A fabbrica di vagoni Malatya hè avà a Mezzaluna Rossa Turca

a fabbrica di vagoni hè avà kizilay turcu
a fabbrica di vagoni hè avà kizilay turcu

E strutture prefabbricate da esse prudutte da a Crescent Red Turca seranu avà custruite in l'antica Fabbrica di Carru. Sicondu a decisione publicata in a Gazzetta Ufficiale N ° 20 u 482 dicembre, a Fabbrica di Carru hè stata data à Kızılay cù un prezzu di offerta di 650 mila TL. Dunque, in l'area induve 39 milioni di lire seranu investiti, l'impieghi partenu da 200 è aumenteranu gradualmente à 500 persone. Inoltre, i prudutti prefabbricati da esse pruduciutu seranu pruduciutu secondu i bisogni di l'istituzioni è l'urganisazione cum'è l'AFAD, a Cruz Roja è l'ONU, è seranu esportati micca solu in u paese, ma ancu in l'esteru.

Sicondu a decisione publicata in a Gazzetta Ufficiale N ° 20 u 482 dicembre, l'antica Fabbrica di Carru, chì hè stata annantu à l'agenda per esse data à diverse istituzioni parechje volte prima, hè stata data à a Crescent Red Turca cù un prezzu di offerta di 650. milla TL. Parechje istituzioni è urganisazioni anu fattu pruposte per a Fabbrica di Vagoni, chì hà una superficie di 496 mila 350 metri quatratu in u District di Kuyulu di u distrittu di Yeşilyurt, appartene à Sümer Holding, chì hè in u scopu di a privatizazione, ma nisuna pruposta hè stata accettata. . Cù u prughjettu, chì serà u più grande investimentu di a Mezzaluna Rossa Turca in Turchia, un investimentu di 39 milioni di lire serà fattu in Malatya. A fabbrica prefabbricata da esse custruitu hà da principià da 200 è gradualmente aumentà è impiega 1500 persone. Inoltre, e strutture prefabbricate da esse prudutte quì risponderanu à i bisogni di l'istituzioni è l'urganisazione cum'è l'AFAD, a Croce Rossa è l'ONU, è ùn saranu micca solu aduprate in u paese, ma ancu esportate à l'esteru.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u presidente di a filiale di Malatya di a Mezzaluna Rossa Turca, Umut Yalçın, hà dettu u seguente nantu à l'investimentu da fà: "A Crescente Rossa Turca farà unu di i so più grandi investimenti in Malatya. Hè previstu di fà a Crescent Red Turca quì una regione chì centrarà u Mediu Oriente è l'Asia in questa regione. Hè un investimentu chì darà impieghi à quasi 1500 persone è chì pudemu aghjunghje grandi ingressu in quantu à a subindustria di l'industria Malatya. Dicemu sempre: "Turkish Red Crescent hè a pruprietà di a nazione". A pruprietà di a nazione hè stata data à a nazione, è avemu da piglià passi per aduprà in u modu più currettu è propiu per a nazione turca. Spergu chì faremu un investimentu assai grande in Malatya in quantu à Kızılay è facenu ancu di sta regione una di e regioni impurtanti di Turchia ".

MATERIALI DI COSTRUZIONE DA USARE IN ZONE DI DISASTER SERÀ PRODUTTATI

In questa fabbrica per esse custruitu, i prudutti prefabbricati è i prudutti di custruzzione seranu pruduciuti. I cuntenituri, i lochi chì ponu rimpiazzà tende, strutture prefabbricate, case, lochi di cultu, scole, toilette, bagni seranu prudutte. Materiali di custruzzione chì ponu esse aduprati soprattuttu in i zoni di disastru seranu pruduciutu. Quessi ùn saranu micca pruduciuti solu per a Crescent Red Turca. Serà pruduciutu per AFAD, Crescents Rossi è Croci Rosse. U Red Crescent averà una gamma di prudutti chì hè necessariu da parechje istituzioni è urganisazioni chì travaglianu in tali operazioni, cum'è e Nazioni Unite in u mondu sanu.

ÇALIK: U PRIMU PASSU hè statu fattu bona furtuna

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u deputatu di l'Ak Party Malatya, Öznur Çalık, hà dettu: "Un stabilimentu inattivu in Malatya hè statu purtatu in l'ecunumia, è a Mezzaluna Rossa Turca l'hà purtatu à a vita in Malatya, u centru di produzzione per i sistemi di rifugiu di disastru. Daremu tuttu u sustegnu puliticu chì pudemu per chì a nostra Crescent Red Turca pò rializà u so prughjettu u più prestu pussibule, è assicurà chì e transazzione sò realizate rapidamente. In un ambiente induve si vulete affruntà un colpu ecunomicu, hè assai significativu è preziosu per purtà un prughjettu di 39 milioni di TL à Malatya. U primu passu hè statu fattu per un prughjettu cusì impurtante, pò esse benefiziu per a nostra Malatya è u nostru paese ". hà registratu e so dichjarazioni. (Rahime Gül Erbaş-Malatya Doppu)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*