Dui premii impurtanti à DHMI

dhmiye dui premii impurtanti
dhmiye dui premii impurtanti

DHMI, chì hè una di l'urganisazioni più ambiziose in l'aviazione mundiale cù i prughjetti chì hà implementatu è a so capiscitura di serviziu superiore, hà coronatu i so rializazioni cù l'ultimi dui premii prestigiosi.

A Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI) hè stata trà l'esportatori più riesciuti in a cerimonia di premiazione di i Top 500 Esportatori di Serviziu di Turchia è hà classificatu terzu in a categuria "Servizi portu è terrestre".

A cerimonia di 500 Great Service Exporters Awards di Turchia hè stata tenuta da l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM) cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu. In cunfurmità cù i dati ottenuti, a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI) era ancu trà l'esportatori più riesciuti è classificatu terzu in u ramu "Servizi Portu è Terrenu".

Dopu à u terzu premiu, u Direttore Generale di DHMI Funda Ocak hà spartutu un postu nantu à u so contu di rete suciale è hà dettu: "In quantu a cumunità DHMI, simu onorati di esse trà l'urganisazioni ritenute degne di u premiu. Vogliu ringrazià i mo stimati culleghi chì, cù i so sforzi eccezziunali, anu fattu di a nostra urganizazione unu di l'esportatori più riesciuti di Turchia è classificatu 3u in a filiera "Servizi portu è terrestri".

"Acceleremu u nostru travagliu"

Enfatizendu chì i sforzi cuntinueghjanu senza rallentà per a continuazione di u successu in u settore, Ocak hà dettu: "Ùn simu micca soddisfatti di questi rializazioni chì simu fieri. In u prossimu periodu, avemu novi prughjetti è obiettivi per aumentà ancu più stu successu. Acceleremu i nostri sforzi per aumentà a qualità di u serviziu furnitu in l'aeroporti è per assicurà a continuità di a sicurità di u volu. In u prossimu periodu, continueremu à fà novi investimenti per aumentà e nostre capacità di terminal aeroportuale. L'aeroportu d'Istanbul, apertu da u nostru presidente, farà di a Turchia u "Centru di transitu mundiale" in e compagnie aeree è rinfurzà ancu a so pusizioni vantaghji attuale.

"Semu focu annantu à u scopu di aumentà i tassi di crescita in l'esportazioni"

Tirando l'attenzione nantu à u prublema di l'aumentu di e figure d'esportazione in u futuru, Funda Ocak, Direttore Generale, hà dettu: "Stu prestigiosu premiu, chì rende fiera a famiglia DHMI, serà una fonte di morale è motivazione per a nostra urganizazione, chì face passi fermi. versu u futuru. Cù una mente cumuna, un spiritu di squadra è approcci innovatori, simu focu annantu à l'obiettivu di aumentà i tassi di crescita di l'esportazioni in cunfurmità cù l'obiettivi 2023 di Turchia. Cridemu sinceramente chì i ghjorni megliu aspettanu Turchia in l'aviazione civile cum'è in tutti l'altri campi, è travagliammu ghjornu è notte per questu ".

UN PREMIU DA L'ASSOCIAZIONE DI INGEGNIERI È ARCHITECTI TURCHI DI U MONDU

A 18a Assemblea Generale Ordinaria di l'Unione di Ingegneri è Architetti di u Munnu Turcu hè stata in u Centru Culturale di l'Università di Gazi.

U presidente di a Repubblica Autònoma Gagauzia Irina Vlah è parechji invitati anu assistitu à l'assemblea generale. Eurasia Festivals Special Awards sò stati presentati à i so patroni in una ceremonia

Funda Ocak, Presidente è Direttore Generale di DHMI, hà sparte u seguitu nantu à u so contu di rete suciale in quantu à u premiu presentatu à ella:

"Avemu participatu à l'assemblea generale ordinaria di l'Unione di Ingegneri è Architetti di u Munnu Turcu.

Sò assai onoratu è felice di esse presentatu cù u "Premiu Eurasiaticu Speciale Architetturale", chì hè statu cunsideratu degnu di u nostru successu in a pianificazione, u disignu è a custruzzione di l'Aeroportu di Istanbul, u più grande prughjettu in a Storia di a Republica, chì hà fattu u Turcu. U mondu fieru, cù noi, à l'Assemblea Generale.​

Vogliu u successu in u so travagliu à i nostri stimati ingegneri è architetti chì dedicanu a so vita à u sviluppu è a ricustruzzione di u mondu turcu è marchjendu versu novi scopi inseme.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*