Muhsin Yazıcıoğlu Overpass Bridge Interchange apertu à u trafficu

Muhsin Yazicioglu junzione di u ponte sopraelevatu apertu à u trafficu 1
Muhsin Yazicioglu junzione di u ponte sopraelevatu apertu à u trafficu 1

A municipalità d'Afyonkarahisar, chì hà cunnessu a Strada di Izmir à Satellitekent durante u periodu di u sindaco d'Afyonkarahisar Burhanettin Çoban, è hà messu in serviziu a Necmettin Erbakan Köprülü Junction cum'è u primu prughjettu di u passaghju in a so storia, hà ancu apertu u Muhsin Yazıcıoğlu Overpass Köprülü Junction, a seconda intersezione. compie prima, à u trafficu.

A custruzzione di a junction di u ponte sopra, chì hè stata cuminciata nantu à a strada Seyfi Demirsoy, hè stata finita è aperta à u serviziu di i cunduttori. Cù u cumpletu di u 20-meter wide 380-meter-long-viaghju doppia corsia sette leg interchange, a cunnessione à u Fairground, i siti di alimentazione, u Mercatu Wholesale è l'autostrada Ankara hè statu stabilitu da u puntu più vicinu à u centru di a cità. In novu, cù stu ponte, una cunnessione serà stabilita da sahibindentata à Satellitekent, OIZ, cù e rete stradale per esse cumpletu in i ghjorni à vene. Cù sta cunnessione, i cunduttori chì volenu andà à l'Hospital Statale è l'Università da a direzzione di Ankara puderanu ghjunghje à Satellite City senza entre in u centru di a cità.

CUSTRUIAmu SOTTASSASSI E PONTI INTERCAMBI PER A PRIMA VOLTA

U sindaco Burhanettin Çoban hà dettu chì, cum'è a municipalità d'Afyonkarahisar, eranu felici di custruisce crucivia è passaggi sotterranei per a prima volta in a so storia per alleviare u trafficu di a cità. Unu di i nostri defunti Primi Ministri, Prof. Dr. Ricordendu ch'elli l'anu chjamatu Necmettin Erbakan, u sindaco Çoban hà dettu: "Avemu chjamatu u campu di fiera à u centru di a cità, Satellitekent è a traversa di u ponte chì serà cunnessu à l'OIZ cù a rete stradale chì deve esse cumpletata in i ghjorni à vene, dopu à u tardu Muhsin. Yazıcıoğlu, unu di i Naziunalisti Turchi. Vogliu bona furtuna à a nostra junzione di u ponte sopra, chì alleviarà u trafficu di a cità ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*