Studenti di l'Università Akdeniz Esaminanu u Prughjettu di u Sistema Ferroviario

i candidati à l'ingegneri anu esaminatu u prughjettu di u sistema ferroviariu antalya 3
i candidati à l'ingegneri anu esaminatu u prughjettu di u sistema ferroviariu antalya 3

U Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di 3rd Stage di a Municipalità Metropolitana di Antalya, chì cuntinueghja à un ritmu record, hè statu u sughjettu di esame da u Dipartimentu di Ingegneria Civile di l'Università di Akdeniz. I candidati à l'ingegneri anu esaminatu i studii di u prugettu in situ cù u viaghju tecnicu chì anu urganizatu.

Cuntinuendu à tessi Antalya cù a linea di u sistema ferroviariu, chì hè u veiculu di trasportu publicu più mudernu, u travagliu cuntinueghja ghjornu è notte in u 25-chilometru Varsak-Zerdalilik 3rd Stage Rail System Project di a Municipalità Metropolitana. A prima fase di i travaglii trà Varsak è Otogar avanza à un ritmu record mundiale. U più grande prughjettu di Antalya cù risorse pubbliche era u sughjettu di esame da i studienti universitari. I studienti di l'annu 4 di l'ingegneria civile di l'Università Akdeniz anu urganizatu un viaghju tecnicu à u situ di custruzzione di u 3rd Stage Rail System. In u scopu di u viaghju, i studienti anu amparatu nantu à e caratteristiche tecniche di u 3rd Stage Rail System Project è u prugettu in u situ di custruzzione.

7 km di rails disposti
Duranti u viaghju tecnicu urganizatu cù a participazione di circa 30 studienti, Line Works Manufacturing Chief Tayfun Toprak hà infurmatu i studienti nantu à u prugettu. L'infurmazioni tecniche è alcune applicazioni di u prugettu sò state mostrate à i studienti. Toprak spiegò i tipi, classi è fasi di fabricazione di a linea fatta à i studienti. Nutendu chì più di 3 chilometri di pruduzzione ferroviaria sò stati finiti finu à avà in u 7rd Stage Rail System Project, Toprak hà dichjaratu chì i travaglii cuntinueghjanu per a notte.

era utile
Sevil Köfteci, Faculty Member di u Dipartimentu di Trasportu, Dipartimentu di Ingegneria Civile, hà dichjaratu chì u viaghju tecnicu era assai benefica per i studienti, è hà dettu: "Avemu esaminatu a linea di u sistema ferroviariu, u prughjettu è e tappe tecnicumente. I nostri studienti anu vistu e tappe di a produzzione di custruzzione è e pruduzzione tecniche cum'è l'equilibriu di i rails. Ringraziemu a Municipalità Metropolitana per avè datu questa opportunità ".

prughjettu assai grande
Erşah Çolak, studiente di l'ingegneria civile di u 4u annu, hà dettu chì u viaghju tecnicu era assai benefica per elli è hà dettu: "3. Etap Rail System Project hè un prughjettu veramente grande, hè statu una chance ancu per noi. Quì avemu vistu a cunnessione di i rails, l'opere di l'infrastruttura è l'articulazione di i rinforzi di cimentu. Avemu pigliatu note è dumandemu dumande ", disse.
Neslihan Başar, un studiente di l'ingegneria civile di 4u annu chì hà participatu à u viaghju, hà dettu chì anu esaminatu u prugressu di u sistema ferroviariu passu à passu, è hà ricevutu infurmazioni nantu à a so infrastruttura è a superstruttura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*