I travagliadori İZBAN si sò incontrati cù u Populu di İzmir

I travagliadori di Izban si sò scontri cù u populu di Izmir
I travagliadori di Izban si sò scontri cù u populu di Izmir

I travagliadori di İZBAN, chì anu lasciatu u 11esimu ghjornu di greva in İzmir, si sò scontri cù a ghjente di İzmir in u NHKM Konak Public Stage ieri sera per informà u publicu è aumentà a sulidarità. I travagliadori, chì anu dettu l'operazione di percepzioni è e bugie di l'impiegatori İZBAN, anu spiegatu u risicu creatu da e spedizioni cù a meccanica di "strike-breaker".

I travagliadori di İZBAN in greva, chì anu lasciatu u 11esimu ghjornu di a so resistenza, si sò riuniti cù a ghjente di İzmir in u Centru Culturale Nâzım Hikmet per espansione a solidarietà è spiegà a greva.

I rapprisentanti di l'Unione Demiryol-İş, parlendu in nome di i travagliadori 342 in a resistenza, anu parlatu di a sicurezza di i passageri, di i prublemi vissuti da l'impiegate femine, di l'operazione di percepzione di l'amministrazione İZBAN per portà a ghjente di Izmir è i travagliadori in greva contru. l'un à l'altru, e figure irrealistiche annunziate è e paghe veri.

L'avvenimentu di sulidarità hà iniziatu cù a lettura di Efe Eğilmez di u so propiu poema, "Quelli chì formanu u futuru", chì hà trasmissu i so sentimenti di sustegnu à a resistenza di i travagliadori İZBAN, in nome di a Ghjuventù Comunista di Turchia (TKG).

U clip di a canzone "İkimiz", interpretata da i travagliadori di Flormar, chì hà datu un esempiu per a classe operaia turca cù a so resistenza in Gebze, inseme cù u gruppu di musica Yapıcılar, hè statu spartutu cù a ghjente di İzmir.

Parlendu in nome di i travagliadori in greva, Ahmet Güler, unu di i travagliadori di İZBAN, hà dettu chì l'aumentu di u 28 per centu ch'elli anu u dirittu coincide solu cù u salariu minimu necessariu per sopravvive in un paese cù tassi di inflazione crescente ghjornu per ghjornu. Dichjarà chì u salariu più bassu hà cuminciatu da 1453 lira è un travagliadore chì hè intrutu in 2010 hà ricevutu una lira netta di 85 cù l'aghjunzione di u bonus di 2154 ghjorni à u so salariu, Güler hà ricurdatu chì anu appiccatu i pagi à l'Alsancak Station per tutti i residenti di Izmir per esaminà.

'SE VINCEmu, TUTTI VINCERAN'

Dichjarà chì u locu di travagliu, chì era a prima tappa di u periodu di negoziazione cullettiva, era İZBAN, è chì l'accordi di negoziazione cullettiva chì implicanu 24 mila impiegati seranu furmatu secondu u risultatu di sta resistenza, u travagliadore İZBAN Ahmet Güler hà dettu: "Se vincemu. , 24 mila travagliadori da İzmir vinceranu, vincerà tutta a classe operaia di Turchia ".

Un altru travagliadore di İZBAN, Berkant Arda, hà dettu chì ci sò grandi risichi è negligenza in quantu à a sicurità, è hà invitatu a ghjente di İzmir à pensà una volta à l'usu di i treni chì viaghjanu cù un altu risicu di accidenti.

