Apaydın, Direttore Generale di TCDD, hè statu rielettu Vice President di UIC

U direttore generale di tcdd apaydin hè statu rielettu cum'è vicepresidentu di uic
U direttore generale di tcdd apaydin hè statu rielettu cum'è vicepresidentu di uic

Apaydın, u primu esecutivu turcu à serve cum'è vicepresidentu di l'Unione Internaziunale di Ferrovie (UIC), chì hà 200 membri da cinque cuntinenti, hè statu elettu "unanimu" per a seconda volta ...

Presidente è Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın, hè statu rielettu cum'è Vice President di l'Unione Internaziunale di Ferroviari (UIC).

Apaydın hè statu rielettu cum'è Vicepresidente per un mandatu di dui anni (200-07) à a 2018a Assemblea Generale di l'UIC, chì hè a più grande urganizazione in u mondu in u campu di e ferrovie cù 93 membri da cinque cuntinenti, tenuta. in Parigi u venneri 2019 dicembre 2020.

Apaydın hà dichjaratu chì l'UIC, chì hè stata fundata in u 1922 è hà a so sede in Parigi, hè stata creata u 01 dicembre 2016 in St. In a 89a Assemblea Generale tenuta in San Petruburgu, hè statu elettu cum'è Vice President cum'è manager per a prima volta da Turchia.

ELETTU "À L'UNANIMITE" PER A SECONDA VOLA

Apaydın, chì u so mandatu in UIC, chì hè statu stabilitu per sviluppà a cooperazione trà l'urganisazione ferroviaria mundiale è per realizà tutte l'attività relative à u sviluppu di u trasportu ferroviariu, hà finitu u 31 dicembre 2018, hè statu elettu vicepresidentu per a seconda volta "unanimu". cum'è in a prima elezzione.

PORTU U CONGRESS MONDIALE FERROVIARI D'ALTA VELOCITA' À ANKARA

Apaydın, chì hà pigliatu decisioni impurtanti durante u so mandatu cum'è Vicepresidente, hà assicuratu chì u 10u di u Cungressu Ferroviariu UIC World High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​) in Ankara.

Un totale di parlanti 10 da 30 paesi diversi anu assistitu à u 150u Cungressu Ferroviariu d'Alta Velocità UIC, chì hà riunitu i decisori è i principali attori rispunsevuli di a preparazione di e ferrovie d'oghje è di dumane.

PRESIDENTE DI U CONSIGLIO REGIONALE UIC MEDIU ORIENT

Président et directeur général de TCDD, qui a été élu vice-président de l'UIC İsa ApaydınDa u 3 di ghjugnu 2016, hè ancu u presidente di u Cunsigliu Regionale di u Mediu Oriente (RAME) di l'UIC, di quale TCDD hè ancu membru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*