Localizazione di 100 miliardi d'euro in Sistemi Ferroviari

Localizazione di 100 miliardi di euro in sistemi ferroviari
Localizazione di 100 miliardi di euro in sistemi ferroviari

Coordinatore di Cluster di Sistemi di Trasportu Ferroviariu Anatolianu Dr. İlhami Pektaş hà infurmatu chì pensa à investisce 2035 miliardi d'euros in sistemi ferroviari finu à u 100. Pektaş hà enfatizatu chì i veiculi per esse acquistati quì diventeranu naziunali è naziunali cù a cuntribuzione di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è i membri ARUS.

U Cluster Anatolian Rail Transportation Systems (ARUS) hà urganizatu un Workshop di Prughjetti di Cooperazione Industriale (SIP) in OSTİM inseme cù u Dipartimentu di Programmi di Cooperazione Industriale di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia.
À l'apertura di l'attellu, ARUS Coordinator Dr. İlhami Pektaş hà dichjaratu chì i costi di i sistemi ferroviari sò stati ridotti à a mità à a cundizione di a cuntribuzione domestica.
In riferimentu à a cuntribuzione di a localizazione di i sistemi ferroviari à l'ecunumia naziunale, Pektaş hà dettu à i membri di l'ARUS: "Grazie à voi, avemu cuminciatu à trasfiriri i nostri prudutti domestici è naziunali à e nostre cità". disse.

Ci sò 12 municipalità chì utilizanu sistemi ferroviari.
Rimarchendu chì 1980 miliardi d'euros sò stati spesi in i veiculi di u sistema ferroviariu è 2012 miliardi d'euros in riparazione è mantenimentu trà 7-15 in Turchia, Pektaş hà infurmatu chì pensa à investisce 2035 miliardi d'euros in sistemi ferroviari finu à u 100. Pektaş hà enfatizatu chì i veiculi per esse acquistati quì diventeranu naziunali è naziunali cù a cuntribuzione di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è i membri ARUS.

Enfatizendu chì i Prughjetti di Cuuperazione Industriale (SIP) iniziati per l'usu di i prudutti domestici è naziunali in l'acquistu publicu offrenu vantaghji à e municipalità per preferisce i prudutti domestici in l'offerta di u sistema ferroviariu, Pektaş hà dettu: "Avemu 12 municipalità chì utilizanu sistemi ferroviari. Ci hè una cuntribuzione domestica in i sistemi ferroviari utilizati in Istanbul, Bursa, Kocaeli, Kayseri, Samsun, Antalya è Izmir ". trasmette l'infurmazioni.

"51 per centu hà avutu sperienza di industrializazione"
U presidente di u Cunsigliu di OSTİM Orhan Aydın, u tardu Prof. Dr. Hà ricurdatu l'opere di Sedat Çelikdoğan nantu à a localizazione di i sistemi ferroviari.

Spieghendu chì anu localizatu quasi 200 parte di u Metro d'Ankara, Aydın hà dettu: "Cù u sustegnu è a cuntribuzione di u nostru presidente di a Camera di l'Industria di Ankara (ASO), u sgiò Nurettin Özdebir, avemu travagliatu per un requisitu di cuntribuzione domestica di 51 per centu à l'Ankara. Cunsigliu di metro. U Ministeru hà messu sta cundizione in l'offerta di metro è ci hè statu un cambiamentu di paradigma in Turchia. Ci hè stata una sperienza di industrializazione per noi. U modu chì e cumpagnie straniere ci guardanu hà cambiatu assai. ARUS hè ghjuntu ancu da questu ecosistema ". disse.

Cù i sviluppi in l'industria Bozankaya ve Durmazlar Enfatizendu chì e cumpagnie sò venute à rende domestiche tutti i sistemi ferroviari, Aydın hà dettu: "Pudemu fà i veiculi necessarii da e municipalità cù e nostre cumpagnie. Avemu ghjuntu à questu puntu avà. Daretu à questu, l'amici di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia avianu una cuntribuzione assai seria. Quì pudemu coglie l'oppurtunità chì avemu mancatu in vittura. Ùn ci hè altru modu chì a faremu ". utilizatu l'espressioni.

Aydın hà attiratu l'attenzione à u fattu chì e cumpagnie domestiche chì vincenu l'offerta di u sistema ferroviariu duveranu ancu preferite l'imprese lucali in quantu à l'offerta.

Serà u primu in Turchia
Municipalità di Samsun SAMULAŞ A.Ş. ufficiale Serkan Salmaz hà infurmatu chì pussede un totale di veiculi 3 da 29 marche diverse. Salmaz spiegò chì u costu di l'almacenamiento di i pezzi di ricambio di sti veiculi hè altu, cusì si vultò à studii di localizazione.

Nutendu chì facenu u travagliu di bandage di rota cù cumpagnie lucali, Salmaz hà enfatizatu chì volenu scuntrà cù cumpagnie chì cuntribuiscenu à SAMULAŞ in tematiche di localizazione.

