Lode à u Prughjettu Gaziray da u presidente Erdogan

elogi da u presidente Erdogan à u prughjettu gaziray 2
elogi da u presidente Erdogan à u prughjettu gaziray 2

U presidente di u Partitu AK è u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu à a "Reunione di Promozione di i Candidati di u Partitu AK Gaziantep" tenuta à Şahinbey Karataş Sports Hall. Annunciendu i sindaci da esse numinati in l'elezzioni lucali di u 31 di marzu 2019, Erdoğan hà affidatu u candidatu di sindaco metropolitanu Fatma Şahin è i 9 candidati à u sindaco di u distrittu à u populu di Gaziantep. U presidente Erdogan, i candidati à a sindaca è i deputati di u Partitu AK Gaziantep posanu per una foto di gruppu inseme.

Erdoğan hà dettu chì u Prughjettu di a cità di u Nordu cù 50 mila case, chì hè u più grande prughjettu di l'abitazione in Turchia, realizatu da a Municipalità Metropolitana, u Prughjettu di l'acqua potabile di Düzbağ, chì hè u più grande prughjettu di l'acqua in Turchia dopu à Melen, chì eliminerà l'acqua. carenza di Gaziantep finu à u 2050, è l'internu di a cità. Parlava assai di u prugettu Gaziray, chì facilità u trafficu. U presidente Erdoğan hà annunziatu chì una nova cità serà stabilita in a Regione di Geneyik, in u sudu di a cità, induve viveranu 140 XNUMX persone.

ERDOĞAN GRAZIE À A POPULA DI GAZİANTEP

Dichjarà chì scriveranu novi epopee in Gaziantep a sera di u 31 di marzu, Erdoğan hà enfatizatu chì Gaziantep, cù a so dignità, cumpassione, misericòrdia è paziente di fronte à a crisa di 8 anni in Siria, chì hè ghjustu accantu. dà una lezione di umanità à u mondu sanu.

Dichjarà ch'ellu hà assuciatu una grande rispunsabilità è hà fattu sacrifici in u ri-sviluppu di e zone sbulicate da i terroristi, u presidente Recep Tayyip Erdoğan, in questa occasione, hà desideratu à u vice-guvernatore di Gaziantep Ahmet Turgay İmamgiller, chì hè mortu mentre eseguiva a ristrutturazione amministrativa di a regione di u Scudu di l'Eufrate, è hà vulutu pacienza à a so famiglia.

Commemorando quelli chì sò stati martirizzati sia in l'attacchi contr'à u paese da l'altra parte di a fruntiera sia in l'operazioni transfrontaliere, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Vogliu sprime a mo gratitudine à tutti i nostri eroi chì ùn anu micca lasciatu i martiri. 'collina viota, a terra ch'elli si trovanu è a bandiera chì tenenu, è e so famiglie chì anu lasciatu. Vogliu ringrazià tutti i mo fratelli è surelle di Gaziantep, chì anu servitu cum'è ensars per l'immigranti, chì anu righjuntu quasi u 20 per centu di a pupulazione di a cità, in cunfurmità cù a Sunnah di u nostru amata Prufeta. Vogliu sprime a mo gratitùdine à ognunu di i mo fratelli è sorelle di Gaziantep chì ùn rispettanu micca l'incuranti di l'internu, i terroristi è l'agenti chì venenu da l'esternu, chì luttanu per disturbà a pace di u nostru paese è per causà scontri trà a nostra nazione. . I cori puri chì issi fratelli portanu in pettu sò, à mè, e medaglie più prestigiose di u mondu. U mo Signore, spergu, ricumpensarà i vostri sacrifici in i dui mondi ".

AMU INVESTITI 35 QUATRILIONS IN GAZIANTEP

"Credu chì Gaziantep ancu aduprà a so scelta in favore di a pulitica di serviziu è di u municipalismu in queste elezzioni", disse Erdogan. Prutegeremu soprattuttu l'unità di cori chì avemu stabilitu cù l'Alianza di u Populu è speremu chì a purteremu à u più altu livellu inseme. Gaziantep, u 31 di marzu saltamu l’urne, purtemu u municipalismu di u core à a vittoria, travagliamu ghjornu è notte finu à u 31 di marzu ? Dopu à a risposta "Iè" chì hà ricevutu da quelli chì anu riempitu a sala à e so dumande, hà dettu: "Mashallah, aghju aspittatu un ritmu record di voti. Aspettu una bona nutizia da voi a notte di l'elezzioni ", disse.

Dichjarà chì "Gaziantep ùn hè micca solu a cità di l'umanità, l'impegnu, a divisione, ma ancu di l'industria, u cummerciu, l'esportazioni, l'agricultura è u turismu", Erdoğan hà dettu chì i guverni di u Partitu AK anu investitu 35 quadrilioni in a cità per sustene sta lotta antica di Gaziantep.

