Periudu di a carta senza cuntattu in Trasportu Ankara

Periudu di carta senza cuntattu in u trasportu ankara
Periudu di carta senza cuntattu in u trasportu ankara

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Assoc. Dr. Mustafa Tuna hà datu a bona nova di un novu trasportu micca solu à a ghjente di a capitale, ma ancu à i turisti lucali è stranieri chì venenu in Ankara.

À a riunione introduttiva à a quale u presidente Tuna, u direttore generale di l'EGO Balamir Gündoğdu, u direttore generale di E-Kent Ceyhun Kazancı è u direttore generale di Mastercard, Yiğit Çağlayan, hè statu firmatu un protocolu chì rivoluzionarà u trasportu in a capitale.

U presidente Tuna hà annunziatu chì da u 1 di ghjennaghju di u 2019, tutte e carte di creditu è ​​di debitu senza cuntattu seranu aduprate in l'autobus EGO è i veiculi di trasportu publicu privatu, cumprese i sistemi ferroviari (Ankaray è Metro) in Ankara.

"PER CONTRIBUIR À U TURISMO DI CAPITALE"

Dichjarà chì anu implementatu servizii chì facilitanu a vita di a ghjente di a Capitale seguitendu da vicinu i sviluppi tecnologichi da u ghjornu chì hà pigliatu u postu, u sindaco Tuna hà dettu: "Avemu u scopu di cuntribuisce à u turismu di a Capital City cù questa applicazione". è disse :

"Dopu à u trasportu senza stop è 24 ore ininterrotta, avemu introduttu l'applicazione di una carta unica à i nostri citadini in Başkent. Avà avemu implementatu sta nova applicazione per cuntribuisce à u turisimu di a Capitale. Permetteremu micca solu i residenti di a Capitale, ma ancu i nostri ospiti domestici è stranieri chì venenu in Ankara per viaghjà cù una carta di creditu o debitu senza cuntattu senza avè da cumprà ANKARAKART. I passageri chì prufittàranu di u serviziu di trasportu in a capitale puderanu aduprà i veiculi di trasportu publicu paghendu 3 TL in un solu imbarcu. L'applicazione serà valida in tutti i veiculi di trasportu publicu cù un dispositivu validatore ".

APPLICAZIONE PRATICA PÀ I CITADINI

Rimarchendu chì volenu fà a vita più faciule in a capitale è portà una applicazione pratica inseme cù i citadini basati nantu à u slogan "Smart City Ankara", u sindaco Tuna hà dettu: "U fattu chì a ghjente pò aduprà veiculi di trasportu publicu cù carte di creditu senza cuntattu. in Ankara darà una grande cunvenzione per i nostri citadini. Vogliu ringrazià a nostra Direzzione Generale di l'EGO è i stakeholder di u prugettu. Sò ancu assai piacè di vede a nostra capitale in prima linea di l'applicazioni di cità intelligenti ".

Dichjarà chì i pagamenti di u trasportu publicu sò fatti cù carte di creditu senza cuntattu in parechji paesi di u mondu, u presidente Tuna hà ancu spiegatu chì anu u scopu di mantene a cunfortu di viaghju di i citadini à u più altu livellu cù i studii:

"U trasportu publicu in a capitale hè purtatu à un livellu completamente novu. Grazie à sta applicazione, i residenti di Ankara puderanu aduprà stu sistema di pagamentu quandu ùn ponu micca truvà l'uppurtunità di rinfurzà u so Ankarakart in a vita occupata di a cità. Cù l'usu generalizatu di stu sistema in tutta a Turchia, i titulari di carte chì viaghjanu in altre cità puderanu prufittà di i veiculi di trasportu publicu cù a carta in a so sacchetta senza esse familiarizatu cù u sistema in e cità chì visitanu ".

PROVE INIZIATE

U presidente Tuna hà dichjaratu ch'elli anu iniziatu studii di prova nantu à l'usu di carte di creditu in i veiculi di trasportu publicu, mentre u direttore generale di Mastercard, Yiğit Çağlayan, hà dettu: "Ankara passa à una applicazione chì darà un esempiu per u mondu sanu è in particulare truvà una soluzione. à u prublema di l'equilibriu insufficiente ". U direttore generale di E-Kent, Ceyhun Kazancı, chì hà parlatu à a ceremonia di firma di u protocolu, hà dettu: "Vogliu ringrazià u presidente Tuna per u so sustegnu à portà opportunità tecnologiche à i nostri citadini".

U direttore generale di l'EGO, Balamir Gündoğdu, è u presidente di a cooperativa di autobus publichi di Ankara Kurtuluş Kara anu pruvatu personalmente l'applicazione di a carta di creditu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*