A nostra quota di mercatu aumenterà in a carica aerea cù l'aeroportu di Istanbul

A nostra quota di mercatu aumenterà in a carica aerea cù l'aeroportu di Istanbul
A nostra quota di mercatu aumenterà in a carica aerea cù l'aeroportu di Istanbul

Dichjarà chì a Turchia, chì hè diventata u "Centru di l'Aviazione" cù l'apertura di l'Aeroportu di Istanbul, aumenterà a so parte di u mercatu in u trasportu di carichi aerei, u Direttore Generale di l'Autorità di l'Aeroporti Statali Funda Ocak dichjara chì u centru logisticu di l'aeroportu più grande di u mondu avarà più di u so parte di u putenziale di l'aeroportu in termini cummerciale.

Cuntinuendu i so investimenti in linea cù u so scopu di rende ogni parte di u paese accessibile per via aerea, u numeru di prughjetti di Partenariati Public Privati ​​realizati in u settore di l'aviazione turca da l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMİ) hà righjuntu 18 da oghje. Ci sò parechji prughjetti realizati da l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu, chì sò ghjunti à l'agenda dopu chì a trasferimentu di l'aeroportu di Atatürk hè stata posposta à marzu 2019. Avemu parlatu cù u General Manager Funda Ocak nantu à i prughjetti in corso in u settore di l'aviazione è i guadagni chì l'Aeroportu d'Istanbul portà à u paese.

Ancu se DHMİ hè sempre stata à l'agenda cù l'aeroportu di Istanbul ultimamente, sapemu chì porta assai prughjetti in tutta a Turchia. Quanti prughjetti curriri?

U nostru paese hà fattu un grande prugressu in u campu di l'aviazione civile è hà ghjuntu à un puntu induve hè u sviluppu più veloce in Europa è rispettatu à l'ochji di l'aviazione civile mundiale. Ùn ci hè dubbitu chì e pulitiche di trasportu implementate in l'ultimi 16 anni sò stati efficaci à ottene stu graficu di successu. Puderaghju dì chì u nostru paese hè equipatu di aeroporti è terminali assai più muderni chì i so omologhi in u mondu. Cù i prughjetti maiò implementati, DHMI hè diventatu una marca mundiale in termini di operazione è infrastruttura tecnologica avanzata. Parechji di i nostri aeroporti anu battutu record chì anu superatu i giganti europei è vincenu premii prestigiosi.

Semu tutti orgogliosi di corona questi rializazioni cù l'Aeroportu di Istanbul, u più grande prughjettu in l'industria aerea in a storia di a nostra Republica. Stu travagliu magnificu, chì abbaglia u mondu sanu, serà l'epicentre di micca solu Turchia, chì hè in u centru di u Mediu Oriente, l'Europa è l'Asia, ma ancu u trasportu aereu di u mondu. Cum'è avete dichjaratu in a vostra dumanda, in più di u nostru Aeroportu di Istanbul, simu realizati parechji prughjetti impurtanti in tutta a Turchia è facemu investimenti maiò chì assicureranu u nostru successu. Un totale di 34 prughjetti di custruzzione sò realizati in a nostra urganizazione, cumprese a custruzzione è a rinnuvazione di edifici terminali è spazii di pat, è ancu diversi travaglii di custruzzione supplementari è di riabilitazione di l'aeroportu.

Di questi, Muş Sultan Alparslan è Kahramanmaraş Airport Terminal Building Construction è Kars Harakani Airport Pat Fields Construction sò stati finiti è saranu prestu in serviziu. I travaglii di riparazione di Antalya è Van Airport PAT Fields sò in fase di fine. A custruzzione di u Terminal di l'Aeroportu Balıkesir (Central) hè prevista per esse cumpletata in pocu tempu.

Gaziantep Airport Terminal Building è Tokat New Airport Superstructure Facilities Construction è Tokat New Airport PAT Fields I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in cunfurmità cù u calendariu di travagliu. Da oghje, u numeru di prughjetti di Partenariati Public Privati ​​realizati da a nostra Direzzione Generale in u settore di l'aviazione di u nostru paese hà righjuntu 18.

Chì avete u scopu cù i prughjetti in corso?

In i prughjetti chì avemu realizatu; Avemu u scopu di esse trà e cumpagnie principali di u mondu cun competitività glubale in u campu di a gestione aeroportuale. U rapidu sviluppu di u settore di l'aviazione in u nostru paese, l'aumentu di u nùmeru di passageri è l'esigenze cambiante hà fattu bisognu di novi aeroporti per unisce à u serviziu. U serviziu di l'aeroportu hè furnitu in 56 punti in u paese, è hè avà una necessità per aumentà stu numeru è espansione u trasportu aereu. Perchè, unu di i fatturi più impurtanti in a rivitalizazione è à fà u cummerciu, u turismu è l'investimenti industriali attraenti in ogni regione di u paese hè di assicurà u trasportu senza prublemi.

