IMM hè in guardia 7/24 per evità a congestione di u trafficu

ibb hè di turnu per avè davanti à u trafficu
ibb hè di turnu per avè davanti à u trafficu

A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà pigliatu e precauzioni necessarie per cumbatte e cundizioni invernali. Sottu a gestione di u Centru di Coordinazione di Disastri IMM (AKOM), 7 mila 83 persone è veiculi 1.357 sò in alerta per assicurà chì i Istanbuliti anu un invernu còmode. Per prevene a congestione di u trafficu, 53 grue-salvatori sò in turnu 24 ore à ghjornu in tutta a pruvincia. Inoltre, 60 punti critichi sò attentamente monitorati cù u Sistema d'Avvisu Precoce di Icing (BEUS).

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul hà pigliatu e precauzioni necessarie per assicurà chì i mesi invernali passanu senza problemi è a vita di a cità cuntinueghja u so cursu normale. E squadre sò state dispiegate à 7 punti d'interventu determinati in a reta di rotte di 373 mila 363 chilometri in tutta a pruvincia. Sottu a gestione di u Centru di Coordinazione di Disastri IMM (AKOM), 7 mila 83 persone è veiculi 1.357 sò in turnu per realizà travaglii di cummattimentu invernale in trè turni.

53 GRU-SACURTORI IN SERVIZIO 24 ORE
53 gru-salvatori sò stati dispiegati per prevene incidenti cum'è accidenti di veiculi, slips è collisioni di rallentà u flussu di trafficu. E squadre di salvezza di gru dispiegate in punti critichi da i lati anatoliani è europei sò in turnu 24 ore à ghjornu. 33 veiculi di cummattimentu invernale travaglianu per prevene ogni interruzzione in a strada di Metrobus. 147 veiculi di trattori guidati da i cunduttori furnuti cù lame di lama di neve sò stati cuminciati à esse furniti à l'uffizii di Muhtar per esse utilizati nantu à e strade rurale. 6 SNOW TIGERS supportanu l'autostrade è a pala di neve di l'aeroportu quandu hè necessariu. I squadre IMM furniscenu ancu supportu di veiculi à e squadre di l'Autostrade quandu hè necessariu.

60 PUNTI CRITICI SONO MONITORATI CU BEUS
In u scopu di cumbattimentu di l'inguernu, 60 punti critichi sò monitorati cù BEUS (Icing Early Warning System). Mentre chì 15 sistemi BEUS è e camere di cuntrollu di u trafficu sò stati pronti per l'usu per u Ponte Yavuz Sultan Selim è e strade circundante, sò state pigliate precauzioni supplementari. I sacchetti di sali (10 mila tunnellati) cuminciaru à esse lasciati in punti critichi è intersezioni in tuttu Istanbul per l'usu di i citadini.

TUTTE L'OPERE SERÀ COORDINATE DA AKOM
AKOM hà cuminciatu à operà nantu à una basa 7/24 in tuttu l'invernu. I travaglii di scavalcatura di neve è di pulitura di strada da esse realizati da i veiculi nantu à e rotte determinate sò monitorati è diretti da AKOM cù u sistema di tracciamentu di i veiculi esistenti.

IBB GUESTHOUSE APERU E SO PORTI
IMM hà apertu e porte di e so pensioni in Esenyurt è Kayışdağı per i senza casa chì campanu in e strade. I citadini senza casa anu signalatu à a linea diretta 153 White Desk; Sò pigliati da a polizia, a polizia o l'ambulanza è purtati in pensioni dopu i cuntrolli di salute. I citadini purtati à a pensione sò furniti cù vestiti d'inguernu cum'è mantellu, maglioni, pantaloni è scarpi, servizii di cura persunale è trattamentu, è 3 pranzi è bevande.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*