu passatu l'esame, in ordine di successu.

CAPITULU IV

Disposizioni Finale Diverse

Casi induve ùn ci hè micca pruvisione

ARTICULU 20 - (1) In i casi induve ùn ci hè nisuna disposizione in stu Regolamentu, e disposizioni di a Legge N ° 657 è altre legislazioni pertinenti sò applicate, sempre chì l'opinione di a Presidenza di u Personale di u Statu hè stata presa.

forza

ARTICULU 21 - (1) Stu Regolamentu entra in vigore à a data di a so publicazione.

session

ARTICULU 22 - (1) E disposizioni di stu Regolamentu sò eseguite da u Direttore Generale di l'Amministrazione Ferroviaria Statale di a Repubblica di Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*