U primu trenu hè ghjuntu à u Senegal Project TER

U primu trenu hè ghjuntu à u prughjettu di sudore Senegalese
U primu trenu hè ghjuntu à u prughjettu di sudore Senegalese

U primu trenu in u scopu di u prughjettu di u trenu d'alta velocità da u centru di a cità di Dakar à l'aeroportu internaziunale Blaise Diagne hè ghjuntu à u situ di custruzzione.

I treni cù una lunghezza tutale di 72 m, custituiti da quattru vagoni, anu una capacità di 400 posti, cumpresi i passageri di prima è seconda classe. I veiculi chì ghjunghjenu à u situ di custruzzione cumincianu e so teste à u Centru di Mantenimentu di u Trenu (SMR) à u kilometru 3 + 000 per l'assemblea di bogie è e teste statiche. Prima di l'arrivu di u trenu; Tutte e preparazioni necessarie per a parte frontale di i travaglii di a linea di custruzzione, l'equipaggiu di elevazione, a gru di tettu, l'equipaggiu pull-push, a piattaforma temporanea sò stati completati cù successu cum'è u risultatu di u travagliu meticuloso è intensu di e squadre Yapı Merkezi.

L'assemblea di bugie è e teste statiche di u primu trenu seranu finite u 10 di dicembre di u 2018, è hè previstu di inizià e teste dinamiche nantu à a linea cumpletata trà i chilometri 0 + 000 (Dakar Center) è 4 + 000 chilometri, cumpresu u primu pianu. tamping, usendu i switches è e linee in u Centru di Mantenimentu di u Trenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*