İZBAN Strike porta pacienza à u populu di İzmir

izban strike porta pacienza
izban strike porta pacienza

A cunniscenza di a ghjente di İzmir, chì soffre di u trasportu nantu à e strade per esattamente 19 ghjorni, à a greva İZBAN hè ghjunta à a fine. I citadini chì viaghjanu in u metro è l'autobus affollati è bloccati in u trafficu per minuti, anu reagitu à i partiti dicendu: "Basta basta, cumprumissu".

A greva, chì hà iniziatu quandu un accordu ùn pudia esse ghjuntu in i negoziati cullettivi in ​​İZBAN, entra in u so 19e ghjornu oghje, è a ghjente di İzmir hà patitu di novu nantu à e strade. Fora di pacienza, u populu di Izmir hà dumandatu à i partiti per "amparà avà".

ritirata di l'offerta

In a greva İZBAN, u patronu hà ritiratu a so offerta di un aumentu mediu di 26 per centu dopu a decisione di l'Unione Ferroviaria-İş di cuntinuà a greva. İZBAN A.Ş., in una dichjarazione fatta nantu à u so situ web, hà dichjaratu chì u salariu netu di u meccanicu, cumpresi tutti i so diritti, superava 4 mila lire per mese. , u tecnicu seria 2010 lire, u tecnicu 4 lire, u l'operatore di a stazione 152 lire, u cassiere 4 mila 136 lire, u persunale di l'uffiziu 3 mila 988 lire ", disse.

'DATE QUESTE SOLDI FINEME IN 5 MINUTI'

I travagliadori, chì eranu urganizati in a filiale di İzmir di l'Unione Demiryol-İş, reagendu à a ritirata di BAN di a so offerta, ghjucanu saz è cantanu canzoni populari à u rappresentante di u sindicatu in a stazione di Alsancak. Demir-Yol İş Rappresentante Capu di l'Unione Ahmet Güler hà dettu: "Se i travagliadori anu da ritirarà a quantità annunziata da a gestione İZBAN da l'ATM ogni mese, firmeremu un cuntrattu sottu 150 lire".

simu TUTTI PAZZI

U presidente di a filiale Demiryol-İş İzmir Hüseyin Ervüz hà dettu: "Secondu a dichjarazione, o u nostru sindicatu è i travagliadori ùn sanu micca cumu calculà o simu tutti pazzi. Se İZBAN dà u redditu netu chì hà annunziatu, sta greva ùn serà micca prolungata per altri 5 minuti ". – nova era

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*