Captains Bridge Junction risparmierà tempu è carburante

Captains bridge junction risparmià tempu è carburante
Captains bridge junction risparmià tempu è carburante

A municipalità metropolitana di Kocaeli, chì vole sbulicà e arterie principali di a cità, implementa prughjetti impurtanti. I novi travaglii di intersezzione sò realizati in D-100 è D-130, è e strade sò fatte in transitu. In questu cuntestu, u Dipartimentu di i Trasporti di a Municipalità Metropolitana realiza una applicazione di junzione di ponte in a regione Gölcük Yüzbaşılar. Cù u studiu, i semafori in a regione seranu eliminati è u prugressu ininterrottu di u trafficu serà assicuratu. In u scopu di u prugettu, 6 ponti di ponti sò stati finiti finu à avà, mentre chì u travagliu di custruzzione di l'altri ponti di ponti cuntinueghja.

U travagliu di griglia finitu
U travagliu di custruzzione di i Capitani, chì serà u 3rd Bridge Junction in Gölcük, cuntinueghja meticulosamente. "Cumu u flussu di u trafficu diventerà un transitu, risparmià tempu è carburante. U travagliu di a culvert per u flussu chì passa sottu à l'intersezzione hè statu finitu. Inoltre, i restanti 40 pile bored for the piers in a parti uccidintali sò stati guidati. Hè previstu di mette i travi di u ponte in ferraghju 2019.

80 PERCENTU DI STRADE LATERALI COMPLETE
I travaglii di strada laterale in corso in u scopu di u prugettu sò quasi finiti. I travaglii infrastrutturali cum'è l'acqua di piova, l'acqua di fognatura è l'acqua potabile nantu à e strade laterali sò stati finiti. Dopu chì tutti i travaglii grossi sò finiti in l'opere, i semafori seranu stallati in u centru sottu à u ponte, u pavimentu asfaltatu finali serà fattu, e linee seranu tracciate è i segni di trafficu pertinenti seranu posti.

I LUMINI VANNI
Quandu u prughjettu di l'intersezzione nantu à a D-130 hè cumpletu, a regione induve a densità di trafficu hè creata soprattuttu da i veiculi di trasportu interurbanu respirarà un suspiru di sollievu. Dopu à Gölcük-2, l'incrociazioni di Değirmendere, a junction Yüzbaşılar farà u trafficu in u transitu di a regione. Yuzbasilar Junction, chì si trova dopu à a junction Gölcük-2 è hè attualmente cuntrullata da i semafori, serà allevatu cù l'incruciate. Cù u prugettu, hè scopu di eliminà l'accumulazione di veiculi à i luci.

VIRTU SOTTU U PONTE
U trafficu stradale principale chì transita per e junzioni Değirmendere è Gölcük-130 esistenti nantu à l'autostrada Izmit-Yalova (D-2) scorrirà in u District Yüzbaşılar cù a fine di u prugettu. Cù u prugettu, i semafori in Yüzbaşılar spariranu. I turni à Yalova è Izmit seranu fatti da a rotonda sottu u ponte.

PONTE 190 METRI
In u scopu di u prugettu, serà custruitu un ponte di trave semplice precompressa di 190 metri di lunghezza è 8 campate. Dendu a trasparenza in l'area di l'intersezzione, a lunghezza di u ponte serà mantenuta longu per lascià un spaziu adattatu è sicuru per e rotonde sottu u ponte è i viaghji di ritornu, cù u minimu disturbu à l'insediamenti circundanti in quantu à l'estetica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*