DHMI accetta e mala cundizione in a custruzzione di u 3rd Airport

dhmi 3 hà accettatu e mala cundizione in a custruzzione di l'aeroportu
dhmi 3 hà accettatu e mala cundizione in a custruzzione di l'aeroportu

Funda Ocak, Direttore Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu, ricunnosce e mala cundizione di travagliu in u novu aeroportu. Ghjennaghju, 'Condizioni di u situ di custruzzione di u terzu aeroportu, iè, avete ragione. In queste cundizioni di u situ di custruzzione, avemu ancu fattu un tentativu davanti à IGA. Bedbugs ùn sò micca accettati in questu periodu. Ci sò stati avvirtati una volta è una volta nantu à a spruzzatura di sti cundizioni di u situ di custruzzione, l'arrangiamentu di i servizii di serviziu è e cundizioni alimentari.

Funda Ocak, Direttore Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu, hà dettu chì dapoi u 2015, 220 travagliadori da 30 mila persone anu persu a vita in a custruzzione di l'Aeroportu di Istanbul, mentre chì 25 travagliadori sò morti in cundizioni naturali. Ricunnoscendu chì e cundizioni di u situ di custruzzione sò cattivi, Ocak hà dettu chì DHMI hà avvistatu ripetutamente u gruppu di cumpagnie chì hà intrapresu a custruzzione di l'aeroportu.

Sicondu a nutizia di Mahmut Lıcalı da Cumhuriyet, i cunti 2015-2016 di a Direzzione Generale DHMI sò stati discututi in a riunione precedente di u Cumitatu GNAT. Funda Ocak, Direttore Generale di DHMI, hà fattu dichjarazioni impurtanti mentre risponde à e dumande di i parlamentari nantu à l'aeroportu di Istanbul. À e dumande di i deputati nantu à e cundizioni di travagliu in l'aeroportu di Istanbul, u direttore generale di DHMI, Ocak, hà ammissu chì e reazioni chì e cundizioni di u situ di custruzzione eranu cattivi eranu ghjustificate.

"ÙN SONO ACCETTATI IN QUESTU PERIODU"

Rimarchendu chì DHMI s'applicava à u gruppu di cumpagnie chì custruìu l'aeroportu in questu cuntestu, Ocak hà dettu: "Condizioni di u situ di custruzzione di u terzu aeroportu, sì, avete ragione. In queste cundizioni di u situ di custruzzione, avemu ancu fattu un tentativu davanti à IGA. Bedbugs ùn sò micca accettati in questu periodu. Ci sò stati avvirtati più volte nantu à a spruzzatura di sti cundizioni di u situ di custruzzione, l'arrangiamentu di e strutture di serviziu è e cundizioni di l'alimentariu ".

Ocak hà dichjaratu chì arrangiamenti serii sò stati fatti in u situ di custruzzione mentre i travagliadori cuminciaru à circà i so diritti. Ghjennaghju, dicendu chì i morti di i travagliadori ùn sò micca accettabili, hà annunziatu novi dati nantu à i travagliadori chì anu persu a vita in a custruzzione di u terzu aeroportu.

'55 LAVARIATORI PERDENT A VITA'

Ghjennaghju hà nutatu chì 2015 mila persone sò stati impiegati in u situ di custruzzione da u 29, quandu a consegna ufficiale di u situ per a custruzzione di l'aeroportu hè stata fatta, finu à u 220 d'ottobre.

Ocak hà dettu chì di e 220 mila persone chì travaglianu in a custruzzione di l'aeroportu, "30 travagliadori anu persu a vita per accidenti di travagliu è 25 travagliadori sò morti in cundizioni naturali".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*