U Prughjettu Metro di Mersin Stuck in Crisis Economica

U prughjettu di u metro di Mersin hè statu pigliatu in a crisa ecunomica
U prughjettu di u metro di Mersin hè statu pigliatu in a crisa ecunomica

U sindaco metropolitanu di Mersin è u candidatu metropolitanu di u Partitu IYI, Burhanettin Kocamaz, anu visitatu l'Associazione di l'Industriali è di l'Imprese di Mersin (MESIAD) inseme cù u capu provinciale Servet Koca è a delegazione accumpagnata. U presidente Kocamaz, chì hà datu l'infurmazioni nantu à l'investimenti durante a visita, hà dettu chì i prughjetti di l'autobus marittimu è di u sistema ferroviariu sò stati fermati per via di e difficultà ecunomiche.

PRIMI PIANI DI AFFARI !
Esprimendu chì e prumesse ch'elli anu fattu quandu anu pigliatu u postu in u 2014 sò stati per suprattuttu realizati, u sindaco Kocamaz hà dettu: "Quandu sò ghjunti quì prima di 2014, tutti avianu una quistione di 5 mila piani in a so mente. Ma in a municipalità chì avemu pigliatu, avemu vistu chì ùn ci hè micca 1/100 mila piani è micca un pianu maestru per u trasportu. Avemu cuminciatu à travaglià subitu. Di sicuru, ùn hè micca abbastanza per voi di travaglià solu quandu i piani sò stati preparati. Avete l'opinioni da quasi 90 istituzioni è urganisazioni. Avete l'opinioni da i ministeri è hè infine appruvatu da u ministeru. I piani per 1/100 mila sò stati appruvati da u risultatu di sforzi longu. Allora avemu principiatu 1/5 mila. Attualmente, avemu avutu prublemi cù l'agricultura è i travaglii idraulichi statali in 1/5 mila piani. A prima fase di i piani 1/5 mila hà passatu u parlamentu. A sezione da a 1a Stage Çeşmeli Junction à a Zona Libera-Struttura Autostrada. Ma a parte chì farà u principale cuntribuzione à l'impieghi hè u so est. Avemu sempre negoziatu cù u ministeru annantu à questu tema ", disse.

2 PROGETTI CHE ÙN POSSIBILI IMPLEMENTA !
Dichjarà chì si preparavanu per u prughjettu di l'autobus marittimu, chì era una di e prumesse ch'elli anu fattu prima di piglià l'uffiziu, ma u prugettu s'hè bloccatu in a crisa ecunomica, u sindaco Kocamaz hà dettu: "Avemu ghjuntu quì di novu prima di l'elezzioni di u 2014 è sparte e nostre idee. , pinsamenti è prughjetti cun voi. I prumessi chì avemu fattu in quellu tempu sò stati cumpresi in una certa misura. Ci sò dui prughjetti chì ùn puderanu micca esse implementati, ma ùn sò micca i disruptions causati da noi. Prima di tuttu, avemu preparatu un prughjettu di bus marittimu per u turismu. Avemu fattu a nostra ricerca è negoziatu nantu à questu. Tuttavia, stu investimentu si firmò per via di a crisa ecunomica. Ci hè una situazione chì nasce da questu ", disse.

"U SISTEMA FERROVIARI hè CATTURATA IN CRISI ECONOMICA"
Nutendu chì un altru prughjettu chì ùn pudia esse realizatu hè u prughjettu di u sistema ferroviariu, u sindaco Kocamaz hà dettu: "Avemu fattu ogni tipu di preparazione per u sistema ferroviariu. Avemu trovu ancu u prestitu, ma dinò, hè stata chjappata cù a circular di u guvernu per piantà l'investimenti. A cosa più pratica di u Sistema Ferroviariu era Monorail. In altri palori, stu trenu andava da l'aria senza toccu l'infrastruttura. Hà avutu ancu un vantaghju per noi. A ghjente venia à Mersin ancu per vedelu, cum'è saria una prima in Turchia. Avia spiaghjatu a strada ancu per scopi turistici. Tuttavia, quandu u Signore Binali Yıldırım era Ministru di Trasporti è Presidente, avemu avutu assai discussioni. Ellu disse chì ùn hà micca pigliatu bè à stu travagliu in tuttu, è chì duverebbe vultà in u metro se ne necessariu. Cuminciò cum'è un trenu ligeru, ma poi si trasformò in un metro. Andarà cumplettamente sottuterra. Avemu ancu preparatu u prestitu.

Attualmente, u prugettu hè in a fase di appruvazioni di u ministeru ", disse. (mersinhaberci)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*