Tassa di Segnale Pagata per a Ferrovia Kars-Tbilisi, Ma u Sistema ùn hè statu Custruitu

A tarifa di signalazione hè stata pagata nantu à a ferrovia opposta di Tbilisi, ma u sistema ùn hè statu custruitu.
A tarifa di signalazione hè stata pagata nantu à a ferrovia opposta di Tbilisi, ma u sistema ùn hè statu custruitu.

A linea ferroviaria Kars-Tbilisi hè stata offerta per 700 milioni di lire. A cumpagnia di pruduttori ùn hà micca fattu u sistema di signalazione. Tuttavia, hà cullatu i so soldi. Sta irregularità hè stata scumessa da a Corte di Conti.

PORTAVOCESicondu a nutizia di Ali Ekber ERTÜRK da Turchia, a Corte di Conti hà annunziatu u rapportu di u Ministeru di i Trasporti dopu à l'accidentu di trenu d'alta velocità chì hè accadutu in Ankara ghjovi scorsu, chì hà tombu 9 persone è ferite 92 persone. Hè stata sottolineata chì parechje ferrovie sò state messe in serviziu prima di a fine di u sistema di signalazione, cum'è quella di a ferrovia induve l'accidentu hè accadutu in Ankara. Sicondu u rapportu, i prughjetti 2 chì sò stati offerti sò stati consegnati prima chì e produzioni chì afectanu a salvezza di a vita cum'è a signalazione è l'elettrificazione sò state cumplette. Hè statu dichjaratu chì una di sta linea ferroviaria hè u Prughjettu Ferroviario Kars-Tbilisi, chì hè stata offerta per 700 milioni di lire. Eccu i risultati in u rapportu: "Hè statu dichjaratu chì a linea ferroviaria Kars-Tbilisi hè stata finita è aperta à u cummerciu. Ancu s'ellu hè veru chì a ferrovia hè stata aperta à u cummerciu, a dichjarazione chì u prugettu hè statu finitu ùn riflette micca a verità. Una parte significativa di e pruduzzione in u prugettu ùn pudia esse cumpletu perchè u prezzu di u cuntrattu hè statu pienu. In particulare, a fabricazione di tunnel è superstrutture restava incompleta, l'elettrificazione, a signalazione è a fabricazione di telecomunicazioni ùn pudianu esse fatta ancu s'ellu eranu incluse in u cuntrattu. Per a fine di e produzioni sopra citate, a seconda offerta di fornitura serà emessa.

33 PERCENT FINITE

A Corte di Conti hà stabilitu chì in un altru prughjettu di ferrovia chì custava 658 milioni di lire, u travagliu hè statu pigliatu prima di l'installazione di u sistema di elettrificazione è di signalizazione, è u cuntrattu hè statu pagatu cum'è s'ellu era statu fattu tuttu u travagliu. In u rapportu, si vede chì u 17 per centu di i tunnel, u 41 per centu di a superstruttura, u 41 per centu di i ponti è i viaducti, chì custituiscenu a maiò parte di u prugettu, sò stati finiti, è chì ùn hè stata fatta nisuna fabricazione in quantu à l'elettrificazione. , signalazione è telecomunicazione. Solu u 33 per centu di u prugettu hè statu finitu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*