Fabulous Season Opening in Palandoken

splendida apertura di stagione in palandoke
splendida apertura di stagione in palandoke

A stagione di ski hè stata aperta cù u prugramma in Palandoken Ski Center. L'iniziu di a staghjoni hè stata a scena di scene culurite in a stazione di ski, l'infrastruttura è a superstruttura di quale hè stata rinnuvata cù l'investimenti realizati dopu esse pigliatu da a municipalità metropolitana di Erzurum. A torcia di sci è u spettaculu di pirotecni in u prugramma ospitatu da u fenomenu di e social media è l'artista di teatru Bilal Tavlak nantu à a piattaforma stallata davanti à l'Hotel Dedeman Resort era mozzafiato. In u so discorsu à l'apertura di a stagione, u guvernatore d'Erzurum, Okay Memiş, hà dichjaratu chì parechji rami di sci è sport invernali sò realizati in Palandöken, unu di i centri di sci più distinti in u mondu. Le gouverneur Memiş a invité tous les amateurs de ski à Erzurum, la capitale du ski. U sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen, hà ancu nutatu chì a prima apertura di a stagione di sci in Turchia hè stata in u nostru Palandöken Ski Center. U sindaco Sekmen hà dettu: "In Erzurum, chì hè a cità piccu di l'Anatolia, a municipalità metropolitana, chì si concentra micca solu in i servizii lucali, ma ancu in i prublemi ecunomichi, suciali, culturali è sportivi di a cità, hà dettu chì u prufittu, chì hè A capitale turistica di Erzurum, ùn hè micca un fardelu ma una benedizzione, valutata è revelata sta bellezza. Da u ghjornu chì avemu ripiglià l'Amministrazione di Privatizazione, avemu scupertu queste bellezze, chì sò state meraviglie di u mondu, è custruimu una nova stazione di sci dotata di tecnulugia muderna in ogni spaziu.

SECTION: "OBJECTU QUANT'ANNU 1 MILIONA DI TURISTI"

U presidente Sekmen hà dichjaratu chì u target in 2019 in u numeru di turisti domestici è stranieri hè 1 milione. Sekmen hà dettu u seguente: "Avemu currendu versu un record in u numeru di turisti naziunali è stranieri chì visitanu a nostra cità, inseme cù u Palandöken Ski Center, induve più di centu prughjetti sò stati realizati cù a so infrastruttura è a so superstruttura. 4 anni fà, u numaru di turisti naziunali è stranieri in Erzurum era 75 mila. Avemu aumentatu sta cifra à più di 755 mila cù l'investimenti chì sò ghjunti in vita in Erzurum è i prughjetti realizati in i nostri stazioni di sci Palandöken è Konaklı. U nostru scopu di questu annu hè almenu 1 milione di turisti. Urganizandu più di 4.5 urganisazioni naziunali è internaziunali in a nostra cità in 200 anni, avemu pruvatu à spiegà a bellezza unica di Erzurum è Palandöken micca solu à l'Europa, ma à u mondu sanu cù festivals è campionati. L'avvene di Erzurum, u so prestigiu è a ricunniscenza in u campu di a cultura è u turisimu dipende indubbiamente da stazioni di sci, sport di sci è di ghiaccio, è Erzurumspor, chì avemu vintu in a Super League 3 anni in una fila. In a nostra cità, chì hà benedizioni d'oru cum'è Palandöken è Konaklı Ski Centers, avemu amparatu à i nostri 40 mila zitelli à scià cù u Prughjettu di Scole di Sport Invernali. Oghje vogliu dà una bona nutizia. Konaklı Ski Center serà liberu per tutti i studienti di Dadaş sta stagione per chì i mo fratelli di Erzurum ponu amparà à scià. Nisuna spesa serà addebitata à i nostri citadini ".

"Avemu prumuvutu PALANDÖKEN NON SOLU À L'EUROPA, MA À TUTTI U MONDU"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen, hà dettu: "U Paladoken Ski Center hè diventatu u centru turisticu più distintu è cunnisciutu di u mondu à u puntu ghjuntu oghje". U presidente Sekmen hà continuatu cusì: "Vogliu sparte brevemente cun voi ciò chì avemu fattu in e nostre stazioni di sci. Inseme à Konaklı, avemu ricustruitu cumplettamente e nostre stazioni di sci cù una lunghezza totale di 64 chilometri. À Palandöken Ski Center, avemu prisentatu a più longa pista di sci di notte di Turchia, custituita da 6 chilometri, à l'amatori di sci. Avemu trasfurmatu Palandöken Mountain in un centru sicuru chì pò esse monitoratu 7/24, cù un parcheghju, veiculi speciali per u trasportu, caffetteria publica, fanus cafe è ristoranti globu, case bungalow, stazioni di bevande calde è fresche, sala di preghiera è altri. elementi suciale.

A custruzzione di u novu sistema di telecabina in e nostre piste di Ejder è di a valle cuntinueghja à piena velocità in u nostru centru di sci, induve ci sò centri di divertimentu per tutte e stagioni. Pigliamu assai cura per annunzià è prumove u nome di Palandöken, chì hè u pinnacle di l'Anatolia, à u mondu sanu, cù prughjetti chì sò innumerevoli. U sindaco Sekmen hà dettu: "Spergu chì risuscitaremu Erzurum nantu à i so pedi in u so secondu periodu di crescita, inseme cù u nostru sistema di ferrovia ligera è altri mega prughjetti".

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*