"RISCHIO D'ETÀ 60-65 DELLA MACCHINA DI FRAPPATURA"

U travagliu di İZBAN Emre Saygılı hà dettu: "L'accidentu di trenu in Ankara hè statu ancu causatu da a mancanza di signalazione. Inoltre, u Ministru esce è dice chì u signalamentu ùn hè micca cusì necessariu. In İZBAN, invece, avemu intesu chì a manutenzioni è e riparazioni sò state fatte à e persone chì prima travagliavanu solu à i scrivani. Mentre questi risichi di sicurezza sò ancu evidenti in İZBAN, tutti i residenti di İzmir sperimentanu a listessa situazione, u stessu risicu ogni volta chì usanu İZBAN. Mentre i rispunsevuli di l'accidentu di Ankara ùn sò micca ritenuti rispunsevuli, u prublema hè ghjuntu à trè o cinque di i nostri fratelli chì travaglianu quì.

Enfatizendu chì i machinisti ritirati chì sò chjamati à "rompi di greva" sò trà l'età di 60-65, u travagliadore İZBAN Mücahit Yavuz hà dettu: "In più, pudemu travaglià solu per 25-35 ore in a fascia di età 7-8 cù e difficultà. purtatu da l'usu di i treni, mentri i meccanichi ritirati cù 6 ore di sonnu pò travaglià per l'ora di 12. U travagliu 13 ore ", disse. Dichjarà chì i "grevi di striscia" hè un crimine è chì i travagliadori İZBAN resistenti per i so diritti anu presentatu una querela contr'à a gestione di İZBAN, Yavuz hà dichjaratu chì u tribunale citatu si terrà in İzmir in i ghjorni à vene.

U travagliadore di İZBAN, Yeşim İnal, hà dichjaratu chì elli, è soprattuttu l'impiegati femminili, eranu direttamente implicati in a reazzione di i passageri à u sistema di surplus di soldi, è hà dettu: "Siccomu i travagliadori di u box office sò generalmente travagliadori femminili, noi, l'impiegati, avemu sempre avutu à affruntà e riazzioni in u sistema di soldi surplus purtatu da a gestione. Avemu avutu tempi assai difficili ", disse. Enfatizendu chì i prublemi sperimentati da i travagliadori in tutti i settori sò ancu sperimentati in İZBAN, Yeşim İnal hà ricurdatu chì e difficultà di travaglià in u sistema di turnu ponenu più sforzu nantu à i travagliadori.

LABEL STUDIE 'BUGIE E FATTI'

I travagliadori di İZBAN, chì anu preparatu stickers informativi intitulati "Bugie è Verità", anu fattu un appellu à tutti i residenti di Izmir per sparghje sti stickers per aumentà a sulidarità è finisce a vittima generale.

PESIA PER I LAVORATORI IZBAN

U poema scrittu da Efe Eğilmez per i travagliadori İZBAN hè u seguente:
U mondu gira
È l'umanità avanza
A vita s'accelerà
Aviò è treni
È di sicuru tanki, fucili
Cresce, sviluppa, accelerà l'umanità
Ma u pane hè sempre più chjucu.

A distanza trà dui insediamenti hè diventata più corta
È vintisette minuti da u centru di a cità à l'aeroportu
Finu à avà, a ghjente hà sempre guardatu à u futuru da oghje.
Tuttavia, ci vole à guardà u presente da u futuru.
Perchè se u trenu si move,
Ci sò quelli chì spinghjanu quellu mutore,
È se u mondu gira senza stop,
Hè cambiatu constantemente
Quellu trenu ùn si ferma, un ghjornu andrà sempre avanti
Perchè avemu da fighjà u presente da u futuru.
È avà u trenu si ferma, ùn si move micca
Perchè u pane hè sempre più chjucu.

Ma nunda ùn ferma u listessu
Varia.
E forze di dumane formanu oghje
Allora deve agisce è piantà u trenu
Perchè simu u mondu chì gira è u trenu chì conduce
Ma s'è u pane diventa più chjucu,
Allora lasciate chì u mondu è u trenu ùn si move micca,
Finu à chì u mondu si alza in manu di i travagliadori

ORGANIZZAZIONE PROVINCIALE TKP IZMIR: Hè ORA DI L'AMANTI DI BOSS SI SILENZIU

L'urganizazione pruvinciale di u Partitu Cumunista di Turchia (TKP) İzmir hà ancu fattu una altra dichjarazione in quantu à a greva İZBAN in corso.

