U Prughjettu URAYSİM hà guadagnatu una velocità

U prughjettu Uraysim hà guadagnatu impulsu
U prughjettu Uraysim hà guadagnatu impulsu

U travagliu realizatu in u scopu di u Prughjettu Naziunale di Ricerca è Test Center di Sistemi Ferroviari (URAYSİM), chì hè di grande impurtanza per a Turchia è Eskişehir, hà acceleratu.

Durante a visita di u Vice Ministru di a Tecnulugia è di l'Industria Hasan Büyükdede à l'Università Anadolu, e riunioni di URAYSİM, chì era u puntu principale di l'agenda, sò state ospitate da u Ministeru di Tecnulugia è Industria. A causa di a decisione presa in e riunioni precedenti, l'opinioni è l'infurmazioni sò stati scambiati cù tutti l'attori di u settore di i sistemi ferroviari, in particulare TCDD, trà i putenziali utilizatori di u prugettu.

A riunione tenuta sottu a presidenza di Hasan Büyükdede, Vice Ministru di Industria è Tecnulugia; Rettore Prof. Dr. Şafak Ertan Çomaklı, Vice Rector Prof. Dr. In più di Ali Savaş Koparal, anu assistitu ancu parechji funzionari di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura è u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia.

À a riunione, induve e dumande è e dumande di l'istituzioni sò state ascoltate è l'opinioni sò state sparte per fà u prugettu più utile è efficace, l'opinioni sò state ricevute nantu à u futuru di u prugettu. Hè statu accunsentutu chì i studii è e riunioni per URAYSİM, chì sò realizati da l'autorità sottu à a dirigenza di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, deve esse cuntinuatu cù determinazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*