Ci sò novi aeroporti chì seranu messu in serviziu o chì i prughjetti seranu iniziati in 2019?

Un totale di 56 aeroporti sò in serviziu attivu in Türkiye. Cuntinuemu a custruzzione di Tokat New Airport cù e nostre risorse da a nostra urganizazione. Inoltre, u periodu di custruzzione di l'Aeroportu Çeşme Alaçatı Ekrem Pakdemirli cuntinueghja cù u mudellu Build-Operate-Transfer. Oltre à questu, a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture cuntinueghja à travaglià in l'aeroporti Rize-Artvin, Karaman, Yozgat è Bayburt-Gümüşhane. Inoltre, a nostra urganizazione pianifica u Prughjettu di l'Aeroportu di West Antalya cù u mudellu BOT in 2019.

In 2018, Türkiye hà righjuntu u più altu rivenutu d'esportazioni in a storia di a Republica. Cumu si riflette questu in u trasportu di a carica aerea? Quantu crescita ci hè paragunatu à l'annu passatu?

Da a fine di nuvembre 2018, secondu a dati micca cunfirmati, 1 milione 202 mila tunnellate di trafficu internaziunale di carichi hè statu fattu. Aspittemu chì ghjunghje à 2018 milione 2017 mila tunnellate à a fine di 10, un aumentu di 1 per centu cumparatu à 296. A crescita media di u trafficu internaziunale di carichi in l'ultimi 10 anni hè di 15 per centu. Sta tendenza di crescita cuntinueghja. Aspittemu chì u nostru paese, chì hè diventatu u "Centru di l'Aviazione" cù l'apertura di l'Aeroportu d'Istanbul, aumenterà a so parte di u mercatu in u trasportu di carichi aerei è diventerà una basa trà l'assi est è punente.

U muvimentu in u novu Aeroportu di Istanbul hè statu postponatu finu à marzu. Quali voli seranu operati da l'aeroportu Ataturk dopu à sta data?

Cù l'aeroportu d'Istanbul chì diventa operativu, solu l'aviazione generale, u mantenimentu è a riparazione, i voli cù aerei statali di carica indipendenti è i voli speciali VIP / CIP puderanu operà à l'aeroportu Ataturk. Inoltre, l'Atatürk Airport hè destinatu à accoglie fieri di l'aviazione.

Quandu seranu finiti i travaglii di l'infrastruttura di u centru logisticu da esse custruitu in u Novu Aeroportu ? Chì hè esattamente u scopu di stu centru?

Centru di Cargo / Logistica; Hè previstu di esse custruitu nantu à una superficie di 1,4 milioni di metri quadrati per a prima fase di u prugettu, è ghjunghje à una dimensione di 200 milioni di metri quadrati cù l'aghjunzione di 1,6 mila metri quadrati per esse custruitu in e fasi seguenti. Parechje impurtanti cumpagnie domestiche è straniere chì furniscenu servizii in i campi di a carica, a logistica è l'almacenamiento temporale participanu ancu à stu prughjettu. U Centru Cargo / Logisticu servirà cù una capacità annuale di 2,5 milioni di tonnellate di carica aerea in a so prima fase. Cù a seconda è a terza fase, sta capacità hè stata pianificata per esse aumentata finu à 5,5 milioni di tunnellate annu.

I posti di parcheghju per questu centru, induve più di 30 aerei di carica larga-corpu ponu attraccate à u stessu tempu, sò situati davanti à i magazzini. Hè statu cuncepitu cunsiderendu una infrastruttura di operazione perfetta chì ùn serà micca affettata da u trafficu di l'aeronautica, utilizendu tunnelli di serviziu di l'aria chì passeranu sottu à e piste è e strade di taxi da questi punti à i terminali di passageri è i parcheggi remoti.

In a Cargo City da esse stabilita in l'Aeroportu di Istanbul, magazzini, edifici di l'agenzia, uffizii doganali è tutte l'operazioni di carica / logistica seranu situate inseme. Ci saranu punti di serviziu cum'è servizii bancari, caffè è ristoranti, lavanderia, parrucchiere, PTT, lochi di cultu, veterinariu, centru di salute è laboratori di teste in a cità di carica. Parcheggi induve 456 mila veiculi grandi è chjuchi ponu parche sò stati pianificati in una superficie d'usu tutale di 18 mila metri quadrati previsti per tutte e zone di supportu cù una circulazione intensa. Inoltre, una strada d'ingressu alternativa hè stata pianificata per i passageri è l'impiegati per ghjunghje à a cità di carica senza trafficu durante l'ore occupate.