In a dichjarazione chì enfatizava chì ùn sò micca i travagliadori, ma l'amministrazione İZBAN chì vittime u populu di İzmir, u populu di İzmir hè statu chjamatu à sustene a lotta ghjustu è legittima di i travagliadori.

A dichjarazione cumpleta firmata da l'urganizazione provinciale TKP İzmir hè a seguente:

U strike cuntinueghja in İZBAN

TEMPU PER L'AMANTI DI BOSS A SILENZIU

I travagliadori İZBAN sò in greva da u 10 di dicembre. Luttanu per u so travagliu, i so diritti è l'avvene di i so figlioli.

Mentre i travagliadori cuntinueghjanu a so lotta legittima, l'amministrazione İZBAN cuntinueghja e so campagne false. Cifre esorbitanti è false sò annunziate in quantu à e dumande di i travagliadori.

Durante una di queste dichjarazioni, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir di CHP, Aziz Kocaoğlu, ùn hà micca pussutu rallentà è pona l'ova: "Tutti soffrenu mentre l'economia si riduce".

Avà dumandemu à Aziz Kocaoğlu:

Mentre chì l'ecunumia si ritrae, perchè ùn soffrete micca i capi ?

Perchè ùn diminuite micca i tassi di prufittu di i patroni mentre l'ecunumia si riduce ?

I prufitti di i patroni ùn diminuiscenu micca perchè i merri cum'è Kocaoğlu apre ogni centimetru quadru di a nostra cità à i patroni. E bellezze storiche è naturali di a cità sò offerte à i patroni, tuttu hè fattu una parte di a lucazione.

Dopu avè fattu tutte queste, dicenu senza vergogna chì i travagliadori İZBAN vittimizzanu u populu di İzmir. A vittima principale di u populu di Izmir hè l'amministrazione Izban. Questa amministrazione, in quale l'AKP è u CHP sò partenarii, ùn hà micca fattu ghjustizia à i so travagliadori è hà vittimatu u populu. Aduprà a crisa ecunomica cum'è una scusa, l'amministrazione spende a quantità tutale da esse datu à i travagliadori per 1 annu in 11 ghjorni per rompe a greva. Hà stabilitu un sistema di robba cù u Plus Money System, è hà fattu a ghjente di İzmir vittima aumentendu e spese stradali di i travagliadori 2-3 volte.

L'amministrazione İZBAN ùn si ferma micca quì, mette a ghjente di İzmir in grande periculu. 7 meccanichi ritirati sò stati numinati per rompe a greva è i voli sò stati lanciati trà Çiğli è l'aeroportu Adnan Menderes. U sistema, chì normalmente travaglia cù u travagliu di 342 travagliadori İZBAN, hè operatu da 06 meccanichi di scab è un numeru insufficiente di persunale ausiliari chì travaglia da 00:22 di mattina à 00:7 di notte. Ùn hè micca pussibule per i machinisti chì travaglianu longu ore per fà e so funzioni in modu sanu. Inoltre, u mantenimentu di u trenu ùn hè micca realizatu bè postu chì tutti i persunali di mantenimentu sò in greva. A ghjente di İzmir viaghja in treni, chì sò utilizati da meccanichi stanchi chì travaglianu longu ore è chì ùn sò micca mantenuti bè, in una manera chì invita ogni tipu d'accidenti. A gestione di İZBAN hè rispunsevule per un eventuale disastru.

Amici,

Ùn simu cundannati à questu ordine.

Duvemu sustene i travagliadori İZBAN in greva è unisce à a lotta per un ordine in quale a ghjente hà u dirittu à u trasportu gratuitu è ​​induve i travagliadori Izban seranu ricumpensati per i so sforzi. (Fonte: nutizia.manca)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*