"Locomotive" di trasportu da u passatu à u presente

Locomotive di trasportu da u passatu à u presente
Locomotive di trasportu da u passatu à u presente

U sviluppu di a ferrovia da u passatu à u presente hè statu ancu esaminatu in u libru "Storia di Siemens da l'Imperu à a Republica" scrittu da Behice Tezçakar Özdemir.

Quandu si tratta di ferrovia, a maiò parte di noi pensanu à e stazioni di treni chì ospitanu i tristi addiu o scene di riunione felice in i filmi. Ma e tracce infinite si estendenu assai oltre queste storie. Mentre chì i treni anu ghjucatu un rolu di primura in u trasportu di merci è di passageri in tutta a storia, i tramvii nostalgichi in u trasportu urbanu sò stati l'arteria di u trafficu umanu trà i distretti da u ghjornu chì sò stati fundati.

Reti di ferru in Anatolia

Per noi, a storia di e ferrovie hè abbastanza vechja. A prima linea di ferrovia aperta, basatu annantu à l'Imperu Ottumanu in generale, era a linea Alexandria-Cairo, chì cuminciò à esse usata in u 1854. I terri anatoliani scontru cù a ferrovia per a prima volta in u 1856. Sicondu l'infurmazioni in u libru "Storia di Siemens da l'Imperu à a Republica", scrittu da Behice Tezçakar Özdemir, i britannichi firmavanu a prima linea ferroviaria tra İzmir è Aydın. U 4 di lugliu di u 1863, i britannichi ottennu una seconda cuncessione per prughjettà a linea İzmir-Kasaba è purtò a ferrovia à Kasaba, à 27 chilometri di distanza. L'inaugurazione hè stata in u 1866. Siemens hà furnitu i servizii di elettrificazione è ferro-acciaio richiesti da a ferrovia İzmir-Kasaba in 1867, 1868, 1871 è 1873.

I primi rails di Rumelia

A linea Izmir hè stata consegnata à Manisa, à 1865 chilometri di distanza, in u 66, prima di a Stazione di a cità. Duranti l'Imperu Ottumanu, a prima linea ferroviaria di u latu europeu, vale à dì i terreni rumeliani, hè stata stallata in a direzzione Danube-Boğazköy. Dopu à Constanta è Boğazköy, Varna è Ruse eranu ancu cunnessi da rails. U serviziu di elettrificazione hè statu furnitu à a linea Constanta-Boğazköy in 1862, 1863, 1864, 1865,1866, 1871 è 1867, è à a linea Tuna-Boğazköy in XNUMX.

trams elettrici

Mentre i treni sò stati utilizati in u trasportu interurbanu, i tramvii eranu preferiti per un bellu pezzu in u trasportu urbanu. 19 mila persone chì vivenu in Istanbul di u XIX seculu anu utilizatu carretti tirati da animali per u trasportu di terra. Frà elli, i più efficaci è muderni eranu i tramvii di cavalli. U tram di cavallu hè stata utilizata per a prima volta in u 370 nantu à a strada Azapkapı-Galata-Tophane-Beşiktaş. Siemens-Schuckertwerke hà fattu grandi sforzi in a realizazione di u primu sistema di tram elettricu di Istanbul, cù a so gestione di prughjettu da Berlinu. Trammi elettrichi, chì sò diventati indispensabili dopu à stu sviluppu, cuminciaru à esse usatu per a prima volta u 1871 d'aostu di u 16 in Pera.

Avà i treni sò "alta velocità"

Duranti l'anni intervenuti, micca solu in Turchia, ma in u mondu sanu, ci sò stati grandi sviluppi è cambiamenti cunnessi in u campu di u trasportu cum'è in ogni campu. In più di e vitture è l'autobus, l'aviò sò diventati ancu preferiti per u trasportu interurbanu. Ci hà pigliatu u 2009 per chì e ferrovie tornanu à piglià impurtanza. Cù u principiu di u primu trenu d'alta velocità di Turchia trà Ankara è Eskişehir, una nova era hè stata entrata, in particulare in u trasportu di passageri. Cusì, i sistemi ferroviari è elettrichi adattati per i treni d'alta velocità cuminciaru à inveci gradualmente in tuttu u paese. Dotati di l'ultime tecnulugia, i treni sò diventati di novu a "locomotiva" di u settore di u trasportu.

Surghjente: www.dunya.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*