Ministru Turhan: "U trasportu ferroviariu hè diventatu sicuru"

U ministru di u trasportu ferroviariu Turhan hè diventatu sicuru
U ministru di u trasportu ferroviariu Turhan hè diventatu sicuru

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, in a so risposta à a quistione parlamentaria in quantu à a rete ferroviaria in u paese u 30 d'ottobre, dopu à l'accidentu di trenu d'alta velocità chì hà risultatu in a morte di 9 persone in Ankara, hà sustinutu chì u trasportu YHT hè diventate sicuru è veloce.

U deputatu di u Partitu Democraticu Populare (HDP) Ağrı Abdullah Koç hà dumandatu à u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan nantu à a rete ferroviaria in u paese è a strategia 30 di e ferrovie in a quistione parlamentaria chì hà presentatu à u Parlamentu u 2023 d'ottobre. U Ministru Tarhan hà rispostu à sta dumanda parlamentaria dopu à l'accidentu in u quale 9 persone anu persu a vita è 92 persone sò state ferite in u risultatu di a collisione di u Trenu High Speed ​​​​(YHT) chì operava trà Ankara è Konya cù a locomotiva.

Sicondu a nutizia di l'Agenzia Mezopotamya, Koç, in a so pruposta, hà dichjaratu chì a reta di ferrovia limitata in Turchia hè attribuita à i terreni disattivati ​​è hà dettu chì u Giappone, chì a superficia hè a mità di a Turchia, hè di circa 24 mila chilometri, è a so superficia. L'area hè 5 per centu di a Turchia, hà dettu chì a Svizzera hà una lunghezza di ferrovia di 9 mila chilometri.

INVESTIMENTI À L'OUEST

Koç hà attribuitu u mutivu di a lunghezza è a qualità sfavorevoli di e ferrovie in Turchia à a mancanza di una allocazione di bilanciu adeguata, è hà enfatizatu chì, secondu u rapportu nantu à a strategia 2023 di e ferrovie, tutti l'investimenti sò diretti versu l'ouest di u paese. Koç hà dichjaratu chì l'investimenti ferroviari sò stati fatti in Ankara-Istanbul, Ankara-Sivas, Ankara-Konya, Adapazarı-Zonguldak, Tekirdağ-Muratlı, Arifiye-ÇerkezköyHà dichjaratu chì sò stati determinati cum'è Zonguldak-Karadeniz Ereğlisi, Ankara-Afyon, Isparta-Antalya, Trabzon-Tirebolu è Diyarbakır, è criticò u fattu chì Van, Ağrı è Erzurum ùn sò micca stati inclusi in u pianu.

C'È 100 ANNI FA !

In a pruposta, ricurdendu chì ci era un sistema ferroviariu chì si estendeva à Eleşkirt-Ağrı è Doğubayazıt in l'anni 1900, Koç hà dettu: "Per quessa, mentre chì ci era un sistema ferroviariu à e fruntiere di Ağrı 100 anni fà, hè suscitatu chì ci Ùn ci era micca un sistema ferroviariu in i cunfini di Ağrı malgradu a tecnulugia di sviluppu in questu periodu ".

RISPOSTE DOMANDE DOPU À L'ACCIDENTE DI TRERU

Rispondendu à e dumande u 14 dicembre, dopu à l'accidentu di trenu, u Ministru Turhan hà datu infurmazione chì 2003 chilometri di linee cunvinziunali supplementari è 538 chilometri di linee di treni à alta velocità sò stati messi in opera in Turchia dapoi u 213, è a lunghezza di a reta ferroviaria in u paese hè aumentatu à 12 chilometri.

Turhan hà ancu nutatu chì cù a fine di e linee YHT Eskişehir-Istanbul, Ankara-Konya è Konya-Eskişehir-Istanbul, u paese diventerà u 8u paese in u mondu è u 6u paese in Europa cù una linea YHT.
Dichjarà chì a velocità di i treni di Turchia, a capacità di a linea è a capacità sò state aumentate, Turhan hà sustinutu chì u trasportu di passageri è di merci hè diventatu più còmode, sicuru è veloce, è hà dettu chì a parte di a ferrovia in u trasportu hè aumentata.

Ci hè un travagliu di prughjettu ferroviariu in AĞRI!

Pretendu chì e linee YHT è Treni d'Alta Velocità (HT) sò previste per passà per 2023 pruvince in 42, Turhan hà dichjaratu chì u 77 per centu di a pupulazione di u paese hè previstu di scuntrà YHT è HT. Turhan hà suggeritu chì ci hè un travagliu di prughjettu chì cunnette i distretti Hamur, Tutak è Patnos di Ağrı cù u Lavu Van. (Fonte: MA)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*