U Prughjettu di Riabilitazione di Körfez è Portu Aprirà a strada per İzmir

U Prughjettu di Riabilitazione di a Baia di Izmir è di u Portu apre u decimu di Izmir
U Prughjettu di Riabilitazione di a Baia di Izmir è di u Portu apre u decimu di Izmir

Parlendu à u simposiu urganizatu da l'Accademia Mediterranea di a Municipalità Metropolitana di Izmir, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a filiale di Izmir, Yusuf Ozturk, hà riferitu à u "Progettu di Riabilitazione di a Baia è di u Portu di Izmir" realizatu inseme da a Municipalità Metropolitana di Izmir è TCDD in ordine. per restaurà a vitalità di u Portu di Izmir in l'ultimi anni. "Stu prughjettu hè a bacchetta magica chì apre a strada per İzmir. A migliurà ecologica serà ottenuta in a Baia di Izmir, è l'ecunumia di Izmir si svilupperà cù l'attraccamentu di grandi navi in ​​u Portu di Izmir.

U simposiu nantu à "A Vita Sostenibile in e Cità Custiere di u Mediterraniu Internaziunale" urganizatu da l'Accademia Mediterranea di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì travaglia in l'ecologia, a storia, a cultura, l'arte è u disignu, hà iniziatu à u Ahmed Adnan Saygun Art Center. L'apertura di u simposiu induve esperti, accademichi è rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali di Turchia, Italia, Grecia, Inghilterra è Paesi Bassi anu spartutu pruposte di soluzioni urbane sustenibili, innovatrici è integrate in e cità costiere di u Mediterraniu, u Sicritariu Generale di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Dr. Buğra Gökçe, u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Aysel Özkan hà participatu ancu.

Viaghju mudernu in u Golfu
Parlendu à l'apertura di u simposiu, u presidente di a Càmera di İzmir, Yusuf Öztürk, hà dichjaratu chì l'impurtanza di u portu di İzmir, chì era u più grande portu di l'Anatolia finu à a mità di u XXu seculu, hè diminuitu cù l'investimenti fatti in a regione di Marmara, questu puntu, hà riferitu à l'opere di a Municipalità Metropolitana di İzmir. Öztürk, chì hà dettu chì u "Prughjettu di Riabilitazione di a Baia è u Portu di İzmir" chì a Municipalità Metropolitana di İzmir hà fattu cù TCDD hè un prughjettu assai impurtante è hà paragunatu u prughjettu à una bacchetta magica, hà dettu: "Hè un prughjettu chì apre a strada per İzmir. Un altru aspettu di u travagliu realizatu cù l'obiettivu di una Baia di Swimming serà di dragà u canali di avvicinamentu, chì permetterà à navi più grandi di ghjunghje à u Portu di İzmir. Fara una seria cuntribuzione à l'ecunumia di Izmir ", disse. Nutendu chì i prughjetti muderni di trasportu di passageri è di cuncepimentu di a costa realizati da a Municipalità Metropolitana di Izmir in a Baia di Izmir sò studii impurtanti nantu à l'usu di a Baia, hà dettu Öztürk;

"Tutti sò felici cù e cruciere nantu à i navi muderni in u Golfu oghje. Sò assai cuntentu ancu. Quessi sò i punti chì facenu a vita più faciule. Ancu s'ellu ci sò picculi tocchi, tocchi chì aumentanu cù ogni vitezza chì passa. Dapoi a storia di Izmir, hè statu un centru logisticu nantu à a Strada di a Seta è a Strada Reale. Facemu u nostru megliu per avè u prughjettu di a Cina "Una cintura, una strada" in Izmir. Duvemu sfurzassi per avè torna u turismu di crociera trà e cità mediterranee in a nostra cità ".

Unemu e forze
Parlendu à l'apertura di u simposiu, u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Muzaffer Tunçağ, hà dettu chì u Mediterraniu hà cuminciatu à trasfurmà in un mare induve l'immigranti affucanu per via di i prublemi sperimentati. Rimarchendu chì a costa mediterranea hè contaminata per via di u cambiamentu climaticu è a ricerca di gas naturale in l'offshore di Cipru di u Nordu cuntinueghja, Tunçağ hà dettu chì, se u Mediterraniu deve esse un lavu di pace, seria a megliu pulitica per risolve i prublemi. per via di negoziazioni bilaterali, micca cunnessu cù intervenzioni straniere. Tunçağ hà dichjaratu chì İzmir hè una cità portu impurtante in a parti orientale di u Mediterraniu, in a parte più occidentale di l'Anatolia, è hè una cità adatta per creà una reta speciale in u quadru di u Mediterraniu.

Izmir Mediterranean Academy Director Dr. Ayşegül Sabuktay, invece, hà dichjaratu chì İzmir hà definitu u so avvene in u Mediterraniu per un bellu pezzu è hà dettu chì, in parte di stu sforzu, anu tenutu parechje riunioni scientifiche nantu à a storia di u Mediterraniu è cuntinueghjanu à fà. .

Parlendu à a prima sessione di u simposiu intitulatu "Izmir cum'è una cità costiera mediterranea", Dokuz Eylul University Sciences Marine and Technology Institute Faculty Member è Izmir Mediterranean Academy Scientific Committee Member Assoc. Dr. Güzel Yücer Gier hà rimarcatu chì hè assai impurtante per rializà sti studii cumuni, chì includenu a reta d'infurmazione di e cità costiere di u Mediterraniu, in quale İzmir farà parte, è chì stu simposiu hè impurtante per sparta sperienze nantu à risolve i prublemi in e cità costiere mediterranee. è avanzendu questu cum'è una reta d'infurmazione. Istitutu İzmir di Tecnulugia Avanzata, Dipartimentu di Pianificazione Urbana è Regionale, Lecturer Assoc. Dr. Koray Velibeyoğlu hà toccu u Prughjettu Peninsula implementatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir è spiegò l'impurtanza di stu prughjettu, chì rinvivirà i 5 distretti chì Izmir hà una cunnessione cù u mare.

Izmir Model è Izmir Bay session speciale
In u simposiu, e sessioni si feranu sottu i tituli di « Memoria è Vita in u Mediterraniu », « Sostenibilità Ecologica », « Sostenibilità ecunomica », « Participazione/Guvernanza », « Pianificazione Spaziale » è « Golfu ». U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu, invece, avarà una sessione speciale nantu à u "Modellu İzmir è a Baia di İzmir" chì principiarà à 7 u venneri 13.00 dicembre. U simposiu serà chjusu cù un foru è una sessione di valutazione intitulata "Pensendu İzmir Inseme nantu à a Costa di u Mediterraniu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*