İZBAN Strike Measure in İzmir Urban Transportation

pianu b da a grande cità contr'à u strike izban
pianu b da a grande cità contr'à u strike izban

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà aumentatu u numeru di voli è hà creatu novi linee in ESHOT, İZULAŞ è İZDENİZ per impediscenu à i citadini di esse affettati negativamente da una eventuale greva in casu di fallimentu di ghjunghje à un accordu in i negoziati di l'Accordu Cullettivi di Travagliu à İZBAN.

ESHOT, İZULAŞ è İZDENİZ, chì anu una parte impurtante in u trasportu publicu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, anu pigliatu e precauzioni necessarie contr'à a pussibilità di una greva à İZBAN, chì opera trà Aliağa è Selçuk. L'ufficiali di a Municipalità Metropolitana anu dettu ch'elli speranu finu à l'ultimu mumentu per un cumprumissu in l'Accordu Cullettivi di Travagliu, è chì intantu anu aumentatu u numeru di viaghji è anu creatu novi linee in ESHOT, İZULAŞ è İZDENİZ per impediscenu à i citadini di esse. negativu affettatu da un pussibili greva, è chì tutte e novi linee di autobus chì serviranu principià à 06.00 di a matina, hà annunziatu ch'ellu hà da principià a spidizioni.

Assi di u Nordu
Dunque, per risponde à a dumanda di trasportu per Aliağa, Foça è Yeni Foça, hè stata creata una nova linea trà u Centru di Trasferimentu Aliağa N ° 843 è u Centru di Trasferimentu Egekent, cù 10 veiculi articulati è una frequenza di 15 minuti. Inoltre, e linee d'autobus chì serviranu cù veiculi articulati sò stati stabiliti trà Egekent Transfer Center No 844 è Bornova Metro Transfer Center è trà Çiğli Transfer Center No 856 è Alsancak Train Station.

I passageri chì utilizanu a linea di u centru di trasferimentu Foça-Hatundere N ° 744 sò à a "junction Helvacı".

I passageri chì utilizanu a linea di trasferimentu Yeni Foça-Biçerova n ° 745 ponu ghjunghje à a "crucivia Yeni Foça", è i passageri chì utilizanu a linea di trasferimentu Buruncuk-Hatundere n ° 752 ponu ghjunghje à a fermata "Yıldırım" n ° 843 Aliağa Transfer Center. -Egekent Transfer Center. Puderanu accede à a linea.

In più, secondu a densità di passageri, n ° 121 Bostanlı İskele-Konak, n ° 200 Mavişehir Transfer Center-Airport, n ° 543 Bostanlı İskele-Halkapınar Metro, n ° 800 Menemen Transfer Center Bornova Metro, n ° 912 autobus supplementari seranu. attribuitu à Egekent Transfer Center-Alsancak Station, Bostanlı İskele-Alsancak Station No. 921 è Egekent Transfer Center-Konak Lines No. 802.

Asse Sud
Una nova linea di autobus hè stata creata trà Torbalı (Tepeköy Transfer Center è Sarnıç Transfer Center) è Sarnıç cù 10 veiculi articulati è serve à una frequenza di 15 minuti.

Inoltre, autobus supplementari seranu attribuiti à e linee di metro Sirinyer Aktarma-Halkapınar N ° 418, Tınaztepe-Halkapınar Linee di Metro N ° 70 è e linee Tınaztepe-Lozan Square N ° 470, chì furnisce servizii di trasportu publicu à a Regione Buca. Certi servizii di a linea di metro Tınaztepe-Halkapınar N ° 70 partenu da u Centru di trasferimentu Şirinyer.

Linee di Metro Gaziemir-Halkapınar No 90, Stazione Ferroviaria Gaziemir-Halkapınar Alsancak No 691, Mavişehir Transfer Center-Airport Linee No 200, è Halkapınar Metro 253-Konak Linee No 2 in u centru di a cità, chì furnisce servizii di trasportu publicu in a Regione di Gaziemir, autobus supplementari seranu aghjuntu è servizii supplementari.

Rinforzu da İZDENİZ
In casu di una possibile greva İZBAN Karşıyaka U supportu di viaghju serà furnitu da İZDENİZ à i moli è Bostanlı. ESHOT è İZULAŞ furnisceranu servizii supplementari per i citadini chì vivenu in queste regioni per avè un accessu più faciule à i moli.

I funzionari di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu dettu chì saria benefiziu per i citadini di preferite u trasportu marittimu invece di i veiculi privati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*