3 Autobus da EGO à Bosnia-Erzegovina

3 autobus da ego à bosnia è erzegovina
3 autobus da ego à bosnia è erzegovina

A Municipalità Metropolitana d'Ankara offre i migliori esempi di sulidarità cù u sustegnu chì furnisce attraversu a spartera di cunniscenze è di sperienza, mentre custruendu ponti culturali cù e relazioni amichevuli chì hà stabilitu cù i guverni lucali di i paesi sorelli traversendu e fruntiere di u paese.

A Municipalità Metropolitana sustene u "Prughjettu di Cuuperazione trà Turchia è Amministrazioni Locali di Bosnia-Erzegovina" iniziatu da l'Unione di Municipalità di Turchia trà Bosnia-Erzegovina è Autorità Locali Turchi, cù veiculi di trasportu publicu è autobus.

BUS TURCU À MOSTAR

In u quadru di u protokollu firmatu trà l'Unione di Municipalità di Turchia è a Direzzione Generale di EGO, hè statu decisu di mandà 3 autobus à u Municipiu di Mostar, una di e cità di Bosnia-Erzegovina cù quale avemu un cumuni storicu è storicu. sfondate culturale, per usu in u trasportu publicu.

A Direzzione Generale EGO, chì hà consegnatu i primi 2 di l'autobus per esse utilizati in u trasportu publicu in Mostar, mandarà l'autobus restante 1 in Bosnia-Erzegovina u più prestu pussibule.

UNA CHIAMATA PER A COOPERAZIONE DA U PRESIDENTE TUNA

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Assoc. Dr. Mustafa Tuna hà rimarcatu chì i guverni lucali anu grandi rispunsabilità in u sviluppu di a cooperazione trà i paesi è hà dettu chì sempre stanu da u paese amichevule è fraternu di Bosnia-Erzegovina.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*