I zitelli di Izmir Prufittate di u rigalu di u rapportu

I zitelli di Izmir godenu u rigalu di u rapportu
I zitelli di Izmir godenu u rigalu di u rapportu

L'Olympic Ice Sports Hall di a Municipalità Metropolitana di Izmir accoglie i zitelli è i ghjovani chì prufittanu di a chjusura di e so scole. A pista, induve quelli chì portanu i so rapportu pò ski gratis, hè piena di persone chì skid nantu à u ghjacciu da u stress di un periodu sanu.

A Sala Olimpica di Sportu di Ghiaccio, in l'Area di Recreazione Bornova Aşık Veysel, purtata à a cità da a Municipalità Metropolitana di Izmir, accoglie migliaia di zitelli chì sò in u so semestru. I ghjovani, chì piglianu u so fiatu nantu à a pista di ghiacciu cù i so bilanci, godenu a festa à u massimu. Mentre chì unipochi sdrughjenu nantu à a pista di ghjacciu per a prima volta, superanu tutte e difficultà cù u so curagiu, mentri àutri sdrughjenu è cascanu appena pisanu a pista. Qualunque sia u risultatu, sò tutti in bonu spiritu.

Ogni studiente primariu, secundariu è liceu chì porta cun ellu u so rapportu pò participà à sta festa di pattinaggio di ghiaccio "gratuita" di a Municipalità Metropolitana trà 25-13.00 finu à u venneri 16.40 di ghjennaghju.

Felice chì avemu ghjuntu !
A Sala Olimpica di Sport di Ghiaccio di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà accoltu più di 4 mila studienti dapoi u venneri, quandu e scole sò entrate in a pausa di u semestru.

Esila Ecrin Atılgan, 10 anni, hè unu di elli. Ella disse chì anu pigliatu a decisione ghjusta per vene à a pista di ghiaccio cù a so famiglia, aghjustendu: "Stu locu hè cusì divertente. Ùn pudia andà à a pista di neve, era assai disgustatu ; Hè per quessa chì u mo babbu m'hà purtatu à a pista di ghiaccio. Venaraghju quì à ogni opportunità durante e vacanze di 15 ghjorni ", disse.

Mehmet Şerif Can Er, 12 anni, hà dettu chì, ancu s'ellu campanu in Foça, vene à a pista di ghiaccio à ogni occasione è si passa un bellu tempu.

Asya Erdem è Aleyna Öner, chì sò ghjunti cù dui amichi per skate nantu à a pista di ghiaccio, anu dettu chì anu patinatu nantu à a pista di ghiaccio per a prima volta è hè stata una sperienza incredibile per elli. Avemu ricevutu u nostru rapportu è ci hè prestu prestu quì. Felice chì avemu ghjuntu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*