A fusione di TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜVASAŞ significa Ending

prughjettu di cunsulidazione significa finisce a linea di l'affari
prughjettu di cunsulidazione significa finisce a linea di l'affari

Abdullah Peker, presidente di UDEM HAK-SEN, hà fattu un comunicatu di stampa nantu à a fusione di filiali TCDD sottu un tettu.

In a so dichjarazione, u presidente Peker hà visitatu u Vice Direttore Generale di TÜDEMSAŞ Mehmet Başoğlu in u so Uffiziu è hà visitatu i Direttori Generali di l'Industria Ferroviaria Inc. in Turchia (TÜDEMSAŞ), Turchia Vagon Sanayii A.Ş (TÜVASAŞ) è Turkey Locomotive Industry Inc. (TÜLOMSAŞ). ). Avemu prisentatu l'opinione di Udem-Hak Sen nantu à a fusione di

Cum'è a sede di Udem-Hak Sen (Unioni di i Travaglii di i Trasporti è Ferroviari), sustenemu stu prughjettu se u pilotu è a Direzzione Generale Amministrativa di u prugettu di Unificazione serà TÜDEMSAŞ. Altrimenti, simu contru à stu prughjettu.

A diminuzione di u budgetu attribuitu à TCDD per l'investimenti in 2019 serà riflessu in l'efficacità è l'efficienza di l'istituzioni ecunomiche statali.

I travaglii di liberalizazione di TCDD seranu ritardati finu à u 2020 allargendu u periodu previstu à u 2023, è i vagoni da esse purtati à l'esteru, soprattuttu da l'Europa, seranu diretti quì, assicurendu u sviluppu di Fabbriche di Carru.

In a prugrammazione annuale presidenziale 2019, a fusione di trè istituzioni (TÜDEMSAŞ, TÜVASAŞ, TÜLOMSAŞ) sottu un tettu pò causà prublemi cum'è a limitazione di l'investimenti è rallentà l'affari, ma a funzionabilità di queste istituzioni aumenterà ancu di più.

Hè diventatu necessariu di realizà esami per a prumuzione è u cambiamentu di titulu in cumpagnie affiliate à l'urganisazioni ecunomiche publica, chì sò state realizate per proxy per anni.

Avemu trasmissu i Preoccupazioni di a nostra Unione à u Direttore Generale chì u Prughjettu di Fusione significaria a Fine Completa di TÜDEMSAŞ. Aghju infurmatu à tutti i nostri impiegati chì cuminciaremu à travaglià in Ankara a settimana prossima nantu à l'estensione di sta data à u 2020, a data di riunione sottu un tettu, 2023.

TÜDEMSAŞ hè attualmente versendu 10 milioni di TL di soldi caldi in i mercati lucali è naziunali. Quandu u prughjettu di fusione hè realizatu, a nostra vista ùn serà ancu 10% di questa quantità. Pensemu chì questu serà u più grande male fattu à Sivas.

Abdullah PEKER
Presidente di u Sindicatu di i Trasporti è Ferroviari

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*