U novu CEO di ERC visita u Prughjettu Ferroviariu AKH

erc u novu CEO hà visitatu u prugettu akh
erc u novu CEO hà visitatu u prugettu akh

Sentayehu Woldemicheal, u CEO appena numinatu di ERC, è a so delegazione ERC accumpagnata, accumpagnata da u Vicepresidente di Yapı Merkezi Erdem Arıoğlu, u Direttore Regionale di l'Africa Orientale Abdullah Kılıç, u Manager di Prughjettu AKH Erhan Cengiz è a Gestione di u Prughjettu di u Cantieru di Custruzzione, anu visitatu u cantiere.

Durante a visita, una cine-visione chì mostra infurmazione nantu à tutti i tunnellati in u prugettu hè stata fatta in u tunnel T-09, è l'ultimu tunnel di a Fase-2, chì i travaglii di supportu di scavi sò sempre in corso, hè statu apertu cù i participanti. Dopu, andemu à l'edificiu General Store è una visione cinematografica hè stata fatta annantu à Yapı Merkezi è u Prughjettu AKH, è i dettagli di u prugettu sò stati spiegati nantu à i bordi.

Dopu a screening in u General Store, l'equipaggiu in l'edificiu di l'Atelier hè statu introduttu, è u viaghju in trenu hè statu fattu da l'edificiu di l'Atelier à u ponte B-40. Duranti u viaghju in trenu, l'edifiziu di u Transformer TPS-06, chì era prontu per l'electricità, hè stata fermata è e produzioni cumplette sò state mostrate.

Arrivatu à a stazione di Kombolcha, l'ultima tappa di u viaghju di u trenu, è e produzioni cumplette sò state mostrate quì.

In a riunione tecnica tenuta dopu à a visita di u situ, u CEO hà dichjaratu ch'ellu era assai cuntentu di u prugressu di u prugettu è di a qualità di e produzzione, è chì a fine di u prugettu seria di grande benefiziu per u sviluppu di l'Etiopia è l'Etiopia. People, è lasciò u situ di custruzzione da firmà u libru memo.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*