"Haserek Mountain Tourism Master Plan" Cunsultatu

U pianu maestru di u turismu di muntagna di Haserek hè statu cunsultatu 2
U pianu maestru di u turismu di muntagna di Haserek hè statu cunsultatu 2

A riunione di prumuzione è cunsultazione di u "Planu Maestru di Haserek Ski Center è Prughjettu di fattibilità", unu di i prughjetti di sviluppu turisticu di l'amministrazione DAP, hè stata in Bingöl.

A riunione, chì hè stata tenuta nantu à u pianu maestru chì deve esse preparatu per a Montagna Haserek, chì si trova nantu à l'autostrada Bingöl-Elazığ, vicinu à Dikme Village è hà una lunghezza di pista di 1600 metri, hè stata tenuta à l'Amministrazione Suciali Speciale di Bingöl.

U guvernatore di Bingöl Kadir Ekinci, u sindaco Yücel Barakazi, u rettore di l'Università Bingöl Prof. Dr. İbrahim Çapak, Presidente di l'Amministrazione DAP Adnan Demir, Vicepresidente Volkan Güler, Sicritariu Generale di l'Amministrazione Provinciale Speciale di Bingöl Mehmet Işık, Direttore Provinciale di Cultura è Turismu Kasım Barman, Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport Kadir Bozaba, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu è Industria Mahmut Ayas, Università Bingöl Segretariu BESYO Gökmen Kılınçarslan, Manager BESYO Yüksel Kıyak, Agenzia di Sviluppu Fırat (FKA) Bingöl Investment Support Office Unit Head İsa Telimen, Skisilkroad Erzincan, Erzurum, Kars Destination Management Organisation, Consultant Ecosign Francesco Comoley Organizazione Thiessen è Ecosign Mountain Vice President Eric Callender, EAP Amministrazione Sviluppu Economicu, Industria è Coordinatore di servizii Ayhan Albud, DAP Administration Sinem Dizlek, Mevlana Bahşi è Sinan Kılıçtek è Ecosign Mountain Turkey Rappresentante Harun Nişancı assistitu.

Parlendu à l'apertura di a riunione è dendu infurmazione nantu à u prugettu, u presidente di l'amministrazione di DAP Adnan Demir hà dettu chì l'offerta per a preparazione di u Pianu Maestru di u Turismu di a Montagna Haserek hè stata tenuta in ghjennaghju 2018 è chì a cumpagnia sperimentata Ecosign hà guadagnatu l'offerta.

Dichjarà chì, cum'è l'Amministrazione DAP, anu realizatu una urganizazione per u turismu invernale sottu u nome di Destination Management Organization, un prughjettu iniziatu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu in u scopu di i prughjetti di l'Unione Europea, u presidente Demir hà dettu:

Demir: "Cù DYO, a durata di a permanenza di i turisti in a regione aumenterà"

"Assicureremu chì queste trè destinazioni, custituite da stazioni di sci Erzincan, Erzurum è Sarıkamış, sò cummercializati in u mondu cun una sola urganizazione. In questu cuntestu, cooperemu cù TÜBİTAK-TÜSSİDE è in u primu locu avemu creatu un uffiziu di gestione di destinazione, in quale Francesco Comotti, un espertu in u campu di u turismu di destinazione è invernale, hè ancu presente. Questu uffiziu di gestione di destinazione avarà trasferitu e so sperienze à alcuni esperti lucali per a prumuzione internaziunale. Intendemu di trasferisce sta sperienza, chì avemu da guadagnà in Erzincan, Erzurum è Sarıkamış, à altre stazioni di sci in Bingöl è a regione in u futuru. À questu puntu, pudemu signalà a mancanza di una struttura di l'urganizazione di gestione di a destinazione cum'è a più grande mancanza di Turchia in u turismu. U marketing turisticu in Europa hè fattu in forma di Organizazione di Gestione di Destinazione. Pruvaremu di aumentà u tempu chì stanu in a regione offrendu diversi prudutti à i nostri turisti chì venenu in a Regione di l'Anatolia Orientale ".

