Cunfessione di l'accidentu di trenu da u membru AKP Aydın Ünal

akpli aydin unaldan cunfessione d'accidentu di trenu
akpli aydin unaldan cunfessione d'accidentu di trenu

Aydın Ünal, chì era un copywriter per u presidente Erdoğan durante 8 anni è hè statu elettu parlamentariu da l'AKP per dui mandati, hà reagitu à l'allegazioni di cuspirazione riguardanti a causa di l'accidentu di trenu in Ankara è hà scrittu chì a causa di l'accidente era u mancanza di signalazione.

L'anzianu copywriter di u presidente Erdoğan, u deputatu AKP Aydın Ünal, hà scrittu annantu à u mutivu di l'accidentu di trenu à alta velocità in Ankara.

In a so colonna in Yeni Şafak, Ünal hà dettu: "Justu u ghjornu chì hè stata annunziata a creazione di l'Agenzia Spaziale Turca, avemu onoratu un scientist impurtante, Prof. Dr. Avemu persu Berahittin Albayrak in un accidente di trenu. Di colpu, e teorie di a cuspirazione cuminciaru à vulà in l'aria ", disse: "No. Ùn ci hè micca una cuspirazione. Hè solu una mancanza cumpleta di signalazione. Tuttavia, ùn ci hè micca assai "signale" in u paese... Se u "signale" era induve duverebbe esse, forse ùn ci saria micca accidente, forse 9 vite ùn anu micca persu ", disse. (News Left)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*