Una bona nova "Plate" da u presidente Zihni Şahin à i cunduttori di l'autobus publicu privatu

piaghja una bona nutizia da a mente di u presidente à i cunduttori di l'autobus publicu privatu
piaghja una bona nutizia da a mente di u presidente à i cunduttori di l'autobus publicu privatu

U presidente Zihni Şahnin, chì hà scontru cù i gestori di l'Associazione Privata di Condutturi di Autobus Publici, hà datu a bona nutizia di "Piastra Restricted è Allocata" è hà dettu: "Ùn sò micca riscopertu l'America, aghju pruduciutu suluzioni".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, hà scontru cù i pruprietarii di autobus publichi privati ​​​​operanti in tutta a pruvincia. U sindaco Zihni Şahin hà dichjaratu chì l'applicazione dumandata "Piastra Ristretta è Allocata" era inclusa in u Pianu Maestru è hà dettu: "U mo duvere hè di sente e richieste di i membri di a professione è di truvà una soluzione à i so prublemi. "Altrò, ùn ci hè bisognu di reinventà l'America", disse.

"U POPULU DI SAMSUN HAN ADOPTU NOI"

U sindaco Zihni Şahin hà scontru cù i gestori di l'Associazione di Conduttori di Autobus Publici Privati ​​à u puntu di riunione di l'autobus in u Distrittu Canik. À a riunione à a quale hà participatu u presidente Eyüp Güler di Samsun Chambers of Tradesmen and Craftsmen Union (SESOB), u presidente Zihni Şahin hà dettu: "Avemu fattu grandi sforzi in i nostri mezi è putere. Avemu integratu cù Samsun in pocu tempu. Grazie à a ghjente di Samsun, ci anu aduttatu. Chì hè u duvere di e cumune ?, serve, risolve i prublemi di a sucetà, spiaghjanu a strada. Avemu pruvatu à fà u nostru megliu. "Avemu currendu ghjornu è notte, circandu di fà u nostru duvere à a nostra cità", disse.

SERVIZU IMPURZANDO TUTTE CONDIZIONI

Ricordendu chì i limiti di serviziu di e cità metropolitane si sò sviluppati cù a Legge Metropolitana N ° 6360, u sindaco Zihni Şahin hà dettu: "Questu hà naturalmente purtatu grandi carichi finanziari à l'amministrazioni metropolitane. Malgradu questu, noi, inseme à i nostri merri di u distrittu, spingemu tutte e cundizioni.
"Avemu pruvatu à serve", disse.

PIATTI RESTRITTATI È ALLOCATI PER I BUS

U sindaco Zihni Şahin hà dettu ch'ellu hà vistu profondamente i prublemi sperimentati cù l'autobus publichi in Samsun è chì stavanu travagliendu in questu, è hà dettu: "Ùn semu micca stati indifferenti à a dumanda di dà targhe limitate è attribuite à l'autobus publichi. Avemu inclusu u prublema in u Pianu Maestru chì avemu preparatu è hà datu struzzioni per a implementazione. U travagliu in questa direzzione cuntinua. "Rispondemu à sta dumanda di i cunduttori di autobus", disse.

'Cuntinuà à esse cun voi...'

U presidente Zihni Şahin hà dettu u seguente in l'ultima parte di u so discorsu:

"Ogni segmentu, ogni professione, ogni linea di cummerciale cunnosce megliu u so prublema. U nostru duvere hè di truvà suluzioni inseme pigliendu e so idee è suggerimenti. Facciu questu. Altrimenti, ùn ci hè bisognu di reinventà l'America. Amu a ghjente, valoremu a ghjente, è diventemu felice quandu risolvi i prublemi di e persone. Sempre dicu chì certi pirsuni facenu assai soldi è diventanu felici, ma u più utile sò stata à e persone in tutta a mo vita, u più felice sò statu. Continuerà cusì da avà. Qualunque pusizioni simu in, seremu à u serviziu di u populu di Samsun, seremu cun voi. Chì Diu vi benedica cù tuttu è vi ringraziu veramente per questu oghje, chì Diu vi benedica tutti, benedica voi tutti.

U presidente di l'Associazione di Conduttori di Autobus Publici Privati, Sadettin Başar, in u so breve discorsu, hà ringraziatu u sindaco Zihni Şahin per a cunvenzione chì hà furnitu per risolve i so prublemi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*