Esprimendu chì i sforzi di localizazione sò impurtanti in quantu à a sustenibilità è l'ecunumia di i servizii, Serkan Salmaz hà dettu: "Funniremu 11 veiculi di u sistema ferroviariu cù u mudellu SIP. Serà una prima in Turchia. "dissi.

"Ci hè un locale? bisognu di pensà"
U presidente di l'ASO Nurettin Özdebir hà dichjaratu chì i prublemi ecunomichi d'oghje ponu esse superati cù l'usu di prudutti domestici è naziunali. Özdebir hà dettu: "Mentre 81 milioni compranu a cosa più chjuca una per una, ci hè un locale? Avete da pensà à questu ". disse.
Indicà à più pruduzzione per a suluzione di u prublema di u deficit di u cuntu currente, Özdebir hà dichjaratu chì u requisitu domesticu di 51 per centu hè statu introduttu cum'è requisitu minimu in parechje offerte.

Enfatizendu i rializazioni in l'industria di difesa, Özdebir enfatizatu chì Turchia hà ritruvatu a so fiducia cù l'opere quì. Özdebir hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Avemu bisognu di pudè fà più cose in u locu in questu paese. A capacità di u nostru populu hè assai, assai più altu ch'è quellu attuale. I paesi chì ùn producenu micca sò cundannati à esse guvernati da l'altri. Perchè qualchì volta ancu s'è vo avete soldi, ùn vi dà micca. Ancu s'ellu vi danu, applicanu prezzi diffirenti perchè ùn pudete micca fà. Pruvate di vende a merchenzie chì hà vindutu in Germania per 10 lire à noi per 15 lire è in Africa per 20 lire. Queste riunioni sò ancu assai impurtanti per noi per prevene questu ".

BozankayaÖzdebir hà ricurdatu di i metro custruiti da Tailanda in Bangkok, a capitale di a Tailanda, è hà enfatizatu chì i veiculi sò di qualità incomparabile cù i veiculi di metro acquistati in Turchia. Hà ricurdatu chì l'imprese lucali in Özdebir anu ancu dimustrà u massimu sforzu in i so sforzi di localizazione.

"L'offerta deve esse aggregata"
İsmail Aktaş, Capu di u Dipartimentu di i Veiculi di Trasportu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, a Direzzione Generale di l'Industria è l'Efficienza, hà nutatu chì travaglianu per u sviluppu di l'industria è a so capacità di cumpete in l'arena internaziunale. Aktaş hà dichjaratu chì u scopu principale di utilizà i prudutti pruduciuti in Turchia per questu scopu.

Esprimendu chì u strumentu più impurtante per a competitività di l'industria hè l'acquistu publicu, Aktaş hà dettu: "Vulemu sviluppà a nostra industria cù l'acquistu publicu è aumentà l'usabilità di questi sistemi in u nostru inventariu". disse.

Esprimendu chì anu determinatu chì ci hè una mancanza di pianificazione in i sistemi ferroviari, Aktaş hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Pensemu chì l'offerta deve esse cunsulidata. Travagliemu cum'è publicu. L'acquistu publicu hè una grande opportunità per noi. Unu di i strumenti più impurtanti di u nostru Ministeriu per valutà questu hè SIP. Hè statu appruvatu ufficialmente da u Cunsigliu di i Ministri in ferraghju 2018. Hè statu appruvatu da u presidente è u regulamentu entra in vigore.

A parte di e PMI hè determinata da SIP
Hande Ünal, Capu di u Dipartimentu SIP di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, hà datu infurmazioni nantu à l'implementazione è i principii di Prughjetti di Cooperazione Industriale. Sottulineendu chì SIP hè un mudellu di cuncurrenza basatu annantu à una eccezzioni in a Legge di l'Acquistu Pùblicu, Ünal hà dettu chì in l'offerta publica tenuta in cundizioni normali, tuttu u prucessu hè realizatu in u corpu di l'amministrazione pertinente.
Dichjarà chì a parte di a participazione di l'industria è a tecnulugia in ogni offerta hè avà realizata da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia in l'implementazione SIP, Ünal hà dettu: "A nostra amministrazione, chì farà a compra sottumessa à u SIP, hà da realizà i prucessi. di apre l'offerta, riceve l'offerte è valutà a cumpagnia pertinente in coordinazione cù u nostru Ministeru. In questa licitazione, determinemu quali parti di u pruduttu duveranu esse domestici, s'ellu ci sarà una dimensione d'esportazione è di cooperazione tecnologica, cumu a subindustria participà, quanta parte di travagliu serà data à e nostre PMI ". disse.

I funzionari di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia anu infurmatu i membri di ARUS nantu à SIP. I membri di l'ARUS anu tandu riunioni di cooperazione bilaterale. (OSTIM)

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*