Sertel di CHP coprerà ancu questu accidentu di trenu

ankara chpli sertel stu accidente di trenu serà ancu coperto
ankara chpli sertel stu accidente di trenu serà ancu coperto

U deputatu CHP İzmir Atila Sertel, in quantu à l'accidentu di trenu à alta velocità in Ankara, hà dettu: "Se u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, u Direttore Generale di TCDD è altre persone pertinenti ùn sò micca cacciati da i so posti, questu accidentu ferroviariu serà ancu coperto. è e vite perse ùn saranu micca cuntate ". disse.

In a cunferenza di stampa chì hà tenutu cù certi diputati CHP in u Parlamentu, Sertel hà dichjaratu chì i difetti è i difetti di TCDD in u campu di u trasportu è e cause di l'accidenti sò stati discututi in a Cummissione SEE a semana passata.

Dichjarà ch'elli anu affruntatu un tristu accidentu di trenu d'alta velocità in Ankara uni pochi ghjorni dopu à e riunioni, in u quali sò stati rivelati assai difetti, chì anu ancu riflessu in i rapporti TCA, Sertel hà dichjaratu chì à a riunione di a cumissioni, i so critichi ùn eranu micca. accettatu da i diputati di u partitu di u guvernu, è anu pruvatu à impedisce i so discorsi.

Dichjarà chì anu vistu in a cumissioni chì a chjama ch'elli anu fattu contr'à eventuali accidenti era in vain cù l'accidentu, Sertel hà dettu:

"25 mila di i nostri citadini viaghjanu ogni ghjornu cù servizii di treni à alta velocità in Turchia. Cù l'iniziu di i voli Ankara-İzmir, sta cifra aumenterà ancu di più. Avemu una reta ferroviaria di 11 chilometri, 527 mila 12 di quale hè cunvinziunali. Più di a mità di a reta ferroviaria tutale ùn hà micca un sistema di signalazione. Un trasportu dipendente di e persone, un sistema propensu à accidenti per culpa di a persona ùn pò mai esse cunsideratu. A mancanza di un sistema di signalazione in un locu cum'è Ankara è a continuazione di e spidizioni in questu modu hè imperdonabile ".

Dichjarà chì TCDD ùn era micca datu una indennità per 2019 è chì l'investimenti in corso sò stati fermati, Sertel hà enfatizatu chì hè estremamente impurtante di sustene l'investimenti chì TCDD farà in u campu di u trasportu.

Pretendu chì l'impiegati di TCDD eranu infelici, i meccanichi anu travagliatu per 15-16 ore è i cambiatori 14-15 ore, Sertel hà dettu chì anu vistu un TCDD "mortu" cù impiegati infelici.

Dichjarà chì a rispunsabilità di l'accidente hè stata pruvata à esse ghjittata annantu à uni pochi di persone, Sertel hà dettu:

"U direttore generale di TCDD hà accusatu a meteorologia in quantu à l'accidentu in Çorlu in a Cummissione KİT. 25 di i nostri citadini è 9 di i nostri citadini in Ankara sò morti in l'accidentu chì hè accadutu per via di a scarica di i rails in quella regione. Un ministru chì pò dì "succederà senza signalazione" deve dimissioni immediatamente. Un ingegnere, chì hà determinatu ch'ellu avia fattu un sbagliu durante a custruzzione di u Ponte Osman Gazi, hà fattu harakiri è si ammazzò. U prublema hè l'etica. Se u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, u Direttore Generale di TCDD è altre persone pertinenti ùn sò micca cacciati da i so posti, stu accidente ferroviariu serà ancu coperto è e vite perse ùn saranu micca rispunsevuli ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*