14 Passaggi Pedoni da Denizli Metropolitan

14 cavalcavia pedonale da Denizli metropolitana
14 cavalcavia pedonale da Denizli metropolitana

I 14 passaggi pedonali chì a Municipalità Metropolitana di Denizli hà purtatu à a cità finu à avà furnisce un grande cunfortu in u trasportu è impedisce a perdita di vita è di pruprietà. Enfatizendu chì anu purtatu questi artefatti à Denizli per mantene a salvezza di a vita di i citadini à un livellu più altu, u sindaco metropolitanu Osman Zolan hà dettu: "Avemu fattu ciò chì cunvene à Denizli, è continueremu à fà".

A Municipalità Metropolitana di Denizli hà purtatu 14 passaggi per pedoni à a cità finu à avà per fà u passaghju di i pedoni più sicuru in u trafficu in u scopu di l'investimenti di trasportu. I cavalieri, soprattuttu in i zoni induve u trafficu di a cità hè veloce, in particulare in e strade di u circondu, furnianu un grande cunfortu in u trafficu è impediscenu a perdita di vita è di pruprietà. A sicurità di u trafficu di e persone di a regione hè assicurata cù i passaggi sopra custruiti in e regioni induve u flussu di u veiculu hè intensu, è questi travaglii anu ancu datu un aspettu completamente diversu à l'entrate è e surghjenti di Denizli. Denizli Metropolitan Municipality, in questu cuntestu, a cità di Deliktaş, Pelitlibağ, Incilipınar, Kayıhan, Dokuzkavaklar, Yunus Emre, Hospital, Università, Sevindik, Karşıyaka, Bakırlı, Martyr Er Doğan Acar è Üçgen (2), 14 passaggi per pedoni sò stati custruiti finu à avà.

"Avemu fattu ciò chì cunvene u nostru Denizli"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dettu: "U nostru Denizli cuntinueghja à cresce ghjornu per ghjornu. Avemu purtatu queste opere d'arte in a nostra cità per mantene a salvezza di a vita di i nostri citadini à un livellu più altu in e regioni cù un flussu di trafficu pesante. Avemu fattu ciò chì cunvene à u nostru Denizli, è continueremu à fà ". Infine, u presidente Osman Zolan, chì hà dichjaratu chì 2 passaggi per pedoni chì anu custruitu per rende i pedoni più sicuri in Üçgen Bridge Junctions sò stati messi in opera, hà dettu: "Continuemu à travaglià per risolve i prublemi di i nostri concittadini è cumpiendu i so desideri. Avemu dettu: "Esistemu per serve". A cità continuarà à furnisce servizii più grande ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*