I ghjorni mancanu per a greva in İZBAN ... A vita si fermarà nantu à i Rails u luni

Restanu ghjorni per a greva in izban, a vita ferma nantu à i rails u luni
Restanu ghjorni per a greva in izban, a vita ferma nantu à i rails u luni

A greva principia à 10 u luni 05.00 dicembre à İZBAN, u sistema suburbanu di ferrovia ligera per a cità, chì hè operatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir è TCDD è cunnetta Izmir nantu à a strada nord-sud. L'urganizazione provinciale TKP Izmir hà dumandatu à u populu di Izmir à sustene a lotta legittima di i travagliadori İZBAN cù i volantini distribuiti in tutta a cità.

Restanu cinque ghjorni per a greva in İZBAN, u sistema suburbanu di ferrovia ligera urbana chì cunnetta Izmir nantu à a strada nord-sud è serve 342 travagliadori. L'unione di i travagliadori ferroviari (Demiryol-İş) Izmir Branch hà annunziatu in a so dichjarazione a settimana passata chì ci sarà una greva à Izmir Banliyö Sistemleri A.Ş. (İZBAN) da 10 u 05.00 di dicembre.

In a dichjarazione scritta fatta da u sindicatu, hè statu dichjaratu chì tuttu u periodu legale hè stata utilizata per ghjunghje à un accordu per via pacifica durante i negoziati di l'accordu cullettivu, chì sò in corso in İZBAN dapoi l'11 di lugliu di u 2018, ma ùn ci hè statu prugressu. fattu, è a seguente dichjarazione hè stata fatta: "Avemu u dirittu legale di riceve un salariu di vita." Vuleriamu chì tutti sapianu chì i nostri amichi ùn riceveranu micca salari durante a greva, chì a greva hè disoccupazione in un sensu, è chì semu stati custretti à a greva da u nostru patronu, chì offre un salariu sottu à a linea di a fame, ancu s'è no vulemu micca. "Avemu cuminciatu à implementà a decisione di greva chì avemu pigliatu da 10 u 2018 di dicembre di u 05.00".

TKP: U POPLU DI İZMİR DUVERA SISTÀ A LOTTA JUSTA DI I LAVORATORI İZBAN

L'Organizazione Pruvinciale di Izmir Partitu Cumunistu di Turchia (TKP) hà cuminciatu à purtà e dichjarazioni chì hà preparatu à i citadini in tutta a cità.

In a dichjarazione chì invita u populu di Izmir à sustene a lotta legittima di i travagliadori İZBAN, "Avemu da stà à fiancu à i travagliadori İZBAN è spiegà à tutti chì sta greva hè estremamente legittima. "Ùn devi micca scurdà per un mumentu chì solu quelli chì prutegge i so diritti ponu prutege u so paese".

A dichjarazione di TKP hè a seguente:

I negoziati di l'accordu cullettivu, chì sò in corso trà İZBAN Management è u Sindicatu di i Ferroviari dapoi un tempu, sò stati bluccati in l'ultimi mesi è l'Unione Ferroviaria-İş, l'unione autorizata di i travagliadori İZBAN, hà decisu di fà greva in dicembre. 10 s'ellu ùn ci hè micca sviluppu nantu à i temi richiesti da questa data. Se e richieste presentate in modu abbastanza legittimu da i travagliadori İZBAN ùn sò micca accettate, a vita in Izmir FERMI, per dì cusì, u 10 di dicembre.

A mità di İZBAN appartene à a municipalità metropolitana CHP è l'altra mità appartene à TCDD sottu u cuntrollu di l'AKP. A causa di l'avidità di u prufittu di a gestione di İZBAN, duvemu mette in vagoni sopra l'altru è stringhjemu ogni ghjornu mentre andemu à u nostru travagliu, casa è scola. Cum'è s'ellu ùn bastassi, ci sò stati arrubati cù u "sistema di soldi plus" dapoi l'annu passatu.

A gestione di İZBAN face avà un altru passu anti-travagliu è offre à i so travagliadori un salariu quasi sottu à a linea di a fame.

Nisun cittadinu onorevoli chì campa di u so travagliu ùn deve oppone à i travagliadori chì urganizanu o negoziate cullettivamente cù i patroni per prutege u pane chì portanu in casa; À u cuntrariu, u dirittu di scuperta a negoziazione cullettiva, chì hè u guadagnu ecunomicu più avanzatu di i travagliadori, deve esse prutettu in ogni piattaforma cum'è u so dirittu. Perchè i prublemi chì ognunu di noi sperienze in i nostri propri posti di travagliu nascenu da u nostru ùn esse unitu contr'à i patroni, vale à dì, ùn simu micca organizzati è spargugliati.

Cum'è i travagliadori di Izmir, duvemu sapè chì u destinatariu di a nostra reazione durante a prossima greva hè a gestione İZBAN.

Avemu da stà vicinu à i travagliadori İZBAN è spiegà à tutti chì sta greva hè perfettamente legittima. Ùn ci vole à scurdà un mumentu chì solu quelli chì difendenu i so diritti ponu prutege u so paese.

SE İZBAN WORKERS VINCEremu, TUTTI VINCEremu!

Surghjente: news.sol.org.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*