I travaglii cuntinueghjanu nantu à u Boulevard Recep Tayyip Erdogan

U travagliu cuntinueghja nantu à u boulevard recep tayyip erdogan
U travagliu cuntinueghja nantu à u boulevard recep tayyip erdogan

U travagliu di asfaltu cuntinueghja nantu à u Boulevard Recep Tayyip Erdoğan, u più largu boulevard di Sivas.

A municipalità di Sivas, chì hà risoltu u prublema di trasportu di l'Università Cumhuriyet, chì hè una fabbrica praticamente senza camini in Sivas cù una pupulazione studentesca di 60 mila, cù strade è ponti novi, hà acceleratu i so travaglii di asfaltamentu in u Prughjettu Recep Tayyip Erdoğan Boulevard, chì include a larghezza è e diverse funzioni chì ùn anu micca fattu in a cità prima.

Una catena di prughjetti custituita da un boulevard di 3 chilometri di lunghezza, un intercambiu nantu à a strada circundante è un novu ponte sopra u Kızılırmak sò stati cumpletati unu per unu.

U boulevard, chì parterà da Yenişehir Junction è si estenderà à l'Università, averà 6 corsie. In più di i percorsi pedonali è di bicicletta nantu à u boulevard, ci hè ancu un locu per una linea di sistema di ferrovia in u mezu. Cù u prugettu, a distanza trà l'università è u centru di a cità, chì hè 7 chilometri, diminuirà à 3 chilometri.

Un prughjettu di intercambiu hè statu preparatu à u puntu induve u boulevard intersecta cù a strada di u circondu esistenti. U flussu di u trafficu di u boulevard serà furnitu ininterrottamente grazia à u prugettu chì a custruzzione cuntinueghja rapidamente da a Direzzione Regiunale di l'Autostrade.

U novu ponte chì purterà u Boulevard Recep Tayyip Erdoğan à l'università sopra u Kızılırmak hè statu finitu è ​​asfaltatu. Custituitu da 3 carrughji, 3 di quali vanu è venenu, u ponte hà una lunghezza di 6 metri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*