Metro Good News da u presidente Erdogan à Konyaians

A bona nutizia di u metro da u presidente Erdogan à u populu di Konya
A bona nutizia di u metro da u presidente Erdogan à u populu di Konya

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu à a cerimonia di apertura cullettiva di un investimentu tutale di 1 miliardi 464 milioni di lire, cumprese l'investimenti di a Municipalità Metropolitana di Konya.

"Hz. Se Mevlana dice di vene, ùn hè micca adattatu per noi di ùn andà ", hà dettu u presidente Erdoğan, nutendu chì ùn sò micca ghjunti à Konya à mani viote. Erdoğan hà dettu: "Oghje, facemu l'apertura cullettiva di 1 opere cù un valore d'investimentu tutale di 464 miliardi 99 milioni TL. Sapete, a settimana passata avemu annunziatu i Secondi obiettivi di 100 ghjorni di u nostru guvernu. Unu di questi hè a messa in serviziu di a Stazione Ferroviaria di Konya High Speed. L'altru era l'offerta per u sistema di ferrovia leggera trà l'Università Necmettin Erbakan è a municipalità di Meram. U nostru novu bastimentu di stazione serà messu in serviziu prestu. Spergu chì u viaghju in Trenu d'Alta Velocità trà Ankara è Konya diventerà più còmode è cunvene da avà. Seguiraghju personalmente u cumpletu di u sistema di ferrovia leggera Necmettin Erbakan University - Meram Municipality, chì cunnoscu l'impurtanza di Konya, u più prestu pussibule. Aspittemu chì u travagliu preparatoriu per a Linea Selcuk University-Meram Municipality Line, chì hè a 22a linea di stu prughjettu, sia cunclusu in pocu tempu. U nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture custruirà e linee di u nostru sistema di ferrovia leggera, è a nostra Municipalità Metropolitana furnisce i veiculi chì travaglianu quì. I travaglii di a prima fase di a custruzzione di a Strada Ring, chì sò impurtanti per a nostra cità, cuntinueghjanu in tappe. Comu pudete vede, da una banda, a nostra municipalità metropolitana è e municipalità di distrittu, da l'altra banda, i nostri ministeri travaglianu per Konya ".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà enfatizatu chì Konya hà un locu speciale in u core di u presidente Erdoğan è hà dettu: "Ogni volta chì vene in a nostra cità, site ghjuntu in a nostra cità cù novi boni nutizie è investimenti. U populu di Konya vi hà sempre accoltu. Avete fattu i sogni di a nostra cità. U nostru Konya; Hà guadagnatu u Trenu d'Alta Velocità, u Tunnel Blu, e novi università, u Centru di Scienze, u novu stadiu, a nova strada circundante, l'ospedale di a cità, a stazione di treni d'alta velocità, u centru logisticu, u Millet Garden, i Millet Coffeehouses cù u vostru sustegnu. Vogliu ringrazià dinò u nostru presidente per tutti questi investimenti.

Ringraziendu u presidente Erdogan in nome di u populu di Konya per l'offerta di u Metro di Konya è a Stazione di Treni d'Alta Velocità, chì sò di grande impurtanza per Konya, chì sò inclusi in u 2u Pianu d'Azzione di 100 ghjorni annunziatu da u presidente Erdogan a settimana passata, Altay hà cunclusu u so discorsu cusì: "U sviluppu tutale di u nostru Konya cù i so distretti. Avemu travagliatu assai per questu. Sottu à a vostra dirigenza, cù u mottu di a municipalità di Gönül, scontru è cunsultate cù i nostri concittadini ghjornu è notte, indipendentemente da l'estiu o l'invernu. Konya, chì era una capitale in u passatu è si sviluppa in permanenza, farà passi fermi versu l'avvene priservendu a so unità è a sulidarità cù questi investimenti è cuntinuà à esse a stella brillanti di u nostru paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*