Nisun signalamentu in 80% di e Ferrovie in Turchia

Ùn ci hè micca signalazione in 80 per centu di e ferrovie in Turchia
Ùn ci hè micca signalazione in 80 per centu di e ferrovie in Turchia

Prof. da a Facultà di Ingegneria di l'Università di Istanbul, Dipartimentu di Ingegneria Civile, Dipartimentu di Trasporti. Mustafa Karaşahin hà dettu chì u 80 per centu di e ferrovie in Turchia ùn anu micca signalazione.

Nove persone sò state uccise è 13 ferite quandu u trenu d'alta velocità hà scontru frontale cù u trenu di guida versu 06:30 u 86 dicembre in Ankara.

Dopu à l'accidentu, un ufficiale da a Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà dettu: "L'absenza di un sistema di signalazione, cuntrullà cù un sistema manuale hà purtatu l'accidentu".
Hè nantu à una di e cinque linee

Parlendu à Yavuz Oğhan nantu à RS FM, Prof. Karaşahin hà dichjaratu chì i dui treni ùn deve esse micca nantu à a stessa linea, è chì u prublema hè stata causata da a mancanza di cumunicazione o negligenza.

L'espertu di trasportu cuntinuò e so parolle cusì: "U centru di cuntrollu di u trafficu vede chì dui treni sò nantu à a stessa linea. Un arrangiamentu di forbici deve esse fattu, ma pare chì ùn hè micca statu fattu. Solu u 20 per centu di e linee ferroviarie in Turchia anu signalazione. Ùn ci hè micca signalazione nantu à u 80 per centu di e linee ".

Dichjarà chì a stallazione di u sistema di signalazione hè un travagliu longu, l'espertu hà enfatizatu chì quandu hè operatu, certamenti prevene accidenti.

prof. Karaşahin hà travagliatu cum'è un tistimone espertu in l'accidenti di treni chì anu accadutu in Pamukova in u 2004 è in Çorlu u lugliu scorsu.

Surghjente: www.diken.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*