Turchia hà fattu a storia in l'aviazione civile

Turchia hà fattu a storia in l'aviazione civile
Turchia hà fattu a storia in l'aviazione civile

Ministru di Trasporti è Infrastrutture M. Cahit Turhan hà dichjaratu chì u rapportu di u Cunsigliu di l'Aeroporti Europei chì copre u periodu 2008-2018 hè statu annunziatu è chì u rapportu hè un riflessu è u risultatu di a storia di successu di l'aviazione civile turca scritta durante u periodu di i guverni. .

Turhan hà valutatu u rapportu chì copre u periodu 176-2 di u Cunsigliu Europeu di l'Aeroporti (ACI), di quale circa 2008 mila aeroporti da 2018 paesi sò membri.

Dichjarà chì, secondu u rapportu, Turchia hà aumentatu u numeru di punti di cunnessione diretta da 10 per centu in l'ultimi 191 anni nantu à una basa di paese, Turhan hà dettu chì Turchia hè u paese chì hà allargatu a so rete di volu più in Europa aumentendu a so punti di cunnessione indiretta da 130 per centu, cunnessione aeroportuale da 157 per centu è a cunnessione di rete da 534 per centu.

Quandu i tassi di crescita di cunnessione per i primi 5 aeroporti in Europa sò esaminati, Turhan hà dichjaratu chì l'Atatürk Airport hà aumentatu i so punti di cunnessione diretta da 10 per centu in l'ultimi 104 anni, è hà dettu chì hà migliuratu e so cunnessione indirette da 65 per centu è a so connettività. tassu di 81 per centu.

Enfatizendu chì l'Atatürk Airport hè l'aeroportu chì hà aumentatu a so connettività u più trà i primi 5 aeroporti principali in Europa, Turhan hà dettu:

"Ancu se i nostri sforzi per fà di Istanbul u centru di u trasportu aereu globale cuntinueghjanu, avemu coronatu questi sforzi aprendu u più grande aeroportu di u mondu. Vogliu dichjarà orgogliu chì, per via di i continui sforzi purtati da u nostru Ministeru è da a nostra Direzzione Generale di l'Aviazione Civile per fà di Istanbul u centru di u trasportu aereu di u mondu, secondu i dati di u Cunsigliu di l'Aviazione Internaziunale, l'Aeroportu Ataturk hà aumentatu u so U livellu di u hub glubale da u 10 per centu in u periodu di 492 anni è diventatu u più grande aeroportu d'Europa. "Hè statu l'aeroportu chì hà aumentatu a tarifa di cunnessione u più".

"L'aeroportu Sabiha Gökçen hà aumentatu u so puntu di cunnessione di 929 per centu"

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì l'Aeroportu Sabiha Gökçen hà ricevutu u titulu di l'aeroportu chì hà sviluppatu u più a so rete di volu in Europa trà 929 è 2008 aumentendu u numeru di punti di cunnessione diretta da 2018 per centu, è l'Aeroportu di Antalya hè u sicondu in Europa cù una crescita di 226. per centu..

Turhan hà dettu chì trà i secondi aeroporti di u gruppu, l'Aeroportu Esenboğa hè classificatu secondu è terzu dopu à l'Aeroportu Sabiha Gökçen cun un tassu di crescita di cunnessione diretta di 169 per centu è l'Aeroportu Adnan Menderes di Izmir cun un tassu di crescita di cunnessione diretta di 131 per centu.

Dichjarà chì 10 di i primi 5 aeroporti in i primi dui gruppi di aeroporti in Europa sò aeroporti in Turchia, Turhan hà dichjaratu chì i tassi medii di cunnessione diretta è indiretta di tutti l'aeroporti in u paese anu aumentatu da 10 per centu in l'ultimi 150 anni.

U Ministru Turhan hà dettu: "U rapportu hè un riflessu è u risultatu di a storia di successu di l'aviazione civile turca scritta durante u periodu di i nostri guverni". disse.

Turhan hà rimarcatu chì e cifre di crescita di u Cunsigliu Internaziunale di l'Aeroporti indicanu l'appropriatezza è l'efficienza di l'investimenti infrastrutturali fatti in u campu di u trasportu aereu, cum'è in parechji spazii in l'ultimi 15 anni, è hà dettu: "I nostri investimenti in quistione anu rinfurzatu A forza di e nostre compagnie aeree è e nostre compagnie aeree anu righjuntu a più forte rete di trasportu aereu in u mondu ". "U nostru travagliu in quantu à l'investimenti in infrastrutture è a legislazione continuerà senza sospensione per u sviluppu sustenibile, sicuru, sicuru è cumpetitivu di l'aviazione in u nostru paese". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*