Accordu nantu à İzmir Metro A.Ş., 25 per centu di crescita accettata

Un accordu hè statu ghjuntu in Izmir Metro AS, una crescita di 25 per centu hè stata accettata
Un accordu hè statu ghjuntu in Izmir Metro AS, una crescita di 25 per centu hè stata accettata

A municipalità metropolitana di Izmir è l'Unione Demiryol-İş anu righjuntu un accordu annantu à l'aumentu di u 25 per centu è firmatu l'accordu cullettivu di travagliu.

I negoziati di u cuntrattu di travagliu cullettivu di a Municipalità Metropolitana di Izmir in Izmir Metro A.Ş. anu risultatu in un accordu. In i negoziati di u cuntrattu di u travagliu cullettivu chì implicanu 3 persone chì travaglianu in u metro chì operanu trà Fahrettin Altay è Bornova Evka-449 è l'operazione di tram nantu à e linee Ataşehir-Alaybey è Halkapınar-Fahrettin Altay, un accordu hè statu ghjuntu nantu à u "25 per centu". Durante i negoziati di u cuntrattu di travagliu cullettivu trà i funzionari di a municipalità metropolitana di Izmir è i gestori di a succursale di Izmir di l'Unione Ferroviaria-İş affiliata à Türk-İş, sò stati accunsentiti 700 TL ognunu è bonus di 106 ghjorni è hè statu firmatu l'accordu cullettivu di travagliu. .

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà publicatu l'accordu nantu à u so contu di rete suciale, dicendu: "Lasciami dà una bona nutizia: avemu finitu i negoziati di l'accordu cullettivu in Izmir Metro A.Ş. cun un accordu. L'annunziò cù u missaghju "Che u 25 per centu di crescita sia benefica per i nostri travagliadori".

A greva realizata da l'Unione Demiryol-İş in İZBAN hè stata recentemente fermata da a decisione presidenziale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*