Kardemir aspira à a superstruttura è l'operazione di u prughjettu di u portu di Filyos

Kardemir Filyos aspira à a superstruttura è u funziunamentu di u prugettu portu
Kardemir Filyos aspira à a superstruttura è u funziunamentu di u prugettu portu

A delegazione Kardemir, custituita da Karabük Iron and Steel Enterprises (KARDEMİR), presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Kamil Güleç, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione Ömer Faruk Öz è u membru di u Cunsigliu Osman Kahveci, hà visitatu u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan in u so uffiziu. Durante a visita induve u Prughjettu Portu di Filyos hè statu discutitu, Kardemir hà aspiratu à a superstruttura è u funziunamentu di u Prughjettu Portu di Filyos dopu à a fine di l'investimenti infrastrutturali.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di KARDEMİR, Kamil Güleç, hà fattu e seguenti dichjarazioni in quantu à a visita.

"Prima di tuttu, vogliu ringrazià u nostru Ministru di Trasportu è Infrastruttura, u Signore Mehmet Cahit Turhan, per accettà a nostra delegazione, in nome di u nostru Cunsigliu di Amministrazione è di tutta a famiglia Kardemir. Comu hè cunnisciutu, l'investimenti infrastrutturali di un prughjettu portu assai grande in Filyos cuntinueghjanu. Avemu personalmente vistu è esaminatu l'investimenti in l'ultime settimane. Stu portu hè di grande impurtanza soprattuttu per Kardemir. Cù l'investimenti di l'acciaieri per esse cumpletu quist'annu, aumenteremu a nostra capacità à 3,5 milioni di tunnellate. Per sta pruduzzione, avemu bisognu di un portu induve pudemu trattà circa 8 milioni di tunnellate di materie prime è materiali finiti. Comu hè cunnisciutu, cum'è Kardemir, avemu fattu e nostre operazioni portu principalmente da i porti di Eren in linea cù a capacità attribuita à a nostra cumpagnia per l'ultimi anni 6-7. Vulemu ringrazià Eren Holding Management per u so sustegnu à a nostra cumpagnia. Filyos Port hè un must per noi per aumentà a nostra cumpetitività sia in e nostre esportazioni è impurtazioni in linea cù l'aumentu di capacità in a nostra cumpagnia. Stu portu, chì hè di grande impurtanza per tutta a regione, serà ancu a porta di u Mari Neru sanu à u mondu, facendu a nostra regione un centru cummerciale è industriale è una basa logistica impurtante, mentre chì purtendu u nostru paese un passu più vicinu à a dirigenza regiunale. in u campu marittimu.

In questu cuntestu, avemu trasmessu a nostra dumanda à u nostru Ministru chì mentre i travaglii di l'infrastruttura cuntinueghjanu à mette in serviziu u portu di Filyos u più prestu pussibule, a superstruttura pò ancu esse offerta simultaneamente. In novu, dopu à u cumpletu di l'infrastruttura, avemu trasmessu chì a nostra cumpagnia era interessata in a superstruttura è l'operazione di u portu cù u mudellu di custruzzione è l'avemu invitatu à Karabük, disse.

A visita hè finita cù a delegazione Kardemir chì presenta à u Ministru Turhan un set di tavulinu custituitu da i prudutti di a cumpagnia.

U fundamentu di u Prughjettu Portu di Filyos, unu di i più grandi porti in Turchia cù una capacità di 25 milioni di tunnellate, hè statu postu da u Primu Ministru Binali Yıldırım u 9 di dicembre di u 2016.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*