Accessibile da Denizli Metropolitan

Accessibile da Denizli Büyükşehir
Accessibile da Denizli Büyükşehir

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, chì hà participatu à a Marcha di Sensibilizazione di u 3 di Dicembre à u World Disability Day cù una sedia di rotelle, hà introduttu u prughjettu chì anu implementatu per i disabili. Cù u Sistema d'Informazione di u Passeggeru, chì hè inizialmente implementatu nantu à una sola linea, u nome di a fermata è a direzzione da piglià sò annunziati è affissati.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà participatu à a caminata di sensibilizazione organizata cù u slogan Un mondu senza barriere in u scopu di u 3 di dicembre, u ghjornu mundiale di a disabilità. A cerimonia, chì hà iniziatu cù a deposizione di una ghirlanda nantu à u Monumentu Atatürk davanti à u Guvernatore di Denizli, hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli Osman Zolan, u viceguvernatore di Denizli Halil Monster, u guvernatore di u distrittu Merkezefendi Adem Uslu, u guvernatore di u distrittu di Pamukkale Hayrettin Balcıoğlu, Denizli. U presidente di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana Ali Değirmenci, u sindaco di Pamukkale Hüseyin è parechji citadini anu participatu. U presidente di l'Assemblea di i Disabili di a Municipalità Metropolitana di Denizli, Sevil Güngör, hà dichjaratu chì tutti sò candidati à a disabilità è chì u 3 di dicembre, u ghjornu mundiale di a disabilità, hè un ghjornu impurtante per sensibilizà.

Hanu attiratu l'attenzione à i prublemi di i disabili

A marcia di l'empatia, chì hà iniziatu dopu chì i participanti volavanu colombe bianche, hè finita in a Piazza di i Martiri Delikliçınar u 15 di lugliu. U sindaco Osman Zolan, chì hà participatu à a caminata di l'empatia urganizata per attirà l'attenzione à i prublemi di e persone disabile cù una sedia di rota, dopu hà introduttu u prughjettu chì anu implementatu per e persone disabili. L'applicazione chjamata Sistema d'Informazione di Passeggeru hè stata sviluppata da Denizli Metropolitan Municipality Transportation Inc. Hè statu dichjaratu chì tutti i busi novi sò stati aghjuntu à a flotta è chì seranu aghjuntu à l'altri autobus in pocu tempu.

Avvisu visuale è audio in autobus

U sindaco Osman Zolan, chì hà imbarcatu in l'autobus cù i citadini disabili via a rampa, hà fattu una dichjarazione à a stampa nantu à i studii realizati nantu à u trasportu senza barriere. Indicà chì tutti l'autobus di a Municipalità Metropolitana di Denizli sò adattati per l'usu di e persone disabili, u sindaco Osman Zolan hà dichjaratu chì anu introduttu un novu serviziu per i citadini disabili. Spieghendu u Sistema d'Informazione di i Passeggeri, chì hà cuminciatu à esse implementatu nantu à una sola linea in a prima tappa, u sindaco Osman Zolan hà dettu: "Sperendu, attiveremu u travagliu nantu à tutte e nostre linee. Quandu ghjunghje nantu à l'autobus, vi vede è sente u nome di a fermata, a vostra direzzione, un annunziu è una maghjina nantu à u screnu. I nostri fratelli disabili videranu è senteranu induve andà. "Spergu, implementeremu stu serviziu in tutti i nostri veiculi in un futuru vicinu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*