Güler: "U nostru più grande difettu hè di fà investimenti chì ùn sò micca basati nantu à a pianificazione"

Volkan Güler, Vicepresidente di l'Amministrazione DAP, chì hà pigliatu a parolla à a riunione, spiegò a tappa ghjunta in u prugettu. Dichjarà chì a squadra di u prughjettu prima hà fattu visite di u situ è ​​poi hà fattu analisi tecniche cum'è a pendenza, a direzzione, l'altitudine è a luce di u ghjornu, Güler hà dichjaratu chì a pusizione attuale di a stazione di sci Haserek deve esse in u futuru è un studiu di pianificazione basatu nantu à a dumanda hè statu purtatu. fora.

"A nostra più grande carenza in u turismu invernale hè di fà investimenti chì ùn sò micca basati nantu à a pianificazione. L'investimenti sò fatti prima, è a pianificazione hè tentata in tappe più tardi. À questu puntu, ci sò prublemi in particulare cù i pianti meccanichi. Perchè l'investimenti fatti sò affruntati cù costi cum'è u re-trasportu. Inoltre, ci sò impianti di sci chì ùn sò mai usati in a regione. Quì, a squadra di u prugettu hà fattu a pianificazione nantu à quale scala è in quale spazi fisichi pudemu sviluppà Haserek. In questa riunione, avemu discututu u prugettu inseme cù a presentazione ".

Comotti: "A sustenibilità hè assai impurtante"

Dopu, dui piani maestri alternativi diffirenti basati nantu à l'analisi tecniche sò stati presentati da a squadra di u prugettu. Dopu à a presentazione, Skisilkroad Erzincan, Erzurum, Kars Destination Management Organization consultant Francesco Comotti suggeriu chì a pianificazione hè l'approcciu ghjustu, ma hà dettu chì u più impurtante hè a sustenibilità. "Questa sustenibilità deve include sia aspetti ecunomichi, suciali è ambientali. U fattore più impurtante quì hè l'investimentu di basa per esse fattu in u campu. U sicondu elementu hè l'aspettu di sustenibilità di u futuru, vale à dì, stu sistema duverebbe travaglià assai bè è esse sustinibili senza generà troppu costu à u statu. Siccomu u pianu maestru copre un periudu di 30 anni, deve esse rivedutu ogni 2-3 anni secondu e cundizioni cambianti di u mercatu. Quì, e cundizioni cambianti di u mercatu è u mantenimentu è a sicurità di e facilità sò dui fattori chì deve esse cunsideratu.

Ekinci: "Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu"

U guvernatore di Bingöl, Kadir Ekinci, chì hà fattu u discorsu finali è a valutazione di a riunione dicendu: "Hè stata una presentazione seria chì mostra u sviluppu di a stazione di sci Haserek per un periudu di 20-30 anni", hà ringraziatu l'Amministrazione DAP per u so sustegnu. U guvernatore Ekinci, chì vulia vede i dettagli di u Pianu Maestru divisu in prucessi di 5 anni, hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Vedemu e parti di l'inseme annantu à l'anni, almenu per vede avanti da una perspettiva à cortu, mediu è longu termine in termini di prufittu è perdita. Allora, trè anni, cinque anni, etc. Pensu chì hè utile per vede u sviluppu in tappe. Tuttavia, era una presentazione assai bona. Da ghjennaghju 2019, videremu i risultati. In u prucessu, pensu chì u marketing di sta regione hè ancu impurtante. Cù issi supporti prufessiunali è i cuntributi di l'amministrazioni lucali, pensemu chì una bella facilità degna di u nostru Bingol, degna di a regione è di a Republica di Turchia eventualmente vene à a vita in a regione. Vulemu chì sia cunnisciutu chì simu pronti à fà tuttu ciò chì cascà nantu à noi in u locu, per Bingöl u più prestu pussibule. A cuntribuzione à a regione hè a cuntribuzione à Bingöl. Grazie di novu à quelli chì anu cuntribuitu "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*