A ghjente di Malatya hà amatu a vita attiva, 16 mila persone anu utilizatu MABİS

malati amatu a vita attiva 16 mila persone anu utilizatu u mabi
malati amatu a vita attiva 16 mila persone anu utilizatu u mabi

U direttore generale di MOTAŞ, Tamgacı, hà dettu: "Hè di prumove a ghjente chì face sport realizendu prughjetti ambientali"

8 mila persone anu utilizatu u Sistema di Bicicletta, chì hè statu messu in serviziu da a Municipalità Metropolitana di Malatya in marzu, in 16 mesi.
U direttore generale di MOTAŞ, Enver Sedat Tamgacı, chì hà sparte l'infurmazioni d'usu di u Sistema di Biciclette Malatya, chì hà chjusu a stagione da u 1 di nuvembre 2018, hà dettu: "Dopu à a stazione stabilita in u Parcu Naturale Orduzu l'annu passatu, una unità di parcheghju più intelligente hè stata installata in u Parcu Naturale Orduzu. 2018 punti di a cità in 5. E biciclette ponu esse affittu cù una carta di creditu o Malatya Card in l'unità chì sò monitorate 7/24 cù càmera. Hè pussibule di utilizà e biciclette chì ponu esse acquistate cù carte chì sò leghjite in u sistema di serratura integrata di l'urdinatore.

Sicondu a tarifa chì avemu definitu per u sistema, i primi 30 minuti saranu caricati gratuitamente, 1 ora serà caricata cum'è 1 TL, 2 ore serà caricata 2 TL, 3 ore serà caricata 4 TL, è per ognunu. l'ora di più di 3 ore serà addebitata 4 TL. Cum'è a Municipalità Metropolitana, in u scopu di u prugettu chì avemu messu in pratica per prumove l'usu di e biciclette, un totale di 6 mila 100 persone anu utilizatu un totale di 8 biciclette in 16 mesi in 169 stazioni chì avemu messu in serviziu in diverse regioni di Malatya.

"Piamu di sparghje l'usu di e biciclette in tutta a cità"
Mentre 10 mila 6 di l'utilizatori di bicicletta anu realizatu a transazzione cù Malatya Card, 6 mila 163 persone anu realizatu a transazzione di affittu di bicicletta cù una carta di creditu ", hà dettu u Direttore Generale di MOTAŞ, dicendu chì u so scopu hè di aumentà a mobilità di e persone, per permette di fà u sportu è di mette in pratica pratiche favurevuli à l'ambiente; "Avemu pensatu à espansione u Sistema di Biciclette Malatya (MABIS), chì furnisce u serviziu à un totale di 6 punti in u Parcu Naturale Orduzu, u Palazzu di Nozze, u Parcu di l'Amore, u Centru Sportu è Vita, a Torre di l'Orologio di Yeşilyurt-Tecde è a Cascata di Yeşilyurt, à altri. parti di a cità in a staghjoni chì vene ».

U prughjettu MABIS di a Municipalità Metropolitana di Malatya hè statu ritenutu degnu di un premiu inseme cù i so prughjetti "Smart Junction Control System and Traffic Control Center Software" in u cuncorsu di prughjettu "Smart Roads of Mind's Way" urganizatu da l'Associazione Sistemi di Trasportu Intelligenti (AUSDER).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*