Risposta Scandalosa à a Quistione di "Signalizazione" da u Ministru di i Trasporti, Turhan

Risposta scandalosa à a dumanda di signalazione da u Ministru di i Trasporti Turhandan
Risposta scandalosa à a dumanda di signalazione da u Ministru di i Trasporti Turhandan

A quistione in quantu à a causa di u disastru di l'accidentu di u trenu in u quali 9 citadini anu persu a vita in Ankara ieri, hà ricevutu una risposta da u Ministru di i Trasporti, Mehmet Cahit Turhan.

U Ministru di i Trasporti, Mehmet Cahit Turhan, hà fattu una dichjarazione annantu à u disastru YHT chì hà risultatu in a morte di 9 persone in Ankara.

"L'inchiesta ghjudiziaria è amministrativa cuntinueghja. U sistema di signalazione ùn hè micca indispensabile per u sistema ferroviariu ", hà dettu Turhan, aghjustendu: "Ùn ci hè micca una operazione in e ferrovie per l'absenza di stu sistema. Prestu à a vostra infurmazione. Dopu à l'accidentu, quelli chì facenu una valutazione cum'è "Stu accidente hè accadutu perchè ùn ci era micca signalazione" ùn facenu micca una valutazione precisa ", disse.

Cahit Turhan hà lasciatu senza risposta à a quistione di un ghjurnalistu nantu à s'ellu ci era signalazione in i treni chì si sò chjappi in Ankara, dicendu: "Questa ùn hè micca a quistione bona". Dopu à sta quistione, Turan ùn hà pigliatu più dumande è abbandunò u latu di i ghjurnalisti.

Dopu à l'accidentu d'aieri, hè statu revelatu chì ùn ci era micca un sistema di signalazione nantu à a linea, è hè statu dichjaratu chì l'accidentu hè statu causatu da questu. (News Left)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*