Se TÜDEMSAŞ va, Sivas diventerà un paese cun un guvernatore

Se Tudemsas và, diventerà u guvernatore di Sivas.
Se Tudemsas và, diventerà u guvernatore di Sivas.

"Sivas hà cessatu di esse una cità ferroviaria", hà dettu Abdullah Peker, presidente di l'Unione per i Diritti di i Trasporti è Ferroviari.

In a so dichjarazione scritta, u presidente di UDEM HAK-SEN, Abdullah Peker, hà dettu: "In l'ultimi anni, Sivas era unu di i primi posti in Turchia cum'è a cità ferroviaria, 5 mila persone in TÜDEMSAŞ, 4 mila persone in TCDD 4th Direzzione Regionale, vicinu. à mille persone da Sivas Concrete Sleeper Factory, in totale.Mentre 10 mila di i nostri persone sò travagliendu, à u puntu ghjuntu, ancu un terzu di stu numeru ùn hè micca in e nostre mani.

Tuttu u mondu sà chì questu hè nunda, ma u fallimentu di i nostri pulitici è burocrati. U numeru di u nostru persunale chì travaglia in queste istituzioni hè in diminuzione di ghjornu per ghjornu, è l'ecunumia di Sivas si riduce.

In particulare in i ghjorni chì 5 mila travagliadori travagliavanu in TÜDEMSAŞ, 30 milioni di TL di soldi caldi sò stati trasferiti mensili à u mercatu Sivas cù i soldi d'oghje. I cummercianti eranu soddisfatti, i travagliadori eranu soddisfatti, Sivas era una cità felice. Avà, trasfurmendu TÜDEMSAŞ in una piccula istituzione chì impiega 1150 persone, un colpu enormu hè statu datu à Sivas. Tuttavia, per ùn esse cuntentu di questu, hè vulsutu esse purtatu in un statu completamente inattivu sottu u nome di unificazione. Avemu, cum'è u sindicatu, dichjarà chì avemu da priparà un prughjettu contru spieghendu à tutte e persone di Sivas, i nostri pulitici è i burocrati, chì intervenendu in questa situazione, l'unificazione significarà a fine.

SE TÜDEMSAŞ VA, SİVAS SERÀ U PAGLU CU U GUVERNATORE

TÜDEMSAŞ U prugettu di fusione di e Direzzione Generale TÜVASAŞ è TÜLOMSAŞ significherà chì queste istituzioni saranu completamente dipendenti da Ankara impedendu a so operazione prufittuosa. Ancu s'ellu hè cunnisciutu chì l'istituzioni descentralizate sò più efficaci in a nostra età, parechje dumande nascenu in a nostra mente perchè un tali prughjettu hè statu purtatu à l'agenda.

ANKARA SEMBRA SCUSCIATA À SIVAS

Per anni, i circoli cunnisciuti anu esibitu prughjetti di ghjocu bruttu in TÜDEMSAŞ, prima custruendu i so alloggi è dopu. 418.000 m francese2, Superficie tutale di 110.000 m2 di zona chiusa Vulenu distrughje sta istituzione. Cum'è un sindicatu, avemu determinatu chì nisun travagliu hè statu datu à TÜDEMSAŞ da Ankara per a fabricazione o a riparazione in 2019.

TÜDEMSAŞ ULTIMU CASTELLU

Avemu dettu ripetutamente quantu hè impurtante TÜDEMSAŞ per Sivas, in televisione è in i media stampati, è enfatizatu chì l'istituzione chì hè partita ùn tornerà micca. Ciò chì ci dispiace hè chì i pulitici è i burocrati di Sivas ùn mostranu micca interessu in u prublema.

Ripecu, se finisce TÜDEMSAŞ, finisce Sivas, se TÜDEMSAŞ qualifica, a disoccupazione in Sivas aumenterà incredibilmente, se finisce TÜDEMSAŞ, a miseria aumenterà, se finisce TÜDEMSAŞ, i cummercianti chjuderanu e so persiane è u tassu di disoccupazione aumenterà decuplicatu. Vulemu chì a nostra antica Direzzione Regionale TCDD, u nostru anticu TÜDEMSAŞ è a nostra antica Direzzione Traversa di Concrete torna.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*