Dichjarà chì anu custruitu 10 830 novi aule in l'educazione, u presidente hà dettu chì anu stabilitu a seconda università statale, l'Università di Scienza è Tecnulugia Islamica di Gaziantep, in a cità induve studianu più di 60 mila studenti di l'istruzione superiore, è chì mettenu dormitori cù un A capacità di 9 440 persone in serviziu in pochi anni, hà dichjaratu ch'elli purtaranu novi edifici di dormitori cù una capacità di 2 250 letti à a cità.

Ricordendu chì anu custruitu un stadiu cù una capacità di 33 mila spettatori per a cità, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu chì realizà unu di i più belli prughjetti di giardinu naziunale in Gaziantep, u giardinu naziunale di Hasan Celal Güzel, chì hà tutti i tipi di suciali. è impianti sportivi, da una biblioteca di i zitelli à una piscina, nantu à una superficia tutale di 546 mila metri quatratu, disse chì anu datu u so nome.

L'INVESTIMENTI MOSTRA U NOSTRE AMORE PER GAZIANTEP

Esprimendu chì custruiranu un giardinu di seconda nazione di 65 mila metri quadrati, chì include ancu a casa di caffè di millet, in u situ di u vechju stadiu, Erdoğan hà dettu: "Per riabilitare l'Alleben Creek, chì una volta simbolizzava a cultura è l'identità di Gaziantep, per Riportà à i so vechji tempi, è ritruvà a tessitura è a cultura di a cità Facemu un spaziu di recreazione adattatu. Trasformemu l'area induve Şahinbey, unu di l'eroi di a difesa di Gaziantep, hè statu martirizatu in un parcu naturale di lotta naziunale. In l'alloghju di massa, avemu consegnatu 16 case à i so beneficiari finu à avà. Avemu principiatu u Prughjettu di a cità di u Nordu, chì hè u prughjettu di l'abitazione di massa più grande è cumpletu in u nostru paese. Stabbiliemu una nova cità di 219 mila case, chì custruiremu cù u principiu di l'architettura lucale è horizontale, inseme cù tutti i so spazii cummerciale, suciali è culturali. Attualmente, solu Gaziantep hà sperimentatu questu in Turchia. I travaglii stradali cuntinueghjanu cù a custruzzione di 50 mila 2 residenze. In più, stabilimu una altra cità in a regione Geneyik à u sudu di a nostra cità, induve 795 mila citadini camparanu. Quist'annu, avemu principiatu a custruzzione di stu prughjettu cù 140 mila 2 residenze. Finu à u 750, 2002 chilometri di strade divise sò stati custruiti in Gaziantep, l'avemu aumentatu à 196 chilometri. Quist'annu, compie a strada İslâhiye-Kırıkhan, a strada Kahramanmaraş-Nurdağı, è a strada Kahramanmaraş-Narlı-Gaziantep, chì sò sempre in custruzzione. Cumplemu a strada Gaziantep-Bilecik, a strada Nizip-Karkamış, a strada Gaziantep-Oğuzeli-Karkamış è a strada Osmaniye-Nurdagi l'annu prossimu. Questu mostra u nostru amore per Gaziantep ".

ŞAHİN: A NOSTRA AFFARI, A NOSTRA FORZA GAZİANTEP

Affrontendu a folla chì riempia a sala, u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà dettu: "Questa cità hè una cità chì ùn si inchina micca. Sta cità hà dettu chì "hà vistu facilità in ogni difficultà, i vigliacchi ùn ponu micca erige un munimentu di vittoria". Se ci hè a fede, ci hè opportunità. Questa sala annuncia chì una epica serà scritta u 31 di marzu. Averemu successu inseme cù e nostre mamme è i ghjovani. Avemu criatu un mudellu Gaziantep. U mondu ne parla. Stu mudellu hè u mudellu d'amore è fratellanza. Hè per quessa chì travagliammu cù l'amore di Gaziantep. Dicemu "U nostru travagliu hè a nostra forza Gaziantep". Ci hè una guerra ghjustu accantu à noi, ma i nostri industriali mettenu in serviziu 150 fabbriche. Düzbağ Drinking Water Project, u più grande prughjettu di l'acqua di Turchia dopu Melen, hè statu finitu in 2 anni. In a nostra cità, hè nata a cità di u Nordu, chì hè ancu u prughjettu più bellu è identitariu di l'amministrazione di l'abitazione di massa. Quì, 50 mila case è 250 mila di i mo fratelli seranu pruprietarii. Cù l'amore di Gaziantep, continueremu à travaglià cù l'eccitazione di u primu ghjornu. Ci hè un novu Gaziantep chì cresce cù a so ecunumia, a so cultura è a so industria. L'avemu fattu inseme è a faremu di novu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*