Chjama di Kocaoğlu à i travagliadori İZBAN per finisce a greva

Una chjama da u maritu di u presidente à i travagliadori izban in greva
Una chjama da u maritu di u presidente à i travagliadori izban in greva

Fornendu infurmazioni nantu à a greva in İZBAN à l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Izmir, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu: "In un momentu quandu tutte l'istituzioni, da i più forti à i più debuli, stanu cunfruntendu difficultà finanziarie, un aumentu di 22 per centu hè un aumentu datu cù u sacrificiu; valore deve esse cunnisciutu. Vogliu chì i mo cumpagni di travagliu, chì anu cumminatu u so propiu destinu cù u destinu di a cità, pè ottene u so salariu più altu è vultà à u travagliu u più prestu pussibule.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà infurmatu i membri di l'Assemblea Metropolitana nantu à a greva in İZBAN, chì hà una parte impurtante in u trasportu publicu, è hà fattu una chjama à i rapprisentanti sindacali è l'impiegati İZBAN. U presidente Kocaoğlu hà dettu: "Mentre tutti passanu per un prucessu fastidiosu in questu ambiente di crisa, un aumentu di u 22 per centu hè un sacrificiu datu in un prucessu induve tutte l'istituzioni, da i più forti à i più debuli, stanu sperimentendu difficultà finanziarie, anche à cortu termine. Hè necessariu cunnosce u valore di questu. Vogliu ch'elli finiscinu a greva quì è firmà u TİS, è chì i mo cumpagni di travagliu, chì, cum'è unionisti è un residente di İzmir, combinanu u so propiu destinu cù u destinu di a cità, ricevenu i so salarii aumentati è tornanu à u travagliu appena. quantu pussibule ".

Fighjulu u prucessu da vicinu.
Ricordendu e riunioni di l'accordu cullettivu (TİS) tenute in İZBAN 2 anni fà, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu chì, cum'è sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir in quellu tempu, hà realizatu stu prucessu personalmente, è quandu ùn pudia micca ottene un risultatu in İzmir, Si n'andò à Ankara è quì l'Assemblea Generale di TÜRK-İŞ. Ellu disse chì avianu risoltu u prublema parlendu cù u presidente Ergün Atalay.

Dichjarà chì sò partenarii di 50 per centu cù TCDD in İZBAN, u presidente Aziz Kocaoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"Aghju fattu una dichjarazione per chì a Direzzione Generale di TCDD facia stu prucessu. Cum'è aghju pensatu ch'ellu duveria piglià a rispunsabilità cum'è un cumpagnu, ma ùn aghju mai firmatu per una seconda da seguità è fighjulà u travagliu. Avemu avutu interviste. I nostri rapprisentanti di a cumpagnia İZBAN è i nostri amichi di TCDD sò andati à parlà. Aghju ancu andatu à TCDD a semana passata; Avemu riunitu per risolve sia sta attività di greva è u nostru prublema cù İZBAN dapoi a so creazione.

per ùn fà un precedente.
Spieghendu i mutivi per quessa chì hà purtatu TCDD in primura in a greva İZBAN, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu: "Una di e ragioni per chì aghju ritenutu è intervenutu in questa attività hè a situazione chì vivemu oghje. Chjamate una buttiglia finanziaria, una crisa o un distress.In stu prucessu, aghju avutu u pensamentu di ùn esse micca in una decisione chì stabilisce un precedente sopra à a figura chì u guvernu cintrali avia pensatu di dà à i funziunarii è i travagliadori in u paese. negoziazioni per u cuntrattu. Per u statu, per a nazione.. L'aghju spressione apertamente à u Direttore Generale di TCDD. Aghju avvistatu u direttore generale dicendu "Oghje facemu un accordu cullettivu (TİS), deve esse ancu in linea cù a pulitica di u guvernu". Anu ancu avutu parechje interviste. In fine, avemu decisu di elevà 22 per centu. Ancu s'è avemu datu questu aumento, a greva hà cuminciatu. Noi, cum'è a Municipalità Metropolitana di Izmir, l'istituzione rispunsevule per u trasportu in a cità, hà pigliatu e misure necessarie. Avemu rinfurzatu i servizii di autobus. Avemu creatu novi linee. Avemu riduciutu u metro ogni 3 minuti, avemu tiratu u tram ogni 5 minuti ; Avemu aumentatu i servizii di ferry. Avemu precipitatu in ogni locu induve ci era un prublema, è avemu sopravvivutu u primu ghjornu cù u minimu dannu ".

Parolle chì si trascendenu
Dichjarà chì anu spiegatu l'aumentu di u prezzu in una lingua chì tutti capiscenu, u presidente Kocaoğlu hà cuntinuatu cusì:
"Ognunu definisce a mo caminata in modu diversu. A mo ricetta di caminata; Chì hà avutu cù u so bonus in 1 annu? Era $ 100 ? Riceverà 122 lire da u principiu di u cuntrattu. L'amichi unionisti producenu 40 formule. Questu hè u so travagliu! Finu à oghje, nè noi, nè İZBAN, nè u latu TCDD, avemu dettu chì "avemu datu questu aumento". L'amichi unionisti, invece, anu pigliatu una tale attitudine. Pronunzianu parolle oltre elli stessi. Vogliu spiegà quì chì ellu hè ancu sbagliatu. Credu chì hè ghjustu chì a lotta sindicale è u dirittu di circà i diritti deve esse realizatu in certi reguli. Noi, cum'è İZBAN, avemu fattu l'aumentu massimu chì pudemu dà inseme cù u nostru cumpagnu. U restu appartene à u sindicatu. Perchè ci hè un sindicatu ? Sò scelti per fà CBA. Ma piglianu u tassu di aumentu è tornanu à u travagliadore, dicendu: "Ti dugnu un votu". S'ellu hà da fà li votu, a farò ancu. Allora chì hè bisognu di un sindicatu ?

Chjama à Izmirians
Facendu una chjama à a ghjente di Izmir à a riunione, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Dumandemu à quelli chì anu da aduprà una vittura privata di ùn andà micca solu, di fà u compitu di portà i so amichi chì sò nantu à a stessa strada, è di fà i so viaghji fora di l'ore di punta in a matina è a sera. Credu chì avemu da passà sta difficultà inseme. Vogliu chì tutti facenu u so megliu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*