"Atelier di a Rete Ciclistica Europea" in Izmir

attellu di a rete europea di percorsi in bicicletta in Izmir
attellu di a rete europea di percorsi in bicicletta in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ospitatu u "Atelier di a Rete Europea di Percorsi Ciclistichi". Parlendu à l'apertura, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir, Gökçe, ricurdendu chì a participazione à EuroVelo hè un elementu impurtante in u mira di u turismu è a cità sustenibile, hà dettu: "U fattu chì İzmir da Turchia ottene questu hè u risultatu di u nostru rolu di pioniere" .

U "Attellu di a Rete Ciclistica Europea", urganizatu cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di İzmir è di u Coordinatore Naziunale di EuroVelo per l'Efficienza Energetica è l'Associazione di Proteczione Ambientale, si hè tenutu in Fiera İzmir. Parechji participanti di Belgio, Grecia è Danimarca, è ancu rapprisentanti di a Federazione Internaziunale di Ciclisti (ECF) anu participatu à u workshop. In l'attellu induve a marcatura, i travaglii stradali è l'infrastrutture sò stati discussi inseme cù i travaglii tecnichi, di cummercializazione è di prumuzione chì İzmir hà fattu o farà per esse inclusi in a Ruta Mediterranea EuroVelo, a determinazione di a Municipalità Metropolitana di İzmir nantu à questu tema hè stata sottolineata. .

Sia u turismu è a sustenibilità
Facendu u discorsu d'apertura di l'Atelier di a Rete Europea di Ciclistichi, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Dr. Buğra Gökçe hà dettu chì cum'è Izmir, a cità mudellu di Turchia in a punta più occidentale di u paese, anu implementatu pulitiche cumplette per sviluppà u turismu. Ricordendu ch'elli cercanu d'aumentà a parte di e biciclette in a cità in parallelu cù questi sforzi, Gökçe hà dettu: "Sapemu chì esse una parte di a reta EuroVelo hà u valore turisticu è di sustenibilità. Hè assai significativu chì simu nantu à sta linea partendu da e coste di l'oceanu à a Grecia. U fattu chì İzmir porta questu in Turchia hè u rolu principali di a Municipalità Metropolitana di İzmir. Ci sò parechji elementi chì l'amatori di a natura europea è di a storia seranu curiosi in Izmir. A nostra participazione à sta reta vi darà un alloghju è u turismu di ogni ghjornu. Sta reta hè una iniziativa impurtante per l'integrazione europea. Semu assai felici di questu ", disse.

U sindaco di Çeşme, Muhittin Dalgıç, chì hà participatu à l'attellu, hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di İzmir per u so travagliu è hà dichjaratu ch'elli anu da participà ancu à queste attività.

attellu internaziunale
Duranti l'attellu, u Vicepresidentu di a Federazione Internaziunale di Ciclisti William Nederpelt hà fattu a so presentazione intitulata "EuroVelo hè più di u ciclistu", mentre chì u Capu di l'Access per Biciclette è Pedoni di a Municipalità Metropolitana di İzmir Dr. Özlem Taşkın Erten hà spartutu l'"Esperienza EuroVelo di İzmir", u Direttore Turisticu di Limburgu Ward Segers a "Rete di Destinazioni di Ciclu Limburgu", u Fundatore di EuroVelo Jens Erik Lansen l'"EuroVelo da u Passatu à u Futuru", u Coordinatore Naziunale di EuroVelo Grecia Spiros Papageorgiou u Coordinatore Naziunale di EuroVelo Grecia Spiros Coordinatore Naziunale Spiros Hà ancu fattu una presentazione nantu à "Upportunità di sfruttà cunnessu persone è culture".

Cosa hè EuroVelo?
EuroVelo hè un mudellu di turismu alternativu sustenibile sustinutu da u Cumitatu Turismu è Trasportu di u Parlamentu Europeu. Include 70 percorsi ciclistici di lunga distanza, di cui 45 mila km sò stati compiuti, di quale 15 XNUMX km sò stati pianificati in Europa. I percorsi ciclistici EuroVelo sustenenu u prestigiu di e cità in i paesi chì passanu è u sviluppu di a struttura socio-ecunomica. Con sede in Bruxelles, l'ECF hè amministrata da a Federazione Europea di Ciclisti.

Entremu in a Strada di u Mediterraniu
"EuroVelo 15 Mediterranean Route", una di e 8 rotte ciclistiche di lunga distanza di EuroVelo è per a quale İzmir hà dumandatu l'adesione, parte da Spagna. Cuntinueghja per Francia, Monoco, Italia, Slovenia, Croazia, Bosnia-Erzegovina, Montenegro, Albania è passa per 11 paesi, à dì a Grecia è Cipru. Ci sò 23 siti di u patrimoniu mundiale è 712 spezie di pisci unichi in a Regione Egea nantu à a strada. Cù l'aghjunzione di İzmir à sta reta, a lista hè prevista per diventà ancu più ricca.

più di duie linee
A Municipalità Metropolitana, chì hà fattu passi impurtanti per u sviluppu di u turismu in Izmir, hà fattu studii impurtanti dapoi u 2016 per unisce à a Rete di Ruta Ciclista EuroVelo. A participazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà dumandatu à a Federazione Europea di Ciclisti (ECF) per a "Rotta Mediterranea EuroVelo 15", chì hè adattata per Izmir da 8 rotte diverse, hè stata appruvata in u stessu annu, è hè statu informatu chì l'appartenenza. L'accettazione hè prevista per esse in ghjennaghju 2019.

A reta di 5888 chilometri di piste di bicicletta in a direzzione Est-Ovest, chì partenu da a cità di Cadiz in Spagna, in a cità di Atene in Grecia è ancu in Cipru, aumenterà à 6379 chilometri cù l'aghjunzione di İzmir. Izmir serà a prima cità da Turchia à esse inclusa in EuroVelo. I turisti in bicicletta, chì si trovanu nantu à l'estensione di a Ruta di u Mediterraniu EuroVelo 8 è chì volenu vene à İzmir, puderanu attraversà da Chios à Çeşme o da Lesbos à Dikili per mare è via Dikili à Bergama, Aliağa, Foça, Sasalı, Urla, Çeşme, Alaçatı è ghjunghjerà à Seferihisar è Selcuk via Gümüldür. Sta reta, chì unirà ancu i quartieri di Bergama è Selçuk nantu à a lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, serà di 491 chilometri. A Federazione Europea di Ciclisti (ECF) aghjunghje ufficialmente a strada di Turchia à EuroVelo in 2019, dopu chì i preparativi necessarii sò cumpleti nantu à a strada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*