Chì significà u novu aeroportu per u trasportu di carichi?

L'aeroportu d'Istanbul hà u scopu di diventà unu di i principali punti di hub di carica in u mondu cù l'investimenti in constante crescita di cumpagnie lucali è straniere secondu a situazione strategica di u nostru paese. Pensu chì u prughjettu di l'Aeroportu d'Istanbul darà una grande cuntribuzione à l'ecunumia di u paese cum'è u trasportu aereu di carichi guadagna impurtanza.

L'imprese logistiche sò assai preoccupate per l'alti affitti in l'aeroporti di Istanbul. Ci hè qualchì passu chì DHMI pò piglià in questu sensu? I prezzi elevati causanu prublemi in a strutturazione di u centru logisticu?

A sustenibilità di u prucessu di operazione di 25 anni di l'Aeroportu d'Istanbul, chì hè statu custruitu cum'è l'aeroportu più grande è mudernu di u mondu in u scopu di u mudellu Build-Operate-Transfer, senza interruzioni o prublemi in u ritornu di finanziamentu, hè direttamente proporzionale à a determinazione. a relazione qualità / prezzu di u serviziu pruduttu in l'aeroportu à u livellu ottimali. In cunsiderà stu prublema è a dimensione di u prugettu, a qualità di u serviziu chì deve esse furnitu cù u trasferimentu di tecnulugia, l'aumentu di a capacità, è a cuntribuzione cummerciale supplementu chì darà à i stakeholders, pensu chì i tariffi di tariffu publicati per esse applicati in l'aeroporti restanu in limiti ragionevuli. . Inoltre, a nostra urganizazione ùn pò micca esse implicata in a determinazione di i tariffi per i spazii attribuiti à a cumpagnia rispunsevuli di operare l'aeroportu in u scopu di u prugettu; U più grande centru logisticu di l'aeroportu di u nostru paese è u mondu riceverà ancu a so parte di u putenziale aeroportuale in termini cummerciale.

In cunsiderà i prughjetti in corso, chì tipu di putenza pensate chì Turchia averà in l'industria di l'aviazione in 2023?

In cunfurmità cù l'obiettivu di rende ogni parte di u paese accessibile per via aerea, avemu u scopu di aumentà u numeru tutale di aeroporti attivi à 2023, a capacità di l'aeroportu attivu per ghjunghje à 65 milioni di passageri annu è u numeru di trafficu annuale di passageri à 450 milioni in. 350. In a visione 2023, u scopu di u nostru paese hè di diventà un centru globale. Cù i studii è l'investimenti fatti in questa direzzione, prevemu una crescita di 2017 per centu in u numeru mediu di passageri internaziunali, 2023 per centu in u numeru di passageri domestici è 6,4 per centu in u numeru tutale di passageri trà 4,8 è 5,5. Inoltre, a nostra aspettazione di crescita in u trafficu di u passaghju per u stessu periodu hè di 5,5 per centu. Prevemu chì una crescita media di 2017 per centu serà ottenuta in u trafficu internaziunale di carichi, chì hè ancu unu di i prublemi chì avemu da esse impurtante, trà 2023 è 4,4.

Prughjetti in corso di DHMI:

Prughjetti Build-Operate-Transfer (BOT) in Operazione:

Esenboğa Airport Novu Edificiu di a Terminal Domestica-Internaziunale è i so cumpunenti,
L'aeroportu di Zafer
Aeroportu di Istanbul

Prughjetti di Custruzzione-Operazione-Trasferimentu (BOT) In Costruzione:

Hè u prughjettu di l'aeroportu Çeşme Alaçatı Ekrem Pakdemirli.
Prughjetti di trasferimentu in affittu / operazione (RLE):
Edificiu di a Terminal Internaziunale è Internaziunale di l'Atatürk Airport, Parcheghju Multi-Storey è Terminal di Aviazione Generale
Aeroportu di Antalya; I. è II. Terminali Internaziunali Etap, Edificiu CIP, Terminal Domesticu è i so cumpunenti
Aeroportu di Zonguldak/Çaycuma
Aeroportu di Gazipaşa / Alanya
Izmir Adnan Menderes Aeroportu Internaziunale esistenti, CIP, Terminali domestici
Aeroportu di Aydin/Çıldır
Aeroportu di Dalaman Terminal Internaziunale Esistente, Terminal Domesticu è I so cumpunenti
Terminal Internaziunale Esistente di Milas / Bodrum, Terminal CIP / Aviazione Generale è Terminal Domesticu è i so cumpunenti

UTIKAD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*