U nome di u zitellu Beren, chì hà persu a vita in Çorlu Train Accident, serà tenutu vivu in kindergarten

Baby Beren, chì hè mortu in l'accidente di u trenu di Corlu, serà chjamatu nantu à a cresta
Baby Beren, chì hè mortu in l'accidente di u trenu di Corlu, serà chjamatu nantu à a cresta

A municipalità di Ergene hà urganizatu un avvenimentu in a sala di matrimoniu di Pınarbaşı à l'occasione di u 3 dicembre, u ghjornu internaziunale di e persone cun disabilità. Centinaie di citadini anu assistitu à l'avvenimentu.

U 3 di dicembre, u ghjornu internaziunale di e persone cun disabilità hè statu celebratu in Ergene cun grande entusiasmu. Mentre i citadini si divertìanu à l'avvenimentu chì hè accadutu in a sala di matrimoniu interna in u distrittu di Pınarbaşı, u sindaco di Ergene, Rasim Yüksel, hà dettu: "Avemu partitu per sta strada cun amore, simu cun voi cun amore".

In u so discorsu à l'avvenimentu, u sindaco di Ergene Rasim Yüksel hà dettu: "Semu cun voi micca solu u 3 di dicembre, ma ogni ghjornu. Andemu in sta strada cun amore, dicemu sempre avanti cù u nostru amore. Cù u vostru sustegnu è a fiducia chì avemu ricevutu da voi, ogni ghjornu continuerà in questu modu. Cum'è a municipalità di Ergene, avemu firmatu parechji prughjetti in Ergene, è i nostri novi prughjetti cuntinueghjanu. Oghje hè u ghjornu di l'amore, ricordate chì simu tutti candidati à a disabilità, vi ringraziu per esse venutu à u nostru avvenimentu.

U presidente Yüksel hà cuntinuatu u so discorsu, "Avemu apertu sta sala di matrimoniu cum'è Ergene Municipality in u nostru quartiere di Pınarbaşı u 19 di maghju, avemu custruitu a nostra seconda sala di matrimoniu indoor in u nostru quartiere Kırkgöz, l'apremu in i ghjorni à vene, u nostru ultimu prughjettu di sala di matrimoniu indoor. cuntinueghja in u nostru distrittu di Esenler, pocu dopu, stu prughjettu sarà cumpletu. Finu à oghje, avemu custruitu 3 sale di matrimoniu, 1 palestra interna è strutture sportive in Ergene, ma u più impurtante avà hè l'educazione. Semu in favore di l'educazione, avemu attribuitu una grande impurtanza à l'educazione da u primu ghjornu chì avemu pigliatu u postu, supereremu ostaculi cù l'educazione, cusì avemu firmatu un bellu prughjettu in u nostru Quartiere Yeşiltepe è chjamatu u zitellu Beren, chì hè mortu in u Çorlu. accidente di trenu. Apriremu u nostru Beren Baby Kindergarten cun voi, stu prughjettu hè assai impurtante per e nostre mamme chì travaglianu, susteneremu e nostre mamme è furmà i so figlioli in questu kindergarten.

À a fine di u so discorsu, u presidente Yüksel hà dettu: "Avemu distribuitu centinaie di veiculi alimentati da batterie à i nostri fratelli è sorelle disabili è continueremu à fà. Avemu un veiculu d'amore à u vostru serviziu, è ogni volta chì avete bisognu di stu veiculu, simu vicinu cum'è una telefonata. In u nostru novu mandatu, avemu novi prughjetti di parchi per i nostri fratelli è sorelle disabili, faremu parchi di ghjocu speciali in questi parchi, è vi purteremu sti belli travaglii ".

Dopu à u discorsu di u sindaco Yüksel, i studienti di u Gruppu Folklore di a Municipalità di Ergene anu prisentatu i so spettaculi di balli folklori, è dopu à i spettaculi di balli populari, u Coru di i zitelli, stabilitu in a municipalità d'Ergene, hà cantatu i so migliori canti. Mentre chì l'invitati chì anu assistitu à l'avvenimentu in Pınarbaşı Indoor Wedding Hall sò stati offerti un pastu, i citadini si sò divertiti à u cuntenutu di u so core, accumpagnati da musica in diretta.

U sindaco di Ergene Rasim Yüksel, u sindaco adjuntu Ayça Albayraktar, i membri di u Cunsigliu di a municipalità di Ergene, u presidente di u distrettu di u Partitu Populare Republicanu di a municipalità di Ergene, Mustafa Ulusoy, i capi di quartiere è parechji citadini anu assistitu à l'avvenimentu tenutu à a Sala di Nozze Pınarbaşı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*