Kanal Istanbul pò esse u primu canale energeticu in u mondu

Kanal Istanbul pò esse u primu canali d'energia in u mondu
Kanal Istanbul pò esse u primu canali d'energia in u mondu

U countdown cuntinueghja per u prughjettu Kanal Istanbul, chì hè cunsideratu unu di i più grandi investimenti in a storia di a Republica. Sicondu l'esperti di l'energia, u canali puderia esse u primu Canale Energeticu in u mondu.

U travagliu cuntinueghja per u prughjettu Kanal Istanbul, chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà spartutu cù u publicu cum'è un "prughjettu pazzo". Risultava chì u prughjettu, chì hè cunsideratu cum'è unu di i travaglii più impurtanti in a storia di a Republica, pò avanzà a Turchia in quantu à l'energia rinnuvevuli.

U presidente di l'Associazione di l'Ecunumia di l'Energia Prof. Dr. Enfatizendu chì hè pussibule di trasfurmà u prughjettu di Kanal Istanbul in un "canale di l'energia", Gürkan Kumbaroğlu hà dettu chì grazia à l'agricultura energetica chì deve esse custruita intornu à u canale, i turbine eoliche è i solar farms da esse stabiliti, è e turbine di fiume esse stallati in lu, tramindui una pruduzzione energia assai priziosu pò esse fattu è diventerà u centru di attenti di u mondu.

ÙN GUARDIAmu micca u putenziale energeticu
Spieghendu ch'ellu hè sicuru chì i studii di fattibilità da esse preparati per a produzzione d'energia intornu à u prughjettu di u canali seranu largamente pusitivi, Kumbaroğlu hà dettu: "L'acqua scorri à traversu u canali è u ventu ùn soffiarà micca? Stu canali ùn riceverà u sole ? Una tale cosa ùn hè micca pussibule. Ci sarà u ventu è u sole. Hè pussibule cuntribuisce à l'ecunumia cunvertisce l'acqua fluente, u ventu chì soffia è u sole entrante in energia per u benefiziu di u paese. Ùn perdemu micca stu grande potenziale, custruemu u primu Canale Energeticu in u mondu.

PUDEMU VEDE A TURBINA INVECE DI L'EDIFIU INGURU U CANALE
Spieghendu chì ci sarà una espropriazione seria in a regione in i travaglii per l'apertura di u canale, Kumbaroğlu hà cuntinuatu: "Dopu à sta espropriazione, avemu bisognu di decide ciò chì vulemu vede intornu à u canali. Dopu chì u canali hè finitu, piantà l'arburi, custruiremu edifizii, o faremu u dirittu è piantà turbine eoliche, pannelli solari, piante energetiche ? Inoltre, hè pussibule generà energia da u flussu di l'acqua in un canale cusì grande. Ùn importa micca cumu si vede u prughjettu Kanal Istanbul, hè ancu un prughjettu energeticu cù un putenziale assai altu.

SUPPORTA ANCHE A FINANZA DI U CANALE
Indiquantu chì l'investimenti in energia rinnuvevule si paganu assai rapidamente, Kumbaroğlu hà dettu: "Da una banda, u redditu da a produzzione energetica sustene u finanziamentu di u prughjettu, da l'altra parte, a produzzione di energia rinnuvevule furnisce una riduzione di carbonu. U nostru prughjettu pazzu sarà ancu più pazzu, diventerà un esempiu è u centru di l'attenzione in u mondu ". (Yenisafak)

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*