Dichjarazione di u Speaker di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Yıldırım nantu à i Passi di Ponte cù Penali

Spiegazione di i passaghji di u ponte penalizzati da u capu di u parlamentu
Spiegazione di i passaghji di u ponte penalizzati da u capu di u parlamentu

U presidente di u Parlamentu, Binali Yıldırım, hà dettu chì u Ministeru di i Trasporti duveria fà un novu regulamentu in quantu à l'amende di i veiculi pesanti chì passanu sopra u Ponte Fatih Sultan Mehmet. Yıldırım hà dichjaratu chì queste ammende seranu perdonate è quelli chì anu pagatu seranu rimborsati i so soldi. I veiculi chì anu passatu u terzu ponte in l'ultimi mesi è anu incurrutu i costi di strada è di carburante fermanu cù ciò chì anu incurru.

U presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia (TBMM) Binali Yıldırım hà scontru cù una delegazione di 15 persone, custituita da i pruprietarii di veiculi chì anu attraversatu u Ponte di i Martiri di u 18 di lugliu è u Ponte Fatih Sultan Mehmet in violazione di a decisione UKOME è sò stati penalizzati, à a 1ª Direzzione Regionale di Istanbul. di u Ministeru di i Trasporti. À a riunione, chì era chjusa à a stampa, Binali Yıldırım ascoltò i prublemi di e vittime.

"Ci hè una vittima VIVUTA"

Facendu una dichjarazione dopu à a riunione cù a delegazione, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Binali Yıldırım, hà dettu: "E penalità accumulate in u risultatu di certi veiculi chì passanu per u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu è u Ponte Fatih Sultan Mehmet in 2017- 2018. Picculi camioni, trasportatori è veiculi simili chì ùn sò micca camioni ma pickups di picculi dimensioni cum'è minibus. Cù l'apertura di u Yavuz Sultan Selim Bridge, sti veiculi, secondu a definizione internaziunale, in cundizioni nurmali, 2nd class, 3rd class, 5th class vehicles anu obligatu à passà per u Yavuz Sultan Selim Bridge. Per questu scopu, a decisione UKOME di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hè stata presa. I studienti di 3, 4 è 5 sò bè ​​quì. U prublema hè cù i veiculi chjuchi chì ghjunghjenu à a 2a classa, vale à dì cù una lunghezza di l'assi di più di 3.20 centimetri. Ci hè un prublema cun elli, ci hè u soffrenu. Semu inseme cù i nostri fratelli è sorelle d'Istanbul chì anu sperimentatu sta vittimizazione ", disse. (PORTAVOCE)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*