L'UE hà avvistatu annantu à u Trenu d'Alta Velocità in 2014 "A Linea ùn hè micca sicura"

L'UE hà avvistatu nantu à u trenu d'alta velocità in 2014, a linea ùn hè micca sicura
L'UE hà avvistatu nantu à u trenu d'alta velocità in 2014, a linea ùn hè micca sicura

Risultava chì l'Unione Europea vulia chì a linea di treni d'alta velocità Istanbul-Ankara, chì hè stata aperta u 25 di lugliu di u 2014, prima di l'elezzioni presidenziale, ùn sia micca aperta per via di "risicu di sicurità". U guvernu hà ignoratu l'avvertimentu di l'Unione di Trasporti Cumposti per a linea Ankara-Konya in i treni d'alta velocità chì sò ghjunti in prima linea cù l'accidenti, è ùn hà micca ascoltatu l'avvertimentu da l'Unione Europea in 2014.

RISPOSTA À "INVITAZIONE" CUN "AVVISU"
Parete di ghjornuSicondu a nutizia di Aslı Işık; Hè statu capitu chì u guvernu hà apertu in fretta a linea di treni d'alta velocità Ankara-Istanbul prima di l'elezzioni "prima chì i travaglii in u cuntrattu sò finiti", cum'è a linea Konya. Mentre chì una parte di a detta linea hè stata fatta cù una cuncessione di l'UE, un prestitu di u Bancu Europeu d'Investimentu hè statu utilizatu in una parte. L'UE hà cuncessu una cuncessione di 33 milioni di EUR à a sezione Köseköy-Gebze di 200 chilometri di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul. U Ministru di i Trasporti di l'epica, Lütfi Elvan, hà invitatu i rapprisentanti anziani di l'UE à l'apertura chì si terrà u 25 di lugliu 2014.

L'invitu hè statu rispostu cù l'avvertimentu di Johannes Hann, allora cummissariu per l'allargamentu è capu di u dipartimentu finanziariu chì hà datu i sussidi à l'epica. In a lettera ufficiale mandata da l'UE à u principiu di lugliu, hè statu ricurdatu chì "i travaglii in u cuntrattu ùn sò micca finiti" è hè statu dichjaratu chì "l'apertura di a linea à u trasportu cummerciale in questu statu pò esse un risicu per a sicurità". . Prima di tuttu, l'ufficiali di l'Unione Europea, chì vulianu uni pochi di voli di prova per esse fatti è i travaglii in u cuntrattu per esse cumpletu, ùn anu micca assistitu à l'invitu. Tuttavia, u guvernu hà apertu a "linea di trenu à alta velocità" pocu prima di l'elezzioni presidenziale chì si teranu u 10 d'aostu di u 2014. Hè statu amparatu chì a signalazione di a linea Köseköy-Gebze hè stata cumpletata 2 anni fà.

TRENU VELOCE SU RAILS SECULARI !
Dichjarà chì a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul ùn pò micca esse cunsiderata una "linea di trenu à alta velocità", l'esperti anu enfatizatu chì ùn ci hè ancu micca signalazione in parechje sezioni è u trenu cuntinueghja nantu à a linea ferroviaria centenaria lasciata da i tedeschi. dopu à Izmit. Ricordendu chì u trenu d'alta velocità significa una nova linea, novi vagoni è signalazioni, i sperti anu dettu chì u trenu Ankara-Istanbul usa sempre a vechja linea in parechje parte è a vitezza scende à 100 chilometri.

"Ci hè solu duie linee in Turchia chì ponu esse chjamate treni d'alta velocità. L'esperti dicenu "Polatlı-Konya è Ankara-Eskişehir" è attiranu l'attenzione à u fattu chì i tunnel chì deve esse aperti nantu à a linea di Istanbul ùn sò micca stati aperti. Ancu s'ellu ùn rispette micca i criterii internaziunali, u guvernu hà una distanza di 213 km in Turchia. dice chì hà apertu una linea di trenu à alta velocità.

OBIETTIVI 100 ARRIVATI 8!
U Ministeru di i Trasporti, chì hà stabilitu un scopu di 100 viaghji di andata à ghjornu quandu riceve prughjetti da l'UE, pò fà 8 viaghji à ghjornu trà Istanbul è Ankara. Sicondu i sperti, questu hè perchè ùn ci hè micca signalazione (sistema di computer) chì pò andà unu dopu à l'altru nantu à e linee è i treni sò gestiti da mani umane. L'evasione di l'automatizazione di u guvernu crea una doppia perdita publica, per via di u risicu di sicurità è di u costu altu. Parechje parte di a linea, per quale u creditu hè statu pigliatu, sò ancu incomplete.

U COSTU DI U PASSAGERU PAGHU 80 LIRA 500 LIRA !
Dichjarà chì u costu di un passageru di ogni ghjornu hè di 500 TL, l'esperti ricurdenu chì i prezzi di u bigliettu di treni d'alta velocità sò 80 TL, è attirà l'attenzione à u fattu chì ogni passageru causa una grande perdita. Trà Ankara è Istanbul, 3 mila 200 passageri sò trasportati ogni ghjornu. Sicondu l'esperti, u trenu d'alta velocità, chì deve esse u rivalu di l'aviò, ùn pò mancu rivali cù e cumpagnie di autobus. A maiò parte di u trasportu terrestre hè sempre fattu da autobus.

Rilevando chì 4,5 miliardi d'euros sò stati spesi per sta linea, l'autorità sottolineanu chì, malgradu sta spesa tamanta, u numeru di passageri è i requisiti cum'è a signalazione ùn sò micca stati cumpletati, è chì "hà causatu un gran dannu finanziariu à u paese,". in più, ùn hè micca sicuru'. I sperti sottolineanu ancu chì più soldi sò spesi in a linea Ankara-Istanbul cà Marmaray, ma u prugettu ùn hè micca veramente finitu perchè hè un investimentu caru è sbagliatu. (Fonte: muru di ghjurnale)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*